czwartek, 14 lutego 2013

Wzór do naśladowania

 Cześć, cześć. Długo mnie tutaj nie było ale postaram się oczywiście pisać częściej. Tak raz w tygodniu. W raz z powrotem nowy szablon . Ale nie o tym mowa. Dzisiaj poruszam temat moich wzorów do naśladowania. Są to osoby do których jestem bardzo przywiązana.
 Pierwszą osobą jest oczywiście moja mama. Dlaczego jest moim wzorem? - przeżyła dość dużo w swoim życiu jak każdy rodzic. Jest bardzo religijną osobą. Jest moją przyjaciółką. Wychowała moje dorosłe rodzeństwo przy czym nie zwariowała i wytrzymała wybryki mojej siostry. Jest  po prostu moim ideałem. Chciałabym być taka jak ona.
 Drugą osobą jest Ania. Jest moją przyjaciółką. Choć różnica wieku jest  duża i odległość która nas dzieli również  to i tak relacje między nami są dobre. Ania, dość dużo przeżyła w swoim życiu. Ale nigdy się nie poddaje i walczy. Jestem pełna podziwu. Czasem zastanawiam się gdzie ona ma w sobie taką siłę i tą upartość. Jest dzielna, otaczają ją sami przyjaciele. Jest wyjątkową osobą i bardzo cieszę się że mogłam ją poznać. Spotkać na mojej drodze  takiego anioła.
                                                                              ~
 A dla Was kto jest wzorem? Może Marilyn Monroe? Może jakaś piosenkarka? Aktorka? Aktor?Piosenkarz? a może również przyjaciółka?
Ania 
 Dobranoc? Kolorowych snów. I by jutrzejszy piątek był jak najbardziej na TAK :)




17 komentarzy:

  1. Świetny post! Szczerze? Nie zastanawiałam się za bardzo kto jest dla mnie wzorem. Ale myślę, że na pewno moja babcia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Moje babcie to są szalone w pozytywnym znaczeniu :)

      Usuń
  2. Wiele ich :)
    Na pewno mama :)
    Za wzór uważam też bohaterkę Igrzysk śmierci Katniss Everdeen ♥
    A co do filmu który mi poleciłaś Skazany na Bluesa to akcja rozgrywa się w moim miescie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zazdroszczę Ci że w nim mieszkasz :))

      Usuń
  3. tak, słyszałam co nie co o tych PLL ;) szczerze mówiąc nie zastanawiałam się nigdy, kto może być dla mnie wzorem... chyba moja przyjaciółka :) ciekawy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Świetny blog :)
    gdzie można zaobserwować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawszę dodaję na stronie głównej :)

      Usuń
  5. Jak każdego- rodzice, ale również Ewa Farna, wspaniała dziewczyna, jeśli Cię coś nurtuje możesz jej powiedzieć/napisać, a jestem pewna, że Cię przytuli, osłodzi dzień ;)

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!:)

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię Ewkę :) To ja Ci zazdroszczę :)

      Usuń
  6. Moim wzorem jest rihanna, uwielbiam jej muzykę i styl. świetny blog ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ma fajny styl i ładny głos :)
      Dzięki :)

      Usuń
  7. Dobrze, że masz przyjaciół. Tm bardziej, jeśli mogą dać Ci dobyr przykład, być autorytetami... Ja chyba jeszcze nie znalazłam takiej osoby.
    Dziękuję Ci za komentarz całym serduszkiem, pozdrawiam kociaku ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrr.. :) Na pewno znajdziesz taką osobę :)
      Pozdrawiam Cię Ryśku Miśku ;* ( zawsze tak na wszystkich mówię xd )

      Usuń
  8. bardzo podoba mi sie Twoj blog,świetnie piszesz!v :)
    zapraszam do mnie :) http://forward-pola.blogspot.com/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.