niedziela, 31 marca 2013

Konkurs - wymarzony wygląd

Cześć, cześć.
 Z przyjemnością informuję Was o konkursie. Razem z Dominiką podjełyśmy się tego wyzwania :)
Mamy nadzieję, że chętnie weźmiecie w nim udział. Na prawdę warto.
Co musicie zrobić?
1 ) Zaobserwować bloga Dominiki.
2) Zaobserwować mojego bloga.
3) Napisać w komentarze, że bierze się udział. Podać swój adres e-mail oraz adres do bloga.
4) Umieścić na swoim blogu baner oraz wspomnieć o naszym konkursie w poście.

To wszystkie nasze wymagania.
Konkurs rozpoczęty jest od wczoraj do 27.04.2013r. W tym dniu wybierzemy 3 osoby które będą mogły spełnić swe marzenie.

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie wezmę udział ;)
    thehappiestintheworldbicz.blogspot.com
    thehappiest@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, fajnie. Ja mam już mój wymarzony wygląd w grudni, ale innym życzę powodzonka :]

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. POWODZENIA :)
    masz ochotę na wzajemną obserwację? :) daj znać u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszedzień teraz ten konkurs .;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie razem z Dominiką też to zauważyłyśmy.

      Usuń
  6. powodzenia życzę wszystkim :3
    wesołych świąt :)
    obserwuję i zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.