poniedziałek, 4 marca 2013

Wiosna?

Cześć. Czy tylko ja mam uczucie że wiosna wróciła? Ta wspaniała chwila kiedy budzimy się rano, odsłaniamy rolety, a na naszej twarzy promienie słoneczne, otwieramy okno, i czujemy ten powiew wiosennego powietrza. Dzisiaj miałam ostatni dzień rekolekcji ( a bardzo się cieszę że wypadło na dzisiaj. Ominęły mnie dwie matematyki :] ). Ogólnie podczas moich ćwiczeń coś mi się stało z kostką. Więc niestety kuśtykam raz na lewą nogę a raz na prawą. Nie wiem to jakiś cud że to przechodzi z kostki na kostkę.
Mam zalany indeks -,- z racji tego że jacyś kretyni rozwalili wazon z kwiatami i wszystko poszło na indeksy. Zaraz idę do sklepu po krówki ale ja lubię tylko te takie kruche ( :D ) . A potem brat z bratanicą przyjadą. Dawno Werci nie widziałam a więc bardzo się cieszę. Choć daje w kość. A jak tam u Was?

Tak po za tym. Odwaga zwyciężyła z moimi lękami. I postanowiłam wziąść udział w konkursie ' Mam talent '. Oczywiście jest organizowany w mojej szkole i można pokazać wszystko. Wszystko jest podzielone. Na grupy np. fotografia, śpiewanie itp. Wybrałam zdjęcia. Za pomocą rodziców oraz przyjaciela. 


Podobają się Wam? Nie wezmę tej żaglówki. To będzie mój drugi konkurs fotograficzny. W jednym miałam wyróżnienie. Ale było tak że prace malarskie również oceniali. I był temat mój zwierzęcy pupil. Także nie mogłam pokazać prawdziwej siebie. Jestem miłośniczką przyrody. Raczej nie lubię robić zdjęć ludziom.

 Okey więc to chyba na tyle. Nie będę już tak zanudzać.
Trzymajcie się :) A i jeszcze wspaniała piosenka. Jak usłyszałam ją pierwszy raz to się popłakałam. Wsłuchajcie się w tekst. Jest niesamowity.
Damian Bałdys - Wart życia

20 komentarzy:

  1. 'Słońce grzeje w plecki, niebo promieni się swym błękitem, pojawiają się pierwsi motocykliści
    Emm, tak,
    zdecydowanie wiosna ':D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No to jesteśmy bardzo podobne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śniegu już nie ma i słońce świeci :D !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie wolę robić zdjęcia ludziom, nie wiem sama czemu :D chociaż czasami też mam takie momenty, kiedy wolę samotnie pochodzić sobie i popstrykać zdjęcia...
    nie wiedziałam, że masz tak genialne prace! to na lewo od żaglówki jest genialne *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. do odwazych swiat nalezy ! przecudowne photos ! zycze POWODZENIA w konkursie i pogodnego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już czuję wiosnę, otwieram drzwi i słychać śpiew ptaków. *__*
    Zdjęcia są śliczne, jestem pewna, że wygrasz. ;* Powodzenia. ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia! ^^
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam robić zdjęcia naturze! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne fotografie <3 Zapraszam do siebie http://vitaestexpectanscella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna ta piosenka <3
    a wiosną ja też się zachwycam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak :) ale już za niedługo ma padać śnieg -,-

      Usuń
  11. Zdjęcia naprawdę są świetne! Życzę wygranej! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite zdjęcia! Powodzenia w konkursie!
    Masz świetnego bloga, dodaję do listy obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.