poniedziałek, 25 lutego 2013

à propos de moi // o mnie

Cześć. Dzisiaj taki lżejszy post. Tematyczny post pojawi się w czwartek. Więc zaczynamy :
1. Jak masz na imię?
   Dżesika bądź jak kto woli Jessica.
2. Kiedy masz urodziny?
   7 czerwiec.
3.  Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
   Nie studiuje. Piosenkarka, aktorka, policjantka, pies < :D >.
4. Czy masz chłopaka/dziewczynę?
   Nie, nie mam.
5. Jakiej muzyki słuchasz?
   Muzyka świata. Etno, trochę popu.
6. Czy pracujesz?
   Nie.
7. Czego szukasz w drugiej osobie?
   Przede wszystkim szczerości.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
   Do przyjaciół, rodziców.
9. Ulubione jedzenie?
   Pierogi? ale ruskie.
10. Ulubiona część garderoby?
     Spodnie, swetry.
11. Czy masz zwierzątka?
    Nie, niestety nie mam.
12. Ulubione miejsce?
      Minezja. W Niemczech.
13. Czy masz drugie imię?
     Maria.
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
     Historia.
15. Ulubiony napój?
     Herbata, sprite.
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
     Dżem - To wszystko co mam.
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
     Dziewczynka - Lilianna, Lena.
     Chłopczyk - Alan, Kacper.
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
     Nie.
19. Ulubiona książka?
   " Pretty Little Liars. "
20. Ulubiony kolor?
      Kremowy, biały, czarny.
21. Ulubione zwierzątko?
      Królik, kot, pies.
22. Ulubione perfumy?
      FM - jeżyny, Pur blanca blush.
23. Ulubione święto?
       Boże Narodzenie, Wielkanoc.
24. Czy skończyłaś liceum?
       Nie, kończę  gimnazjum.
25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
       Tak byłam. Ale niestety nie jestem w stanie określić liczbą.
26. Czy mówisz w innych językach?
       Tak. W języku  francuskim.
27. Czy masz rodzeństwo?
       Tak, starsze. Brat ( 25 ), siostra ( 24 ).
28. Ulubiony sklep?
       HM
29. Ulubiona restauracja?
       Nie mam ulubionej.
30. Czy lubisz szkołę?
       Nie narzekam.
31. Ulubiony youtuber?
       GabuVlog, Olsikowa, GlamPaula, Lucyandlucy1, Littleblueberrysmile.
32. Ulubiony film?
       " Chłopiec w pasiastej piżamie ",
33. Ulubiony program w telewizji?
      X Factor, Must be the music, seriale : Prawo Agaty.
34. PC czy Mac?
      Mac
35. Jaki masz telefon?
      Samsung Chat 335
36. Ile masz wzrostu?
167-168.

~
Jest okey. Powrót po feriach do szkoły to koszmar.
Przyzwyczajanie się do szkolnego trybu życia.
Od czwartku do poniedziałku rekolekcje :) Jupii.
Jutro planowo mam 5 lekcji <3 i do tego takie lekkie.
Zastanawiam się nad kolejnym postem. Jaki wybrać temat. Mam dwa rozważania. Ale o tym na jaki temat dowiecie się w czwartek :)
Mam nadzieje ze miło się czytało. I że troszkę mnie poznaliście :) Bardzo, bardzo, bardzo dziękuje za każdy komentarz oraz obserwacje ♥

Pozdrawiam! :) I Miłego Dnia.

36 komentarzy:

  1. Czytało się bardzo miło :) Na parę pytań odpowiedziałabym tak samo jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100 % żałosne są te matki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście. Ja bym je wysłała do psychologa. Tak najchętniej.

      Usuń
    2. Chyba nie ma już ratunku...

      Usuń
    3. Miło mi, nie sądziłam, że odpowiadanie na pytania sprawi mi tyle przyjemności. Cieszę się, że czytelnicy mogą poznać moje poglądy na niektóre tematy ;) Pozdrawiam i zapraszam ponownie :D

      Usuń
  3. Ładne imiona dla dzieci :3 Fajny post :p Ja dziś w szkole myślałam, że zasnę xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam taki moment. Na angielskim :)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie posty ;D Wcale Ci się nie dziwię, też nie lubię wracać do szkoły po dłuższej przerwie :// czekam z niecierpliwością na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się imię Jessica ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post :P Dużo się dowiedziałam o tobie i bardzo się ciesze :) Super masz tego bloga codziennie do ciebie wpadam bo masz bardzo ciekawy ten blog :) Ej jak bym mogła się z tobą skontaktować np. przez gmail ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Nawet nie wiesz jak dużo to dla mnie znaczy :)
      jbougiedor@gmail.com tutaj możesz się ze mną skontaktować :)

      Usuń
  7. Ekstra post.
    Ciekawych rzeczy w ten sposób można się o ludzich dowiedzieć :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz bardzo ładne imię, moja kuzynka takie ma. :D
    I wgl. jesteś śliczna. *__*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile pytań *-*

    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne odpowiedzi :3 Pozdrawiam :3
    toori-tori.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też dałabym swojemu dziecku na imię Kacper. ;D

    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję ci za komentarz na moim blogu :)
    twój jest świetny, bardzo podoba mi się nagłówek, z przyjemnością obserwuję i namawiam do tego samego u mnie :)
    + zapraszam do komentowanie nowych postów :)
    pozdrawiam
    luckymemory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Z wielką chęcią zaobserwuję :)

      Usuń
  13. Fajny TAG i śliczne zdjęcie <3
    Obserwuję,
    big-bam-boom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. super post :)
    zapraszam www.childwithstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo się dowiedziałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny tag <3

    zapraszam na mojego bloga! prowadzę go razem z koleżanką, dopiero zaczynamy, więc prosimy o pomoc i wsparcie:
    http://www.emikus-martyn.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.