czwartek, 21 lutego 2013

O przyszłości słów kilka

Czy tylko ja jestem w etapie zastanawiania się nad swoją przyszłością? Z pewnością nie.. każdy z nas w dzieciństwie marzył o wymarzonej pracy.  Ja w dzieciństwie chciałam być piosenkarką, aktorką, tancerką, psem ( :D ),  policjantką..czyli te podstawowe zawody. Ale niestety śpiewać nie potrafię, nie lubię tańczyć, aktorstwo z pewnością nie, psem no nie mogę niestety -,-, może nie policjantka ale coś związanego z prawem na pewno tak.
 ~ Okey, przeszliśmy przez moje marzenia z dzieciństwa więc teraz przechodzimy do marzeń aktualnych.
Związku z tym że już za niedługo egzaminy, muszę wybrać szkołę. Od września rozmyślałam o pracy. Praca powinna mnie cieszyć, powinnam być spełniona w tym co robię. Mam plan co do dwóch szkół. Jedna jest bardzo dobra i nie wiadomo czy mnie przyjmą za wysoki poziom ale zawsze warto próbować i się starać c'nie? Profil dziennikarsko-prawniczy. Druga szkoła jest już taka średnia. Przyjmują tam prawie każdego . Profil z językiem polskim oraz historią. A jaki jest mój wymarzony zawód? Do którego będę dążyć?
Adwokat.
Czy mi się uda? Przekonamy się z biegiem czasu. W poniedziałek do szkoły. Na prawdę nie chcę tam iść i się uczyć mam już dość po pierwszym semestrze. Ale trzeba pracować by osiągać swoje cele.
Sałatka. Jabłko starte, miód, cynamon. Mmm pycha :)


 Mam od paru dni fazę na te dwie piosenki :-) Następny post będzie " lżejszy ".





89 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie napisałaś :p Ja od prawie zawsze chciałam zostać weterynarzem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. ;)
    Weszłam na twojego fbl i polubiłam (chyba) kilka zdjęć.. już nawet nie pamiętam.
    Fajnie tutaj masz, podoba mi się. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) Na pewno będę częstym gościem :) A jak mogę dołączyć do obserwatorów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Ja zawsze dodaję na stronie głównej bloggera :)
      tam gdzie pisze lista czytelnika :)

      Usuń
  4. ambitne plany :)
    chciałabym obserwować, ale nie masz takiego gadżetu na blogu,może dodaj ?:)
    Ale dodam do zakładek i będę wpadać.

    Icona Pop i I love it - kocham to po prostu <3

    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym iść do liceum do klasy o profilu medycznym , później na studia medyczne , na chhirurgie :) Szczególnie marze tu o chirurgi medycyny estetycznej xD
    Podobno marzenia się spełniaja ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no chirurgia to też duży wyczyn i wysiłek.
      Jak najbardziej trzeba wierzyć w swoje siły, marzenia i będzie tak jak chcemy. :)
      Życzę Ci powodzenia by się dostała na ten profil :)

      Usuń
  6. Dziękuje ci za miły komentarz!
    Już dodałam do zakładek, z zakładek i tak zawsze wchodzę,naprawde :)
    Uczysz się francuskiego ? Jestem ciekawa, bo rok się uczyłam.
    A tak po za tym Scream&Shout też ciągle nucę i mam na nią fazę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) Czyżby mamy podobny gust :)
      Tak francuskiego. Ni w ząb nie rozumiem angielskiego a z francuski jest dobra :) O i jak?

      Usuń
    2. Hehe, ja tam angielski lubię, i niemieckiego się jeszcze ucze, a francuski, cóż, pamiętam tylko podstawowe zwroty.. niestety ;)

      Usuń
    3. No to jestem pełna podziwu! Bo angielski to dla mnie na prawdę piekło. A jakoś nigdy mnie do niemieckiego nie ciągnęło. Ale może kiedyś? Ogólnie jeszcze uczę się ' hindi ' :)

      Usuń
  7. czytałam poprzednie komentarze ja właśnie się uczze francuskiego i mi łatwiej wchodzi ale na razie mama nie ma czasu mnie uczyć -,-

    Jak mg cię zaobserwować podpowiesz w szczegółach bo ja zawsze normalnie obserwowałam więc jestem zielona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to witam w klubie :) Język francuski to fajna sprawa. To jak będzie miała chwile wolną to ją poproś :)
      No więc ja zawszę wszystkich obserwuję tak :
      Jak się wchodzi na główną stronę / blogger / to tam pisze lista czytelników i jest dodaj i wklejasz adres bloga :)
      Tak mi jest o wiele łatwiej :)

      Usuń
  8. Prosiłaś żebym zajrzała więc jestem ; 3 Ciekawie piszesz, będe tu zaglądać częściej ; D Czekam na kolejną notke ; )

    + zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Z wielką chęcią wpadnę :))

      Usuń
  9. mmmmm sałatka!<3 Narobilas mi smaka! :D
    podoba mi sie twoj blog
    obserwuje:)
    http://www.lestylemadam.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham piosenkę Wiliama <3
    Fajny Blog *.*
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. kurde, ja za kilka miesiecy mam mature i wciaż nie wiem jakie studia:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, no :O To mnie zaskoczyłaś :)
      Trzeba się koncentrować ♥

      Usuń
  12. Świetnie się czyta Twojego posta:

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja przy wyborze LO tez kierowałam się na profil z historią i też marzyłam o jakimś prawie etc. Więc poszłam na ten profil, ale po 1h prawa w tyg. zrezygnowałam i moim wielkim zamiłowaniem stała się geogrfia, której co śmieszniejsze w gimnazjum nienawidziłam. Wiesz, wszystko zależy od nauczyciela na jakiego trafisz ;) Więc , poki co nie zamartwiaj się swoją przyszłościa, bo LO czy technikum w małym stopniu o niej decydują :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, ja właśnie nienawidzę geografii :)
      Bardzo dziękuje za to co mi napisałaś :)

      Usuń
  14. Dziękuję:)
    W zamian za obserwacje dodaję na miesiac Twoj blog do listy "blogi które polecam" ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jeszcze nie wiem kim chce zostać w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. will.i.am uwielbiam <3 dzięki za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny blog ;)
    Jasne że możemy obserwować :)

    Dzięki za komentarz ;*
    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. ja nie mam pojęcia, co będę robić w przyszłości, zastanawiam się na kilkoma rzeczami, ale wszystko może się zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie. Z biegiem czasu na pewno podejmiesz słuszną decyzję :)

      Usuń
  19. Ja spróbowałam i niestety wyszły niejadalne :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak? o jej przepraszam :(
      Jakoś u mnie zawsze są jadalne. :)

      Usuń
  20. fajne piosenki :)

    zapraszam na atrakcyjny konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prawo- trudne studia, ale życzę powodzenia. ja wybrałam się na profil matematyka-geografia i jak na razie nie żałuję ( cudowni ludzie! :D)
    Obserwujemy?

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o Jesteś Wielka! Nie potrafię matematyki :( i za geografia nie przepadam.
      Jasne ♥

      Usuń
  22. Lovely blog!
    Maybe you want to follow each other? Check my blog and Let me know! I would love it!
    http://therainstreet.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ha ha. Ja w sumie za matematyką nie przepadam, ale geografię lubię, odchodząc z gimnazjum miałam 6, więc się cieszyłam ^^ Szczerze powiedziawszy to lubię polski i to jest chyba jedyny przedmiot, który nie sprawia mi żadnych trudności.
    Notka na moim blogu z wczoraj i w sumie to już mi się polepszyło, chociaż dzisiaj zbyt szybko się zirytowałam ^^ Ten mój przewrotny charakter...
    [Jeszce się zapytam, gdzie twoja rameczka Obserwatorów :3]

    OdpowiedzUsuń
  24. Mniam! - Świetnie wygląda ta sałatka <3


    alleishsa.blogspot.com ;> Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym Cię obserwować, ale nie widzę "obserwatorów" ?

      Usuń
    2. Bardzo mi miło :)
      Na głównej stronie bloggera pisze liczba czytelnika i tam pisze dodaj klikasz i wklejasz link do mojego bloga.
      i to wszystko :)

      Usuń
  25. Ja na chwile obecną chciałabym otworzyć punkt w swoim mieście "Empika" którego niestety nie ma. Ale sa to tylko moje marzenia, bo do tego potrzeba miec najpierw swój wkład, który musiałabym chyba wygrać w totka :D

    Chciałabym również pracować z dziećmi, np. w przedszkolu, albo maksymalnie w klasach od 1-3 szkoły podstawowej jako wychowawczyni lub nauczycielka angielskiego :)

    http://teenagers-troubles.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ambitne marzenia. Ale nigdy nie trać wiary :)
      Ja osobiście życzę Ci byś je spełniła.

