sobota, 2 marca 2013

Liebster Award

Cześć. Zostałam nominowana do libster award przez Joanna13 :) Bardzo dziękuje. To dobra okazja byście mnie jeszcze lepiej poznali.
1.Twoja ulubiona pora roku?
   Wiosna.
2.Twój sposób na zły humor?
    Na pewno różne słodkości działają łagodząco :) a także moi przyjaciele są jak lek :)
3.Najmniej lubiany przedmiot w szkole?
   Mam aż 3. Matematyka, chemia, angielski.
4.Wymarzona podróż? (kraj)
    Indie ♥
5.Wakacje nad morzem czy w górach?
    Nad morzem.
6.Ulubiony sposób spędzania wolnego czasu?
   Czytanie książek, wypady z przyjaciółmi, rozmyślanie.
7.Ulubiona czekolada-gorzka,mleczna czy biała?
   Mleczna ♥
8.W jakim kolorze masz najwięcej ubrań?
   A to różnie. Mam sporo w stonowanych kolorach ale mam również sporo w szalonych.
9. Znak zodiaku?
   Bliźnięta.
10.Wolisz obcasy czy trampki?
      Trampki ♥
11.Jaka cecha charakteru najbardziej denerwuje Cię u innych?
     Fałszywość.

Blogi które nominuję :
♥  Just
♥  Ańcia
♥  Meg
♥  Pola Lola
Bulion
Emilia
Megan
Flash

Moje pytania :
1. Jakiego gatunku muzyki nie lubisz?
2. Jaki jest twój ulubiony rodzaj książek?
3. Rzecz bez której nie wychodzisz z domu?
4. Na kogo koncert byś się najchętniej wybrała?
5. Kim dla Ciebie jest przyjaciel?
6. Jakie gatunki filmowe lubisz?
7. Twoje hobby?
8. Z czego byś na pewno nie zrezygnowała w życiu?
9. Szczęście czy Miłość?
10. Książka czy Film?
11. Co chciałabyś osiągnąć w swoim życiu?

37 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji :P
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam Cię na konkurs na moim blogu, do wygrania DOWOLNA PARA BUTÓW! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mleczna czekolada- pyszka :D
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. odpowiedzi na pytania nr 2,5,6,7, i 8 jakbym czytala o sobie;
    fajne takie blogowe zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo, miło mi. Lubię takie zabawy, więc prawdopodobnie poświecę temu następną notkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna notka, można się o Tobie dużo dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem z pod znaku bliźniąt :D
    mmmm... mleczna czekolada kocham *.*
    A nad morze to zapraszam do siebie haha ;D

    love-paola.blogspot.com
    Zapraszam na nową recenzję horroru ''Mama''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi :) z chęcią do Ciebie wpadnę :)

      Usuń
  9. Świetny konkurs ale nie jestem pewna czy wezmę w nim udział. Nie wiem o co w nim chodzi i w ogóle. Przepraszam. ;(
    Czekam na kolejną notkę.

    Zapraszam na nowy wpis na moim blogu (jest dużo zdjęć)
    Jeśli lubisz oglądać zdjęcia to proszę napisz co o nich sądzisz. :)
    http://megan-06.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też zawsze chciałam pojechać do Indii! mają niesamowitą kulturę :)
    obserwujemy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również już obserwuję. i również z wielką chęcią :))

      Usuń
  11. Ejej, matematyka jest kochana ;)
    Indie są cudowne, a fałszywych trzeba omijać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dla mnie matematyka to piekło :( Fałszywych? jak najbardziej choć prawie wszędzie się znajdą.

      Usuń
  12. Też chcę odwiedzić Indie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mamy taki sam znak zodiaku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo a którego się urodziłaś? :)

      Usuń
  14. Zapraszam do mnie na rozdanie ! ♥

    http://sandra-lip.blogspot.com/2013/02/rozdanie-2802-2803-2013-r.html

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! ładny wystrój bloga!
    thats-why-we-are.blogspot.com<-- to mój blog, dopiero zaczynam i prosze o obserwację jak możesz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Liebster Award ; ))
    Obserwujemy ?
    Ja już .
    pozdrawiam ; ))

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję bardzo za nominację! ;**

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję za nominację, bardzo lubię odpowiadać na takie pytania ;D co do tego odpoczynku - masz zdecydowaną rację! dziękuję za komentarz i jak zawsze czekam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz za co :))) Tez lubię odpowiadać na takie pytania :)

      Usuń
  19. fajne odpowiedzi i świetny blog! przyjemnie się czyta, na pewno będę wpadać częściej ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zapraszam na nową notke:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też jestem spod Bliźniąt ♥

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.