sobota, 9 marca 2013

Versatile Blogger Award




Dzisiaj kolejna nominacja
. Tym razem napiszę kilka faktów o mnie a dokładniej 7.  Pola Lola bardzo dziękuję za tą nominację.
To zaczynamy :
1. Jestem osobą wierzącą w Boga. I nie wstydzę się tego. Od dziecka zawsze chodziłam z rodzicami. Jestem do kościoła przywiązana. Oraz pokładam wszelkie ufności w Bogu. Kiedyś nawet zdarzyło się że wpadłam dziwnym trafem pod ławkę i nie umieli mnie z niej wyciągnąć. Z racji tego że byłam mała tylko moje nóżki w górze latały. A wszyscy się śmiali :)
2. Uwielbiam podróżować. Podróż daje nam możliwość poznania świata, uczy tolerancji oraz otwartości. Dzięki niej również poznajemy siebie. Ale też często uciekamy od rzeczywistości. Najmilszą podróż jaką wspominam to chyba do Niemiec.
3. Jestem bardzo wrażliwą osobą. Każde słowo potrafi mnie zranić. Nie potrafię się tym nie przejmować. No cóż.
4. Moje życie to jedna wielka komnata tajemnic. Nikt mnie nigdy nie pozna w 100% bo ja sama siebie w nich nie znam.
5. Jestem bardzo, bardzo wstydliwa.
6. Oglądam bardzo mało filmów ( prawie wcale ). Jestem miłośniczką książek. Ale zaczęłam oglądać Hobbita. Jeśli macie jakieś filmy do polecenia to napiszcie z chęcią obejrzę.
7. Pomagałam ludziom, dzieciom z Afryki. Wysyłałam z kółkiem misyjnym lekki które zbieraliśmy i wiele innych akcji. Chciałam nawet zostać misjonarką miłości ale po jakimś czasie stwierdziłam że nie nadaję się na zakonnice i że to nie jest me powołanie.

  • każdy nominowany powinien pokazać nagrodę Versatile Blogger Awards u siebie na blogu;
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu;
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie;
  • nominować 15 blogów;
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

    Osoby które nominuję :

    Just
    pannaS
    Emilia
    Ańcia
    Megan
    Joanna13
    Mixe
    Flash

    To na wszystko. Wiem powinnam nominować 15 blogów. Ale jestem dzisiaj nie ogarnięta.
    21 marca odbędzie się konkurs. Ciekawe, jakoś szybko. To Cześć :)


28 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji, też niedawno byłam nominowana. Fajne te tagi :D
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulujemy !!
    Świetny Blog :D
    Dziękujemy za odwiedziny, wpadaj częściej.

    OdpowiedzUsuń
  3. dolaczam sie do gratulujacji oraz dziekuje za nominacje :) skopiowalam obrazek i zasady zabawy ... w nastepnym poscie opowiem co nieco o sobie :) jeszcze raz dziekuje i zycze udanego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się już doczekać :)
      Również życzę udanego weekendu :)

      Usuń
    2. zrobione :) i tym razem zycze udanego nowego tygodnia :)

      Usuń
    3. Ja również życzę udanego :)

      Usuń
  4. Gratuluję nominacji :)
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo ;) ale ja nawet nie miałam w co :P

      Usuń
  6. KOCHAM LIEBSTER WARD ; )
    FAJNE ODPIWEDZI : )
    OBSERWUJEMY ??
    JA JUŻ .
    POZDRAWIAM < 3

    Klaudia12-klaudunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Libster Award! Szczegóły znajdziesz na moim blogu! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) fajne odpowiedzi - takie szczere :>
    +Dziękuję za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nr 2, 3 i 4 - dokładne odzwierciedlenie mnie ;D tyle że ja nie byłam nigdy w Niemczech. co do filmów, to mogę Ci polecić kilka tytułów: "Incepcja", "Iluzjonista", "Chłopiec w pasiastej piżamie", "Amelia"... a na rozluźnienie "Dyktator" oraz polskie "Kołysanka" i "Ciacho". to są te lepsze, które teraz przychodzą mi na myśl :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) W wolnym czasie na pewno obejrzę. " Chłopiec w pasiastej piżamie " jest genialny :)

      Usuń
  10. Ja już za dużo miałam tych Liebster dlatego już się w to nie bawię ; )

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.