      Usuń
  26. ja nie mam bladego pojęcia co chcę robić w przyszłości :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno z biegiem czasu do tego dojdziesz :)

      Usuń
  27. Świetny blog <3
    Uwielbiam te piosenki
    dasz radę :)
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super blog!!
    dodajemy do obserwujących? :>
    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ok. Już dodałam :]
    Umiesz francuski? zazdroszczę :3 Chciałam się uczyć tego języka, ale w sumie to się cieszę, że się nie zapisałam. Dziewczyny z mojej klasy, które są na tym języku, strasznie narzekają, że trudny, że dużo nauki i że pani uważa: francuski jest jedyny przedmiotem. A ty długo się go uczysz? :D
    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od 1 klasy gimnazjum. U mnie w klasie dużo osób już go miała w podstawówce. Wydaję mi się że to zależy od nauczyciela. Moja Pani jest bardzo sympatyczna i dobrze uczy. Po za tym jako jedyna z klasy wzięłam go na egzaminy :)
      Dla mnie rzeźnią jest angielski. Ale szczerzę Ci powiem że to zależy od człowieka. Bo dla mnie i mojego brata prościejszy był francuski a dla mojej siostry angielski :)
      Ja również :)

      Usuń
  30. Ja zawsze chcialam uczyc sie Freancuskiego ale nie mialam okazjii :( obserwujemy ? zapraszam do mnie http://forward-pola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. przyznam, że zaintrygowała mnie nazwa Twojego bloga ' i dotknięcie skrzydeł ptaków ' - piękna nazwa.
    czasami też się zastanawiam nad przyszłością i nie mam pojęcia co dalej ...wiem tylko, że marzą mi się studia w Polsce !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak studia w Polsce obowiązkowo :)
      Dzięki :)

      Usuń
  32. Miałam podobny problem jak kończyłam gimnazjum ;) miałam iść do LO na profil z j.angielskim, potem na pol-hist, na dziennikarski, aż w końcu trafiłam do technikum gdzie wgl nie brałam pod uwagę iść ^^ Ale ciekawa notka. Dodaję do obserwowanych! ;)
    http://ofcpatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  33. Chodzę od roku do informatyka ze względu na to, że dużo siedzę przy kompie i trochę się orientuję w niektórych sprawach, szczególnie uwielbiam grafikę. To przydatny profil, ale w zawodzie raczej nie będę pracować... Nagle zainteresowałam się makijażem, designem paznokci, aż sama się sobie dziwię, bo jeszcze rok temu uchodziłam za niezłą chłopczycę...xDD Prawo to całkiem niezły wybór, najważniejsze by robić to co się lubi. Zajęcia zawodowe są wtedy samą przyjemnością! :D Dziękuję też za miły komentarz, oczywiście obserwuję :))

    flash, triadlight.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) No proszę :) Uroda, makijaż, zawsze dopadną w końcu człowieka :)
      Tak praca, zawód musi być przyjemnością :)
      :*

      Usuń
  34. świetny blog,obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  35. a ja to się skupiłam na tej sałatce z jabłuszek mmyy :)

    obserwuję i zapraszam :)
    "e-fashion" :) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :)
      Dzięki, z wielką chęcią wpadnę :)

      Usuń
  36. dziękuję. chciałam się odwdzięczyć i dołączyc do witryny Twoich obserwatorów, ale niczego takiego nie widzę :/ możesz powiedzieć gdzie jest ta witryna - po lewej, po prawej, na górze czy na dole ? - bo z ręką na sercu oślepłam chyba :/

    OdpowiedzUsuń
  37. to jeszcze raz ja ... jestem na glownej stronie i nadal nie widze czegos takiego jak lista czytelnikow. Przewertowalam bloga kilkakrotnie i z kazdej strony (mozesz zreszta spadzic u siebie w statykach ile razy kraj Belgia odwiedzil dzis Twojego bloga ) i po lewej stronie jest tylko to :
    __________________________________________________________

    INNE STRONY

    we heart it
    Photoblog
    PRZEPIS NA ŻYCIE?

    " Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą
    zostaną po nich buty i telefon głuchy " Ks. Jan Twardowski
    ULUBIONE GWIAZDY?

    * Halina Mlynkova
    * Agnieszka Dygant
    * Ania Dąbrowska
    O MNIE


    bougiedor
    Mam 15 lat.Jestem optymistko - pesymistką. Niestety należę do grupy wrażliwych ludzi. Z pozorów nie wyglądam na zbyt silną dziewczynę lecz mimo wrażliwości potrafię pokazać siłę. Ogólnie interesuje się fotografią. Fascynuje mnie i to bardzo. Inne hobby? Śpiewanie w domu jak nikogo nie ma, granie w koszykówkę, oraz lubię wiedzieć co modne.
    Wyświetl mój pełny profil
    ARCHIWUM BLOGA

    ▼ 2013 (5)
    ▼ luty (2)
    O przyszłości słów kilka
    Wzór do naśladowania
    ► styczeń (3)
    ► 2012 (11)

    _________________________________________________________

    PS. prosze,zebys wytlumczyla mi krok po kroku jak dla dziecka gdzie tej witryny mam szukac bo zbaranialm doslownie.pierwszy raz mi sie zdarzylo,zeby nie dostrzec :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Raczej sałatki bym nie jadła, bo nie lubię miodu xd

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ciekawy blog ;)
    zapraszam do mnie: http://gooodka.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.