środa, 3 kwietnia 2013

5 rzeczy bez których nie rusze się z domu

Cześć. Dzisiaj większość z Was pojawiła się w szkole po tygodniowej przerwie. Z resztą tak jak ja. Czy czujecie się obciążali? zmęczeni? Właśnie skończyłam odrabiać prace domową z chemii oraz pisać podanie, list motywacyjny oraz życiorys na polski. Czeka mnie jeszcze nauka biologii oraz ' francuskiego '. Wystarczy tylko powtórzyć przeczenia ♥ Ale dzisiaj nie o tym jak doskonale wiecie. Zaprezentuję Wam 5 rzeczy bez których z domu się nie ruszę na krok. Zostałam o tagowana przez Bezsenną bardzo dziękuję.

Oczywiście jestem od niej uzależniona. Nie ruszę się bez niej nigdzie. Nawet na 5 minut do sklepu. Zawsze musi być blisko mnie. Nawet jak śpię. Odkąd skradziono mi mp 4 służy mi również do słuchania muzyki. Bo jak wiadomo bez muzyki żyć się nie da.

Klucze wiadoma sprawa. Nigdy nie wiadomo czy mama wyjdzie z domu. Po za tym gdy je mam w kieszeni, torebce gdziekolwiek czuję się bezpieczna.
Od zawsze lubię zegarki. On wypełnia mój look.

Nie lubię jak pieniądze są w nie ładzie. Latają po kieszeniach. Na prawdę denerwuje mnie to. Dlatego, on zawsze jest przy mnie.

Wszędzie gdzie idę wpycham książkę. Bo nigdy nie wiadomo w jakiej sytuacji się znajdę więc zamiast się nudzić to sobie poczytam.

A więc to są podstawowe rzeczy bez których nie wyjdę. No jak idę do kościoła albo na krótkie zakupy to książki nie biorę :) Mam nadzieje że przypadnie Wam taki post do gustu. A teraz idę się pouczyć by obejrzeć Prawo Agaty ♥ A potem Top Model. Bay.

26 komentarzy:

  1. Fajny post :) Chyba nikt nie może żyć bez telefonu ^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za komentarz u mnie ; ) . No to ci tutaj odpowiem napisałam list do szkoły o profil medyczny bo chce być asystentem stomatologa , jeżeli to nie wypali zostaje mi psychologia i logistyka ;) . Szkoda , że zamknęli Ci dziennikarstwo ; /

    OdpowiedzUsuń
  3. hey
    jesteś prześliczna uwielbiam twojego bloga . Śliczny wygląd <3 (zazdroszczę) twoje posty zachęcają mnie do blogowania i dają taką pozytywną energię ;) Super ! ja już zaobserwowałam twój blog blog i mam nadzieje , że o mnie nie zapomnisz i też zaobserwujesz mojego bloga ;) :* http://zosia-zosiulkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam taką samą listę:P
    może obserwujemy?
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. moja lista jest bardzo podobna ;)
    obserwuję liczę na to samo :)
    http://gooodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Top model też bd oglądać. Kogo najbardziej lubisz? Ja jak na razie to Marcelę i Zuzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię najbardziej Marcelę, Zuzę, Annę Koryto i Tamarę :D

      Usuń
  7. O, widzę, że nasza akcja się rozpowszechnia :)
    Zapraszamy 14.04 na kolejny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja lista jest podobna, a jak nie czuję w kieszeni telefonu (nawet jak jestem w domu) to od razu panikuję hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie ruszam się bez telefonu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog i zdjęcia :)


    obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam tak samo z 1, 3 i 4 :D klucze też noszę, ale tylko od drzwi mojego pokoju :P

    http://ronniex333.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog, ciekawa notka. ;)

    Obserwujemy? ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. telefon i portfel - tu się naprawdę zgadzam w 100%. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Telefon to podstawa :P obserwujemy?
    love-love-01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. great post! Would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zegarek jest rewelacyjny ale to już ci chyba kiedyś pisałam ;) ja tez nigdzie nie ruszam bez telefonu ;)
    http://forward-pola.blogspot.com/2013/04/the-last-time.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Pawo Agaty <3
    Co do Top Model jestem za Zauzą, Marcela i Renatą :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Z powyższych rzeczy nie wyjdę z domu tylko bez telefonu :) kluczy zazwyczaj nie potrzebuje, zegarka tez nie, portfel zabieram ze sobą czesto, ale nie zawsze. Natomiast książkę tylko wtedy, gdy wyruszam w podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w sumie nic ze sobą nie biorę wychodząc. Czasami wezmę telefon i klucze. Zegarka nie noszę, bo kiedyś zgubiłam i już nie mam żadnego. Książki biorę tylko, gdy gdzieś jadę.
    Ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też nie ruszę się nigdzie bez telefonu i ksiażki :D



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jezu, Jezu ja też kocham Harry'ego Pottera
    http://poradniknastolateeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.