czwartek, 14 marca 2013

Jeudi

Cześć. Zacznijmy od podziękowań. Bardzo szczerze, dziękuję za te słowa otuchy które pojawiły się pod ostatnim postem. Nawet nie wiecie jak wiele to dla mnie znaczy. Jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję. Dzisiaj rozpoczęłam ' terapię '.
Jestem przyznam się szczerze przybita, dopita. Co raz bardziej krępuję się w otoczeniu, samej sobie. Oczywiście są ku temu powody. Klasa która na prawdę mnie nienawidzi. Ale nie powinnam pisać o smutkach, żalach. A raczej o czymś co daje mi tą pozytywną energię? Tylko czy coś mi daje taką energię?
Właśnie wpatruję w cudny świat na fotografiach. Z ręką na sercu przyznam że ona daje mi energię czasem na cały dzień w chwilach grozy. Ale zmieniając temat czy tylko ja jestem oczarowana, zakochana w koszulach jeansowych i kołnierzykach? Poszukuję jakieś koszuli jeansowej ale nigdzie nie mogę trafić na tę właściwą. Jutro giełda szkół na którą mi się nie chce iść. Ale jak trzeba to trzeba. W końcu do jakiejś szkoły trzeba się wybrać jak mnie do jakieś przyjmą. Bo jak to ja w 2sem. nic nie robię bo mi się nie chce. I tak coś czuję że muszę się ogarnąć i uczyć i poprawić oceny nie ' estetyczne '. No rozpisałam się na nie określony temat.
Jeszcze raz dziękuję ♥
Dobrze jak nie za dobrze. Nie zaszkodzi jak nie polepszy. Nie jak tylko można wytrzymać. Na głupi sposób swój.

18 komentarzy:

  1. trzymam za Ciebie kciuki, że wyjdziesz z tego♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię takie koszule, ale jeszcze żadnej nie mam bo wszystkie sa takie drogie:(

    OdpowiedzUsuń
  3. rownież trzymam kciuki za Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  4. trzymam kciuki!
    + zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award, szczegóły tutaj: http://eneverwherever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś trzeba zostawić smutki i wyżalić się, więc jeśli blog jest dla Ciebie takim ustroniem, korzystaj z tego. W końcu musisz zrobić miejsce dobrej energii ♥ Trzymaj się!
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się! Pozytywna energia jest dobra na wszelkie smutki! Też zakochałam się jeansowych koszulach ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam ostatni post i współczuję. Mam nadzieję, że teraz bd tylko lepiej ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecież jestes przesympatyczna ;) to z ta klasa jest coś nie tak a nie z Toba ;) nie przejmój sie rób swoje , za kilka lat każdy rozejdzie sie w inna strone a Ty nawet nie bedziesz pamietac o przysłowiowym "kowalskim" bo widocznie nie warto ;)
    http://forward-pola.blogspot.com/2013/03/must-have.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż nie jestem taka jak oni ( fałszywa ) to pewnie dlatego :) tak za 4mieś. koniec męczarni :)

      Usuń
  9. Jesteś w trzeciej gimnazjum, tak? Jeszcze kilka miesięcy i będziesz w nowej szkole - ja w liceum poznałam wspaniałych ludzi. Trzymaj się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) Mam nadzieję że poznam fajnych ludzi :)

      Usuń
  10. Dasz rade ! :)
    Za nie długo pewnie nowa szkoła , ( chyba ) wiele nowych ludzi. : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna notka bardzo : *
    Pozdrawiam : **

    OdpowiedzUsuń
  12. Dasz radę :)
    Trzymam kciuki za Ciebie :)

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam to samo co ty potwornie boje sie nowej szkoły:(Miejmy nadzieje że bedzie dobrze:)Trzymam za cb kciuki :)

    http://rainbowbirdy.blogspot.com/POzdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.