piątek, 26 kwietnia 2013

Jeszcze ten jeden raz...

Szczery uśmiech dla Was.
Cześć. W nocy przyszedł mi do głowy pewien tag " Jeszcze ten jeden raz ".. do tych słów dopiszę to co chciałabym powtórzyć, zmienić w swoim życiu.
• Jeszcze ten jeden raz... zobaczyć całą rodzinę w komplecie.
• Jeszcze ten jeden raz... uśmiechnąć się jak w dzieciństwie.
• Jeszcze ten jeden raz... zmienić przebieg zdarzeń.
• Jeszcze ten jeden raz... bawić się jak kiedyś.
• Jeszcze ten jeden raz... mieć 10 lat.
• Jeszcze ten jeden raz... zobaczyć Lakiego.
• Jeszcze ten jeden raz... pojechać do Częstochowy, Poznania, Niemiec.
• Jeszcze ten jeden raz... przeżyć wesele mojego brata.
• Jeszcze ten jeden raz... zobaczyć moją przyjaciółkę z moim przyjacielem razem.
 Te siedem rzeczy to moje skryte marzenia... szkoda, że nie wrócą. Na pewno w przyszłości będę w tych dwóch miastach i mam nadzieję, że w Niemczech również. A to ostatnie na pewno się zdarzy. No znaczy się tak sądzę.
" Prorok codzienny " - Dzisiaj dzień relaksu, odpoczynku. Jestem przemęczona tymi testami. Mam nadzieję, że szybko  przemęczenie minie. Właśnie dlatego nie poszłam dzisiaj do szkoły. Po za tym na godzinę 11 i tylko 3 lekcje. Na prawdę bezsensu. Przed chwilą dostałam e-maila z propozycją współpracy. Jakaś modowa strona... ja osobiście nie jestem przekonana do takich rzeczy. Ale pomyślę nad tym. Na reszcie mam wolny czas który spędzę na Waszych blogach :) a później poczytam sobie " Czarę Ognia ".
Piosenka na dziś :

23 komentarze:

  1. Znakomity tag :) Oby udało ci się do wszystkiego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie to napisalas:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :)
    Zapraszam do nas : http://paczajbowarto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo bym chciała zmienić przebieg zdarzeń, ale niestety się nie da :(
    Zapraszam do mnie na konkurs :3

    http://powerofinspirationss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag ;)
    Hah, w nocy przychodzą najlepsze pomysły na posty ;) Ja też, kiedy jakiś przyjdzie mi do głowy o tej porze, to od razu zapisuję w notatniku na telefonie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tag :) właśnie czytam "Czarę Ognia" hahah :D

    OdpowiedzUsuń
  7. "Czara Ognia" *__* Zawsze jak się nudzę, lub nie mam internetu to do niej wracam :D Jak poszły egzaminy? :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny tag :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny tag.
    Też pisałam w tym roku testy:P
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski pomysł na tag <33
    Masz fajny nagłówek ;D
    http://loveit666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super tag :) nagłówek też super <3 gorąco pozdrawiam miłego wieczoru .

    sylwia0001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny tag! Życzę ci, żeby chociaż jeden podpunkt się spełnił, wracając.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Jeszcze ten jeden raz... mieć 10 lat."- ja bym nie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja tak. Nie było w tedy żadnych problemów, latało się tu i tam.

      Usuń
  14. PIOSENKA <3333333
    http://im-unbreakable-heart.blogspot.com/ - zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kołnierzyk :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nieraz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. piosenka na dziś genialna ! i życzę Ci, aby tych 7 skrytych marzeń się spełniło choć w połowie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bougiedor, zostałaś przez nas nominowana do Liebster Blog Award
    pytania są na naszym blogu :)

    http://alex-nath.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.