poniedziałek, 11 marca 2013

Fotografia

W dzisiejszych czasach prawie każda młoda osobą interesuję się fotografią. Albo tak na poważnie albo tak na żarty.

Dla mnie jest ona czymś więcej niż pasją czy hobby. Ja po prostu kocham stać za obiektywem i robić zdjęcia. Miłość do fotografii odkryłam już dość dawno. Jakoś 3-4 lata temu. Na pewno wiąże po nie kąd przyszłość z fotografia. Nie wyobrażam sobie by ją ' rzucić '. Z racji tego że jest na prawdę ze mną od lat planuję jakieś kursy, studium.
Może dla wielu z Was to co napiszę będzie dziwne. Ale każde zdjęcie jest dla mnie jak ' dziecko '. Z każdym zdjęciem wiążę emocjalną więźń.  Czasem nawet dają mi jak by ' siłę '. Są częścią mnie :)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Przede mną jeszcze nauka j.angielskiego. Dzisiejszy dzień nie był za dobry ale nie będę Was tym truć. To co Udanego Tygodnia :)

♥ Girl on fire
♥ Wokół sami lunatycy
Więc zostałam jeszcze nominowana do Libster Award. Już raz robiłam taki post więc teraz tylko odpowiem na pytania :)
Oraz bardzo dziękuję Red Rock za nominowanie. Wiele to dla mnie znaczy :)


1. Masz jakieś hobby? Jeśli tak, to jakie?Moda. Można tak powiedzieć. 2. Jakie cechy charakteru cenisz najbardziej u ludzi?Oczywiście szczerość.
3. Jakiej muzyki słuchasz?
Muzyka etno,świata,blues.4. Co robisz w wolnych chwilach?Spotykam się ze znajomymi. Piszę post :) Czytam książki.
5. Lubisz czytać książki?

Kocham.
6. Czy pisanie Twojego bloga sprawia Ci przyjemność i czy masz z tego jakąś satysfakcję?Tak pisanie bloga sprawia mi przyjemność. Satysfakcję owszem.7. O czym marzysz?Marzę o podróży do Indii.8. Co według Ciebie jest najważniejsze w życiu?Trudne pytanie. Ale uważam że rodzina i przyjaciele. To są osoby bez których bym nie istniała.
9. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Są dwie powyżej.
10. Bez czego według Ciebie życie byłoby bezsensu?

Kolejne trudne pytanie. Na pewno bez bliskich było by bezsensu. Ale również bez harmonii życia.
11. Masz jakiś ulubiony cytat? Jeśli tak, to jaki?

" Dobrze jak nie za dobrze.
Nie zaszkodzi jak nie polepszy.
Nie jak tylko można wytrzymać
na głupi sposób swój "

20 komentarzy:

  1. fajne odpowiedzi :3 Mam podobne zdanie co do fotografii :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaszwe nagrywam filmiki ; )
    Bardzo fajne odpowiedzi ♥
    Obserwujemy ??
    Ja już : **
    Pozdrawiam : )

    klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi :p Ja lubię fotografować, ale traktuję fotografię bardziej jako takie hobby ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jaka Ty rozchwytywana, ciągle ktoś Ci zadaje pytania. Ja miałam od lutego ćwiczyć, ale noga... więc tera dieting ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziwne ? wcale nie !! to jest po prostu piekne cyt: " każde zdjęcie jest dla mnie jak ' dziecko '."
    Indie tez bym chetnie zwiedzila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Indie wręcz kocham :)

      Usuń
  6. Też traktuję fotografię na poważnie, uwielbiam robić zdjęcia to całe moje życie :)
    a u mnie pojawili się bohaterowie nowego opowiadania, w którym występuje one direction :) zapraszam serdecznie, luckymemory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez lubie robić zdjęcia. C;

    OdpowiedzUsuń
  8. fotografia to fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heeeej! Trafiłam przypadkowo i chyba zostanę ;)
    Blog ogólnie fajny, ale o wiele lepiej czytałoby się posty przy większej czcionce ;)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię blogi o fotografii :) ale chyba sama ich nie umiem robić, haha :P
    obserwujemy ?
    LOSZI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo ludzi lubi fotografię, ale czasem tylko tak mówią. Na prawie każdym blogu jest : ,,Interesuję się fotografią''.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo osób w nastoletnim wieku interesuje się fotografią. W przyszłości okażę się czy na poważnie, czy też nie. Ja osobiście też lubię robić zdjęcia, najlepszy moment jest wtedy gdy satysfakcjonuje mnie dobrze wykonane zdjęcie! Nie mam wtedy zdjęcia usnąć go z aparatu ♥
    Bardzo ładne zdjęcia wykonałaś. Ja interesuję się fotografią może od jakiegoś roku.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.