poniedziałek, 7 stycznia 2013

Przyjaźń

Czy w dzisiejszych czasach istnieje przyjaźń? Czy istnieje prawdziwa przyjaźń? Czy przyjaźń to znaczy fałszywość i dwulicowość? Czy przyjaźń to olewanie siebie na wzajem? Czy w ogóle istnieje przyjaźń?
~ Przyjaźń to więź która faktycznie może łączyć na całe życie. Oczywiście istnieją prawdziwe przyjaźnie. Na pewno każda/y z Was ma taką osobę ja oczywiście również taką mam. Moja przyjaciółka ma na imię Żaneta ( Lola ), tak naprawdę właśnie dzisiejszego dnia wróciłyśmy do tej więź między nami z czego bardzo się cieszę. Historia jest taka - W zeszłym roku zrobiło nam się szkoda pewnej osoby i przebywała z nami i jej planem było po prostu zniszczenie naszej przyjaźni. Niestety nie wytrzymałam i udało się jej. Lecz prawdziwa przyjaźń zawsze znajdzie drogę, zawsze wróci.
~ Tak bardzo często w naszych czasach mówi się na toksyczną wieź przyjaźń. Fałszywość, dwulicowość, brak lojalności, brak zrozumienia... To na prawdę nie jest przyjaźń. Z doświadczenia wiem że kiedy się z kimś przyjaźni ma się oczy, umysł zasłonięte jakąś " klapą ". Więc może czasem warto się zastanowić?
~ Więc dzisiaj również poruszyłam bardzo emocjalny temat. Dla każdego człowieka przyjaźń jest bardzo ważna. Traktuje się wybraną osobę jak brata/siostrę.
  ~ Okej, co u mnie? Nie jestem z niczego zagrożona :) Dzisiejszy dzień był dość emocjalny. Ale trzeba wierzyć w lepsze jutro. WIĘC UDANEGO TYGODNIA.  MAM NADZIEJE ŻE NOWY WYGLĄD SIĘ SPODOBA :)

14 komentarzy:

  1. Świetny post! Super, że udało Ci się odzyskać przyajciółkę :) Takich ludzi, jak ta osoba, która chciała zniszyć waszą przyjaźń, jest pełno. To najgorszy rodzaj człowieka jaki chodzi po kuli ziemskiej. ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :( To są perfidne osoby... szkoda że nic z tym nie można zrobić..

      Usuń
  2. Nie wiem czy istnieje prawdziwa przyjaźń, ostatnio zaczęłam w to wątpić. Miałam w swoim życiu dwie takie prawdziwe( w innym czasie) i z obydwoma straciłam na jakiś czas kontakt. Teraz jest on nijaki, ale jak już uda nam się porozmawiać to nie mam jakiegoś oporu przed tym, żeby napisać im coś prywatnego, co właśnie powiedziałabym tylko przyjaciółce. Więc może mimo tego, że się tak nie zachowujemy to ta przyjaźń nadal jest, nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest trudne do określenia. Ale ja nadal wierzę i wierzę że moja jest prawdziwa :) Mam ' przyjaciółkę ' w Niemczech więc wiem o czym piszesz.. przed jej wyjazdem się kłóciliśmy itp. a jak jej nie ma to nie mamy kontaktu a jak przyjedzie to często mnie ' wystawia ' . :(

      Usuń
  3. Tak, przyjaźni trochę jeszcze ocalało na świecie, mam najlepszą przycjaciolkę, i jest tak jak w disnejowskich filmach, po prostu idealnie bez taemnic bez olewania, nawet się nie kłucimy i mamy wspolne zwierzę


    + zapraszam do mnie :)

    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz z jakim uśmiechem przeczytałam twój komentarz :) Cieszy mnie to bardzo :) I życzę Wam by było tak dalej :)

      Usuń
  4. Ja wierzę w to, że prawdziwa przyjaźń istnieje :) Z moja przyjaciółką znamy się 10 lat i nadal świetnie się dogadujemy, nawet nie musimy nic mówić, a i tak każda z nas wie, co ma na myśli druga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna piosenka,i oczywiscie blog! ^^ zapraszam
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie z tą przyjaciółką . Lubię tą piosenkę , całkiem spoko.
    wogóle tutaj fajnie , obserwuję i zapraszam - tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie moja " najlepsza przyjaciółka " olała jak poszłyśmy do innego gimnazjum. Najbardziej boli to, że wcześniej w kółko powtarzała, że nic nas nie rozdzieli. Nieważne...
    świetny blog :) i post najlepszy jaki dziś czytałam <3
    zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję... wiem jak to boli też mi tak pewna osoba zrobiła.. Trzymaj się :*
      Dziękuje :) Oczywiście z chęcią wejdę : )

      Usuń

Zachęcam do wyrażania opinii.