piątek, 5 kwietnia 2013

Kartka z pamiętnika #1

Cześć. Jak Wam minął dzień? Ja miałam drugie próbne egzaminy. Nie przejmuję się nimi jakoś bardzo.  Co prawda są z nich oceny, wagi trzy jak za sprawdzian. Ale mogę zawsze złą ocenę nadrobić inną. Nie jestem z siebie jakoś zadowolona. Jako jedyna w mojej klasie pisze francuski. Kiedy otworzyłam test oblał mnie powiew zimna. Nie wiem skąd. Test był o wiele trudniejszy niż ten pierwszy. Wiem bardzo dobrze, że poszedł mi źle. No ale już nic nie zrobię. Polski był cały o miłości. Rozprawka, dedykacja dla ukochanej osoby. Na co ja stwierdziłam, że napiszę dedykację w książce do syna. Wos i historia? nawet dobrze. Łatwe było ale znając mnie to sobie wszystko pomieszałam. Nie ma się co przejmować to przecież nie koniec świata. W poniedziałek czeka mnie biologia z geografią ( źle to widzę ), chemia z fizyką ( to również źle widzę ), oraz matma razy matma ( katastrofa )..
Zwiewne białe bluzki ♥
Leżąc na łóżku wpatrywała się w chabrowe ściany rozmyślając o sobie. Dziwny osobnik, inna pozytywnie bądź negatywnie, tępa, gruba, brzydka, głupia, marzycielka.. Po czym wstała chwyciła swój ulubiony kubek z herbatą. Zanurzając swoje usta w szklance pomyślała " Co mi się dzieje. Wyglądu w sobie nie zmienię, jestem inna, dziwna? to chyba dobrze, tępa? przecież nie muszę być ze wszystkie dobra, marzycielka jak najbardziej, gruba? cóż.. trzeba się spiąć i zacząć ćwiczyć. ". Po czym odłożyła kubek, położyła się na łóżku,  otuliła  w kołderce, i zasnęła czując obecność bliskiej jej osoby.
• Jak by to kogoś interesowało to te loki są naturalne. Dziękuję za każdą obserwację oraz komentarz. Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Bay.

43 komentarze:

  1. Śliczne masz te włosy.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You look so cute an adorable! Love your smile and your hair :)
    Great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (Obserwatorzy)? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknaś < 3

    obserwuję i czekam na ciebie *.*

    marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakaś Ty słodka ! :D super masz te włoski <3

    http://justallme-amy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię próbnych egzaminów, fakt w jakiś sposób oswajają nas, ale przez nie nałapałam niepotrzebnych ocen. Przeżyć 23,24 i 25 i będzie dobrze :)

    weronka-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mieć takie loki naturalne *_*

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko ale ślicznotka z Ciebie, i te oczka - cudnaś :*
    z chęcią obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne włoski, loki i oczka ♥ I cała też :D A co do egzaminów to na pewno nie ma się co martwić, szczególnie jak to próbne ;)
    ____________________
    loonaos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesteś, nie ma co.
    Powodzenia ci życzę na tych próbnych, na pewno dobrze ci pójdą :)
    I chciałabym kochana zaprosić cię na siódemkę do mnie :)
    luckymemory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ty jesteś śliczna ! *.* Życzę powodzenia na próbnych :D Też obserwuje :) Uważam, że świetnie piszesz :]

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno Ci dobrze poszło :) Nie martw się na zapas ;)
    Zadroszczę Ci tych loków! Fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Te loki odmładzają :) Ale uwierz nie zazdrościsz. Czasami z nimi jest więcej męczarni nisz co warte. Co najważniejsze nie mogę mieć grzywek. A tak bardzo bym chciała. :(

      Usuń
  12. Nawet nie wiesz jak cudownie się poczułam, gdy przeczytałam Twój komentarz :) Właśnie dla takich bloggerek jak Ty, warto przelewać myśli do posta! Zakochałam się w Twoich loczkach, marzę o takich odkąd pamiętam. Nie wiem jak Ty, ale ja osobiście uwielbiam takie testy, wręcz nie mogę się doczekać, wiem, dziwne xD. Trzymam za Ciebie kciuki, bardzo podoba mi się Twoje podejście do nich :)

    pozdrówki, flash, triadlight.blogspot!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog, dobrze się czyta. Obserwuję i liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawie piszesz, dobrze się czyta + śliczne zdjęcie ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne włosy ♥
    ech, nie martw się na zapas, to tylko próbne!

    jasne, że obserwujemy, ja już :)
    dziękuję za wizytę na naszym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog <3
    Śliczne zdjęcia :)
    fajnie się ciebie czyta.
    Obserwuję !
    zapraszam do mnie :
    amazing-life-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jesteś ! *o*
    I sliczny masz uśmiech ;) !

    Powodzenia na testach próbnych ._.
    Najgorsza według mnie fizyka jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. włosy!!! dziewczyno jakie Ty masz piekne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jesteś ;3
    Cudowny blog ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. zobaczysz, że egzaminy pójdą Ci nie tak źle! arkusz dla wszystkich jest taki sam, więc każdy ma równe szanse :)
    śliczne masz włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. naturalne loki <3
    gratuluję włosków:)

    wiem jak cieżkie do przejścia są te egzaminy,
    dlatego szczerze współczuję.

    Weszłam na Twojego bloga, bo kocham język francuski.!
    Kocham Francję, ich język, Paryż..
    kocham też Twój blog w związku z powyższym :*

    obserwuję i gorąco zachęcam do tego samego:)
    kobieca-testerka.blogspot.com

    au revoir!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje pazurki nie są idealne, ale dziękuję za komplement:)
      zrobiło mi się bardzo miło :)

      Usuń
  22. Ja testy pisałam rok temu. Zabawnie tak pisać samemu inny język. Chociaż u mnie w klasie 4 osoby pisały niemiecki,a reszta angielski. Wybrali go tylko dlatego, że szybciej wrócą do domu, bo nie ma rozszerzenia.
    Biała bluzeczkę mam podobną, jest świetna :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wybrałam ponieważ angielskiego wgl. nie potrafię. A z francuskim mi coś świta. Po za tym, że jest różnica w ocenie. Mam nadzieję, że 20 pkt. będzie. Ale licze na 2pkt.

      Usuń
  23. świetny blog, serio!
    będę wpadać! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama robiłaś nagłówek? Zdjęcia w nagłówku są wykonane przez ciebie? Są świetne!
    Dobrze, że to jeszcze próbne egzaminy. Powodzenia na tych prawdziwych!
    Trochę niska samoocena, no ale masz dobre podejście! Tak trzymaj! :D Nikogo nie zanudziłaś. 3maj się ;*
    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdjęcia są mojej twórczości :)

      Usuń
  25. piekna *.*
    Ja przedwczoraj pisałam test szóstoklasisty i jak otworzyłam go , to również poczułam powiew zimna, hah xD Ale co tam, nie ma się czym przejmować! Na pewno wszystko pójdzie Ci dobrze :) Obserwuję i jeśli spodoba Ci się mój blog, liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, ładna jesteś *-* Wpadnij do nas ;3

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne zdjecia, i ciekawy post. Obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zostałaś nominowana na moim blogu do The Versatile Blogger Award.
    weronka-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję Twojego bloga od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważanie?
      Ale ze mnie głupia gęś :)

      Usuń
  30. Śliczne masz loczki i życzę powodzenia na testach. ;)

    koreaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.