sobota, 30 marca 2013

Wielkanoc + współpraca.

Cześć!
 Jaka u Was pogoda? Jak szłam z koszyczkiem było na prawdę przyjemnie. Słoneczko które ociepliło powietrze. Lecz niestety gdy wyszłam z kościoła ku zdziwieniu zaczęło się  chmurzyć. Mój tata przypuszcza że będzie padać. Właśnie w piekarniku robi się karpatka ♥ Moje najukochańsze ciasto.
 Jak widać po tytule podjęłam się współpracy z Dominiką . Na prawdę się cieszę. Może to być początek czegoś bardzo ciekawego. W określonym czasie będzie pisać posty na ten sam temat, możliwe że będzie organizować konkursy, wymyślać nowe tagi, może jakieś pogadanki z Wami? Sami zobaczycie jak to  wyjdzie w praktyce.
 Dzisiaj Wielka Sobota i na dobrą sprawę ostatnie chwile gotowania, sprzątania. Ja już mam posprzątane ale co do gotowania to nie mogę tak napisać.
Moja Palma ♥
A więc czas na życzenia :
Kochani, życzę Wam przede wszystkim radosnych świąt.
Pełnych wiary, nadziei, miłości.
Radosnego wiosennego nastroju.
I czasu spędzonego w rodzinnym gronie. 

I na sam koniec dół od Karpatki ♥

Dziękuję za komentarze oraz obserwacje.
+ Kiepska jakość zdjęć. Ciekawe dlaczego. :(

18 komentarzy:

  1. jasne,że obserwujemy :)
    ja juz teraz twoja kolej :)_ <333

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje wspolpracy :)
    moze obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam wolę szarlotkę, ale ciast ogólne są dobre ^^
    U mnie pochmurno niestety :/

    Zapraszam na nowy post: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaobserwowalam, liczę na rev. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kocham karpatkę <3 . Dziękuje i wzajemnie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. O Karpatkaaa <3 Uwielbiam karpatkę:D

    OdpowiedzUsuń
  7. haha u mnie na odwrót, jedzenie już jest tylko ja się ociągam z sprzątaniem. też kocham karpatkę <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale smakowicie wygląda ta karpatka ;) Moja mama akurat piekła inne ciasta, ale karpatka będzie u babci.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt ♥
    Zjadłabym karpatkę *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. jedzienie <3
    Wesołych Świat :*
    Może obserwujemy nawzajem > jak tak zacznij ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. wesołych <3
    + obserwujemy?:*
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To jajko na przed ostatnim zdj jest śliczne *-*.
    I cieszę się że się cieszysz z mojego powrotu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję współpracy! :)
    fajne jaja :D wesołych świąt życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje współpracy.
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. :) Wesołych Świąt. :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.