poniedziałek, 25 marca 2013

Moje blogowe sekrety

Cześć. Zauważyłam że coraz częściej blogerki piszą o blogowych sekretach. Stwierdziłam, że ukażę Wam " Moje blogowe sekrety " ponieważ mnie interesują tego typu ' tagi '.
1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
   Bloga prowadzę od 4 lipca 2012 r. W gruncie rzeczy założyłam go wcześniej. Ale byłam zbyt pochłonięta pracą na Blog Fankach Haliny Mlynkovej. Posty dodaję co dwa, cztery dni. Choć to zależy. Jeśli mam ochotę coś opublikować to robię to. A kiedy nie mam ochoty to nie zmuszam się,  muszę być zadowolona z postu.
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i co robisz w pierwszej kolejności?
   Na bloga zaglądam średnio cztery razy. Oczywiście pomijając moment kiedy coś publikuję.Czytam, odpowiadam na wasze komentarze.
3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
   Rodzina wie. Nie widzę powodu by to przed nimi ukrywać. Znajomi raczej nie. Wie tylko moja przyjaciółka oraz dobra koleżanka. A tak to nikt.
4. Posty jakiego typu interesują Cię u innych blogerek?
   Przede wszystkim posty tematyczne. Lubię przeczytać coś co ma sens. Oczywiście posty tematyczne nie wykluczają mody, dnia codziennego, recenzji kosmetyków.. i wielu innych. W prawdzie lubię czytać wszystko co piszecie.
5. Czy zazdrościsz czasem blogerką?
   Sama nie wiem. Raczej nie. Każda blogerka ma swój cel, swoją idee w prowadzeniu bloga. I to jest fajne. Ale jeśli chodzi o wygląd to na pewno tak. Jest tyle pięknych dziewczyn.
6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoich blogu?
    Nie.
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, i co z tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
   Możliwe. Jeśli jakiś produkt mi się spodoba to oczywiście kupię.
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
   Stałam się bardziej otwartą osobą.
9. Skąd czerpiesz pomysły na posty?
   Z mojej wyobraźni. Tylko i wyłącznie ona podsuwa mi pomysły na tytuł posta, na to co ma się w  nim znajdować. I jak ma to być wystylizowane.
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
     Nie. Tak na poważnie prowadzę bloga dość krótko. Wcześniej nie myślałam o nim tak jak teraz.
11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach u innych dziewczyn?
     Na pewno gdy post jest niechlujny. To się od razu rzuca w oczy i zniechęca czytelnika. Kiedy dziewczyny są zbyt pewne siebie i przeradza się to w  coś niesympatycznego.

~ " Prorok codzienny ". Jestem chora. Siostra mróz mi nie źle urządziła . Męczy mnie już szkoła. Marzę o słonecznych, kaszubskich wakacjach. Jak już pewnie zauważyliście zmieniłam wygląd bloga. Taki wiosenny. Biały kolor kojarzy mi się w szczególności właśnie z wiosną. Kwitnące przebiśniegi, bazie. Umożliwiłam Wam również szybsze obserwacje. No przyznam  że mogłam to wcześniej uczynić. 
Dziękuję za każdą obserwację oraz komentarz. Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. w końcu widzę witrynę Twoich obserwatorów :) przed chwilą dołączyłam ;)
    też nie lubię blogerek 'zbyt pewnych siebie' unikam takie osoby ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcie, ale nie wiem co masz na myśli pisząc o "niechlujnym" poście.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Czasami spotykam się z postami gdzie nic nie jest na swoim miejscu. Chodzi mi bardziej o tekst, że wygląda on tak odpychająco. Czyli dwa wyrazy są tam potem reszta zdania tam. Mam nadzieje że zrozumiesz o co mi chodzi :)

      Usuń
  3. Nom, też niedawno go robiłam c:
    To jeden z ciekawszych tagów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też wiedzą tylko przyjaciółki o blogu. :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja prowadzę bloga od października, ale już się z nim zżyłam. Masz rację, jest wiele ślicznych dziewczyn,a le są też tak fajne i ciekawe jak ty. Lubię Twój styl pisania, bo jest mądry i wiesz co robisz :] To na pewno jest Twój blogowy sekret :D

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi się miło na serduszku zrobiło. Dziękuję.

      Usuń
  6. Fajnie mi się czyta Twojego bloga :)Według mnie piszesz szczerze, bez wywyższania się, a to chyba najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajny piścik <3


    + zapraszam do mnie

    http://my-live-my-crazy-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :)
    Ja też chcę wakacje ;]
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post :) Szkoda, że zmieniłaś nagłówek bo tamten był ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem. Ale możliwe że kiedyś do niego powrócę.

      Usuń
  10. Fajny blog ! Obserwujemy? Ja już . Modnisia160.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się Twoje teksty.
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. nice photo! :)
    what about follow each other?
    let me know :)
    have a nice day!
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.