piątek, 22 marca 2013

Monotonia życia

Cześć. Dzisiaj napiszę o dość istotnej sprawie. A mianowicie o naszym ' nudnym ' życiu. Na pewno każdy z Was nie raz spotkał się ze stwierdzeniami ' u mnie nic nowego to co zawsze ', ' zawsze jest tak samo ', ' codziennie to samo '. Rozmyślając na ten temat uznałam że to nie prawda. Zastanówmy się czy codziennie mamy taki sam humor?, czy codziennie nauczyciele mają taki sam humor?, czy codziennie nasi rodzice mają tak sam humor?, czy codziennie śmiejemy się z tego samego?, czy codziennie uczymy się tego samego?, czy codziennie rozmawiamy o tym samym?, czy codziennie jemy to samo?. Oczywiście, że nie. Dla nas każdy dzień jest taki sam jak poprzedni tylko różni się inną nazwą. Nie zauważamy różnicy każdego dnia. Jeden jest bardziej kolorowy a drugi mniej. Więc wniosek z tego jest taki że nie mamy melancholijnego, nudnego, powtarzającego się dnia. Po prostu każdy dzień jest urozmaicony na inne sposoby.
 ~ " Prorok codzienny ". Dzisiejszy dzień był pełen zaskoczenia. Było na prawdę dobrze i zabawnie. Oczywiście oprócz niezbędnych komentarzy ' kolegów z klasy ' na mój temat. Ale to się pominie. Dowiedziałam się że za udział w wystawie jest pochwała dyrektora. Moje zdjęcia jak i inne prace zostaną ocenione. Niestety nie wiem kiedy. Są tylko trzy wystawy ze zdjęciami. Więc oceniający nie będę mieli większych kłopotów z wyborem. Ale na pewno grafika jak i rysunki sprawią im trudności. Jest wiele dusz artystycznych. Lecz ja oczywiście trzymam kciuki za moją przyjaciółkę. Lola, jeżeli czytasz ten post to wiedź że dla mnie i tak wygrałaś. Na wasze blogi wejdę dopiero jak wrócę z kościoła. Dzisiaj ostatnia droga krzyżowa. I przy okazji muszę się wyspowiadać za marzec. To co szykuję się na spotkanie z siostrą mrozem. Pewnie mnie nie źle urządzi i w kościele będę się trzęsła z zimna.
Dziękuję za Wasze komentarze. Bardzo mi miło że jesteście tu ze mną :) Pozdrawiam!

37 komentarzy:

  1. Obyś nie zmarzła :D
    Ja osobiście nienawidzę chodzić do kościoła zimie bo jest strasznie zimno :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przypuszczałam było mi zimno.
      Tak, niestety nic nie możemy na to poradzić.

      Usuń
  2. a ja do kościoła nie chodzę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację. Znam wiele ludzi, którzy mówią, że jest jak zwykle. A przecież każdy dzień jest inny, w końcu nic dwa razy się nie zdarza :p
    Ładne zdjęcie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj wypadałoby iść do Kościoła.. Ja jednak za bardzo nie uznaję Kościoła, to Bóg jest mi potrzebny do życia, nie księża i msze.. :) Jak dodać Cię do obserwowanych? Bo nigdzie nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie głównej bloggera pisze lista czytelników i klikasz dodaj.

      Usuń
  5. Akurat w tygodniu u mnie msze są w kaplicy kościelnej i tam są grzejniki. *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. hahha tak to prawda - każdy dzień jest inny,lecz na pozór taki sam ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog, piszesz bardzo ciekawe posty :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Maksymalnie pozytywny post, w dodatku fajnie i ciekawie napisany c: Też nie lubię osób narzekających na to, jakie to 'monotonne' i 'nudne' mają życie. Przecież to od nas zależy, czym wypełniamy swój czas, więc nie powinniśmy narzekać na nudę :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis! :* Zapraszam do siebie na: www.carrotsx3.blogspot.com ;) bardzo zależy mi na opinii w komentarzu i dodawania do obserwowanych. ;) Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą. Bo to jest podobnie tak jak z tym, że często niedoceniamy tego, co mamy i nie cieszymy się życiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. na monotonie to ja raczej nie narzekam, jedynie narzekam na przemeczenie i chroniczny brak czasu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przemęczenie chyba każdy sobie czasem ponarzeka. Albo na nadmiar czegoś.

      Usuń
  12. Nigdy nie spotkałam się z postem tego rodzaju. Masz zupełną rację. Przecież każdy dzień jest inny, a zarazem wyjątkowy na swój sposób. Świetny temat. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz jak dodać dodatek "obserwatorzy" na bloga? Może Ci pomóc? Ja na początku też miałam z tym małym problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że możesz mi pomóc. Odpisałam Ci na twoim blogu przy poście ze spodniami i DIY.

      Usuń
    2. Dzięki za komentarz, ja odpiszę Ci tutaj :*
      Wchodzisz w układ, klikasz "dodaj gadżet", następnie naciskasz "więcej gadżetów" - znajduję się to po lewej stronie zaraz pod napisem "podstawy", wybierasz pierwszy dodatek czyli "obserwatorzy". Dalej powinnaś sobie poradzić. Pozdrawiam.

      Usuń
  14. z jednej strony to prawda, ale z drugiej i tak codziennie jest bardzo podobnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witamy :) No w sumie to prawda, lecz czasem się wydaje, że każdy dzień jest praktycznie taki sam.
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. w sumie racja, chociaz teraz mam tyle zajęć , że nie znajduję czasu na nudę ;p jesli interesujesz się fotografią , to zapraszam aparat-na-swiat.blogspot.com. obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz piękną koszulę !
    Mogę wiedzieć, dzie i za ile ją kupiłaś?

    + zapraszam do mnie! :))
    .
    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie niby dzień jak co dzień, a jednak... Ja na drodze tak przemarzłam, że masakra... Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jeszcze muszę iść do kościoła w takie zimno ;/
    Wpadnij , jeśli masz ochotę ;)
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Ciekawie tu.. <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Super notka. To prawda co piszesz... o nudnym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. slicza jestes *.*moj kosciol jest ogrzewwany nie umrzyj tam ;)
    BTW.Jestes strasznei podobna do mojej kolezanki z norwegi Kathrine .
    Obserwuje zapraszam do mnie jukaandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podobają mi się stylizacje, mają w sobie to coś ;)
    dlatego chciałabym zaprosić Cię na mojego bloga, trwa obecnie konkurs zachęcam do udziału, oczywiście obserwuję ;)
    http://coffeina-nicole.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam... Masz rację z tą mootonią :P
    Otagowałam cię w zabawie Liebster Award, szczegóły tutaj: http://eneverwherever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Święta racja z tą monotonią, nie zawsze potrafimy docenić piękno dnia :)

    http://so-fucking-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.