sobota, 6 kwietnia 2013

Historie z życia wzięte.

Cześć. Rozmyślając na jaki temat napisać post stwierdziłam, że dziwne historie z mojego życia to dobry pomysł. W tak krótkim życiu na prawdę było ich wiele. Lecz najpierw zacznę od nominacji. The versatile blogger award. Pewnie każda z Was już wie o co chodzi. Napiszę 7 faktów o mnie. Bardzo dziękuję za nominację Weronice :).
• Bardzo często śpię z kolczykami.
• Z natury mam kręcone włosy.
• Uwielbiam historię.
• Uwielbiam  pieczywo ciemne.
• Jestem uzależniona od Harrego Pottera.
• Obgryzam paznokcie.
• Kiedy staję przed ważną sprawą tak się denerwuję, że prawie mdleję.

Historie z życia wzięte :
• Pewnego pięknego dnia wybrałam się z dwoma przyjaciółkami do lasu. Nie wiadomo z jakich przyczyn chodziłyśmy po ściekach.. aż w końcu coś zaczęło wciągać moje japonki. Wyszłam z lasu z jednym japonkiem. I tak wracałam do domu przez pół miasta. Miałam w tedy 12 lat.
• Był okres przed Wielkanocą. Więc Jessa i jej przyjaciółka poszły zbierać jemiołę na święta. Oczywiście to ja się wspinałam po drzewie. W momencie kiedy wypowiedziałam słowa " Kasia, mam, mam " spadłam na dół. Stałam nogami na cieniutkiej gałązce. W tedy również miałam ok. 12 lat.
• Koło mojego domu jest lasek. I ' chuligani ' postanowili zrobić tam huśtawkę. Z racji tego, że huśtawka była bardzo fajna ja razem z przyjaciółką tam często chodziłyśmy. Chciałam zrobić Herkulesa ale coś mi się nie udało. I nosem przemierzyłam pół ziemi. Ok.12 lat.
• Na działce zrobiłam sobie pojazd z wózka. I jechałam z takiej dużej górki aż w końcu sie wywaliłam i krew lała się z nosa. A jakoś godzine później były urodziny mojego kuzyna. Ok. 10lat.

Tak. Kiedyś byłam takim dziwnym dzieckiem. Ale na szczęście już jestem pokładana :) Mam nadzieje, że te historie Was do mnie nie zrażą :) Ktoś w ostatnim poście pytał się czy nagłówek jest zrobiony z moich zdjęć. Otóż tak. Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa. Dziękuję za tak miłe komentarze dotyczące mej urody.
Dziękuje za komentarze oraz obserwacje.

32 komentarze:

  1. no faktycznie, byłaś zakręconym dzieciakiem:)
    ale myślę, że każda z nas ma za sobą podobne
    historie :)

    ja, jak miałam około 13 lat przywiązałam do ogona
    mojego kota 5 (!) balonów z helem, bo chciałam, żeby
    trochę polatał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ale mnie to rozbawiło :)

      Usuń
    2. I jak? Odleciał? Sama kiedyś spróbuję :D

      Usuń
  2. Ciekawie, ciekawie, ja też mam podobne historie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawne historie z bolesnym finałem ^^ Ja też mam wiele takich przygód, ale aż tak często nie ubywało mi z tego powodu krwi xD

    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe historie:)
    Też byłam taka zakręcona;) w sumie.. Do teraz jestem!
    Z koleżanką niedawno byłyśmy w lesie i żul zaczął nas gonić.. Moja koleżanka biegła przede mną, a ja się potknęłam o patyk. Zrobiłam pozycję "kamienia" i co ciekawe - żul sobie poszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma się co przejmować, ja jak byłam mała też do normalnych nie należałam i mam podobne przeżycia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe te twoje historię, poprawiły mi humor. xD
    Ja już obserwuje, teraz twoja kolej :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz cudownego bloga. (:

    Zapraszam: Anni-Vitae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz super bloga! Bardzo ciekawie go prowadzisz...
    Będę wpadać częściej :)
    Zapraszam:
    recenzowniamimi.blogspot.com

    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też byłam dziwnym dzieckiem. Ale mi niestety zostało to do dziś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah bardzo zabawne historie :P Mi też się przydarzyły podobne ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widzę w tych historiach nic dziwnego czy niezwykłego ._.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie chodziło by było niezwykłe. Dla mnie są one dziwne. Po za tym tytuł to ' Historie z życia wzięte '.. a nie ' Niezwykłe historie ', bądź ' Dziwne historie '. Chyba mnie nie zrozumiałaś.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dlaczego są według Ciebie dziwne?

      Usuń
    3. Czy kompanie się w wodociągach to nie jest dziwna rzecz?
      Pochodzę z bardzo pokładanej rodziny. Więc może dlatego jestem trochę sceptycznie nastawiona do takich rzeczy.

      Usuń
  12. Świetny post :)
    ____________________
    loonaos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam trochę takich historyjek z mojego dzieciństwa :) Może kiedyś również zrobię taki post, bo to fajny pomysł.
    Robisz naprawdę śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super blog :)
    obserwujemy i liczymy na rewanż :)

    http://alex-nath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. rewelacyjny post :)
    pozdrawiam i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem tak... ciekawe historyjki ^^
    Też obgryzałam paznokcie, ale przestałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jasne, że obserwujemy :)
    Bardzo miło tu u Ciebie :)
    http://marcepan94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja pytałam się o ten nagłówek, bo te zdjęcia są świetne!
    Ciekawe historie.

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.