czwartek, 7 marca 2013

Bougiedor

Cześć. Dzisiaj odpowiem na pytania od pannyS. Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję. Po raz trzeci możecie bardziej mnie poznać. To zaczynamy :
1. Opisz siebie jednym słowem.
   Szczerze nie wiem jaka jestem. Trudne pytanie. Wydaję mi się że mogę powiedzieć o sobie zdystansowana wariatka.
2. Wolisz usłyszeć lukrowane kłamstwo czy bolesną prawdę?
    Zdecydowanie wolę usłyszeć bolesną prawdę.
3. Jaki zapach kojarzy Ci się z wiosną ?
    Na pewno zapach kwiatów, i specyficznego poranka.
4. Jaką potrawę z Twojego kraju/regionu Twoim zdaniem każdy powinien spróbować ?
    Jestem osobą która mało je obiadów. Ale na pewno lubię pierogi i wszystkie podobne rzeczy.
5. Czy mogę Ci zaufać i powierzyć  sekret ?
    Zawszę dotrzymuje sekretów. Sama nazwa wskazuję.  Po za tym chyba nikt by nie chciał by jego sekret ujrzał światło dzienne.
6. Czy dzielisz ludzi na lepszych i gorszych ?
    Nie stosuję takiej taktyki.
7.  Czy potrafisz przepraszać ? 
    Oczywiście że tak.
8. Jaki film mi polecisz ?
    Oglądam bardzo mało filmów. Ale mam dwa ulubione. " Skazany na bluesa " oraz " Chłopiec w pasiastej piżamie ".
9.  Jaką książkę mi polecisz ?
    Polecam książki Stanisława Lema. Właśnie mam w planie zacząć je czytać. Bardzo lubię Pretty Litlle Liars, krzyżaków.
 10.
czy zawiodłeś/aś się na swoim przyjacielu?
       Zależy. Miałam parę przyjaciółek ale tak zawiodłam się na nich.
11. Gdybyś mógł/mogła wziąść jedną z tych 4 buteleczek,którą byś wybrał /ła ?
      To pytanie mnie bardzo, bardzo zaskoczyło. W prawdzie nie wiem co mam odpowiedzieć. Pokój z chęcią bym wzięła. By świat w końcu żył w tej zgodzie oraz pokoju. By po prostu nie było zawiści do bliźnich. Miłość to wiadomo. Nadzieja oraz empatia no nie wiem. Nadzieję posiadam, empatie również. Więc wybrała bym pokój.


W prawdzie mam zły czas. Czas refleksyjny.  Cały czas ktoś próbuje mnie ośmieszyć oraz dobić do deski. Cóż nic nie poradzę. Idę uczyć się chemii oraz co nie co z polskiego. A me szczere chęci chcą oglądać ' Brzydulę '.

16 komentarzy:

  1. Ciekawe odpowiedzi :)
    Na niektóre pytania odpowiedziałabym podobnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. http://gentlewomanandgentleman.blogspot.com/ nowy blog, zapraszamy do oglądania i komentowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odpowiedzi ... za polecony film oraz książke, tego właśnie potrzebowałam :) też wolę usłyszeć bolesną prawdę i wybrałabym pokój dla wszystkich ludzi :)
    miłego wieczoru i miłego uczenia się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe odpowiedzi :D Co do ostatniego pytania to też miałabym z nim problem. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym wybrała chyba empatie bo to najbardziej przydatne :)

    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bedziesz miała kolejna okazje aby wszyscy mogli cie jeszcze lepiej poznac :) bo zostałaś nominowana u mnie do Versatile Blogger Award,zapraszam do udziału w zabawie.http://forward-pola.blogspot.com/
    Pola:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pretty Litlle Liars - też uwielbiam *.*
    Świetny Blog !!
    Zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne odpowiedzi. Oryginalne i wydaje mi się, że płynące prosto z serca, nie pod publikę jak większość blogów to robi ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.