środa, 20 marca 2013

Poszukiwacz #2

                                                                                    ~
Cześć. Czy u Was też słoneczko? Jedno słońce a tyle uśmiechów potrafi wywołać. Wczorajszy dzień był pochmurny a na mojej twarzy uśmiech pojawił się dzięki zakupom. Szłam z nadzieją że kupię koszulę jeansową + lordsy. Koszuli niestety nie kupiłam bo nigdzie nie ma takiej którą sobie wymarzyłam. Za koszulę kupiłam sobie mokasynki. Które zawładnęły moim sercem. Tak o. Lordsy które kupiłam również mnie urzekły. O kosmetykach nie napiszę. Może w innym poście zastanowię się :)

Bez kubka bym się nie obyła. Jak go zobaczyłam to stwierdziłam że muszę go mieć. Kosztował mnie jedynie 2.99 zł w cerrfur. Zegarko-lusterko. Jest na żółtym pasku ogólnie jak się na niego patrzymy to jest po prostu lusterko a jak naciśniemy to okazuje się godzina. Bardzo wygodna rzecz w szkole nie trzeba wyciągać zegarka by sprawdzić jak się wygląda :) Cena była również kusząca 29 zł.
 ~ Dzisiejszy dzień był bardzo przyjemny. Praktycznie cały czas się śmiałam razem z Lolą i Remikiem. Wziął moją puszkę z colą i otworzył ją tak jak na filmach. Oczywiście był duży huk i rozciął sobie palca. Krew się nie źle lała. Ale w końcu to cały Remik. Jutro mam zajęcia od 8 do 12. Będą jakieś tam zajęcia więc pewnie się trochę ponudzę. Miłego czytania. Chyba Was aż tak nie wynudzę :) Pozdrawiam. 

24 komentarze:

  1. swietne mokasynki ;D pomysłowy ten zegarek :>

    OdpowiedzUsuń
  2. wpadły mi w oko te Twoje buciki! bardzo ładne no :)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo. Fajne. A kubki uwielbiam ^^ Mam kilka, w których bardzo często piję. Mam nadzieję, że koszulę gdzieś znajdziesz, taką, która ci się podoba ^^

    Ps. Wagary na basenie- nieźle ^^
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne Te buty . *.*
    Wpadły mi w Oko . : D
    Trzeba sb jakieś buty zakupić . : )
    Pozdrawiam : )
    PS. Obserwujemy ?? Ja już : )
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy , ale zegarek- lusterko wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie mi się u cb podoba
    Świetnie się czyta twoje posty *o*
    Obserwuję i liczę na rewanż ;)

    http://powerofinspirationss.blogspot.com/

    PS radzę Ci usunąć weryfikację obrazkową ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zegaro-lusterko to bardzo przydatna rzecz :)
    Zapraszam do mnie http://julcia102030.blogspot.com/

    zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te buciki, i mają takie fajne, pastelowe kolory (a ja takie lubię najbardziej) ;)
    Kubek też super. Nie dziwię Ci się, że go kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buciki prześliczne! Ale zegarek to w ogóle mnie zaczarował! gdzie takie gadżety można dostac ? świetny :)!


    Zapraszam do mnie nowy post i konkurs ;)
    http://forward-pola.blogspot.com/2013/03/kwietniowy-konkurs.html

    Buziaki Pola ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mokasyny w deichmann. A lordsy niestety nie wiem. Ale jak będę szła tamtędy to sprawdzę :)

      Usuń
  10. Świetne buty wyhaczyłaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć,
    U mnie kolejny, 4 rozdział opowiadanie „Unforgotten” Zapraszam! (:
    luckymemory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Great pics! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  13. Great pictures! Where did you get this cute pink loafers? Sorry if you write it in your text, but I cannot read it:(

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.