sobota, 16 marca 2013

Poszukiwacz #1

Cześć. Dzisiaj w planach miałam się wyspać ale jak zawsze to nie wyszło. Wcześnie wstając pomyślałam że mam ochotę poszwendać się po sklepach. I to była dobra myśl. Namówiłam babcię by poszła ze mną i mamą do galerii którą raczej nie odwiedzam.. jest trochę za daleko. I znalazłam koszulę oraz torebkę. Przez ostatnie miesiące szukałam wymarzonej torebki i w końcu ją nabyłam. Podobnie z koszulą. W mej głowie planuję zakup koszuli jeansowej oraz lordów.



Prawdopodobnie zaraz pójdę ćwiczyć. Lecz przed tym mam chęć poczytać wasze blogi :)
Wonderful Live



41 komentarzy:

  1. torebeczka sliczna zarowno fason jak i kolorek, wlasnie takiej potrzebuje !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna koszula, torebka jeszcze lepsza <3 Chciałabym taką ^^

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju dziękuję bardzo :**
    Śliczna koszula ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula i torebka przeboska, uwielbiam ten kolor <3


    a u mnie nowy rozdział, zapraszam :3
    luckymemory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Udały Ci się te zakupy ;) I koszula, i torebka świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy! Zarówno koszula jak i torebka są śliczne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. koszula ombre <3

    Obserwujemy może?
    Całusy, Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna torebka!
    a co do ćwiczeń to może znajdziesz coś u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula jest świetna!

    U mnie konkurs - http://eustazja.blogspot.com/2013/03/konkurs.html
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna koszula i ta torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O to właśnie chodziło, haha. O jejku, jaka genialna koszula! *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne są te rzeczy <3
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszula*.*
    Zapraszam : maaddii.blogspot.co.uk
    Obserwujemy ?;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszula <3 Torebka zresztą też :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna torebka :3 Koszula też fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Informuję, że zostałaś nominowana na moim blogu do The Versatile Blogger Award:)

    http://moj-styl-ma-pasja.blogspot.com/2013/03/libster-blog-award-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, uwielbiam to. Wtedy jest tak lekko na duszy <33

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. o jeny, zakochałam się w Twojej torebce <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Hahah ja w sobotę planowałam się wyspać i też wstałam wcześnie hehehe :*
    Genialne zdobycze *.*
    Oo ćwiczysz ?? :d
    Dobra myśl xd ;)
    Zapraszam do siebie ;**
    www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka!! Cudna <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  21. O takiej koszuli to ja marze *.* PRZEPIĘKNA !

    OdpowiedzUsuń
  22. omomom i koszula i torebka i wszystkie rzeczy super ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula i torebka boska . *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję bardzo za rade :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cudowne *.* zakochałam się w torebce <3 ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej,
    na luckymemory.blogspot.com pojawił się 3 rozdział opowiadania „Unforgotten”.
    Zapraszam! (-:

    OdpowiedzUsuń
  27. miałam ostatnio kupić podobną torebkę, ale nie mogłam zdecydować się na kolor :P
    koszula też świetna ;)

    http://i-know-you-like-us.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super torebka ,fajny blog +zaobserwuje !:)



    http://rainbowbirdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. :O jaka cudna torebka ♥

    Zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.