poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Kartka z pamiętnika #2

Cześć.
Dawno tutaj nie zaglądałam. Czy jest jakiś powód? Oczywiście. Smutek, gorycz, ból. Od pewnego czasu w mojej klasie dzieje się nie ciekawie. Mam serdecznie dość obrażania mnie, rzucania we mnie czym kolwiek. Tak na prawdę mnie nie znają a ranią. Mam cichą nadzieję, że to ucichnie. Jak wiecie jestem w trzeciej klasie gimnazjum i powinnam już za niedługo przyjąć bierzmowanie. Lecz nie. Podlegam do archidiecezji katowickiej. I w moim mieście, parafii bierzmowanie odbędzie się dopiero w październiku. A w 28 kwietnia obowiązkowo jedziemy do katedry w Katowicach. Na msze, spotkanie z arcybiskupem. Jestem przerażona. Nie wiem czego się obawiam. Ponieważ wiosna do nas dotarła zrobię tag " kocham wiosnę ", i zastanawiam się nad tematyką egzaminów. Jeśli chcecie bym zrobiła konkretny post na jakiś temat to napiszcie.
Dzisiaj byłam z Lolą na mieście. Było fantastycznie. Co prawda przed chwilą wróciłam. Ale zadania mam na jutro zrobione.
Wiosna - czyli mix z dzisiejszego dnia.
Ii! Bardzo Wam dziękuję za taką pokaźną liczbę obserwatorów! I w głowie mi się to nie mieści. Bardzo mi miło czytać pozytywy na temat stylu mojego pisania itp. Dziękuję! ♥
• Przepraszam, że taki chaotyczny post. Ale jest dość późno jak na mnie i usypiam.

20 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :3
    Nie łam się, też tak mam z moją klasą, ale ich olewam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że gimnazjum jest okropne. Nie przejmuj się- zostało Ci już mało czasu ze swoją klasą, a to, ze się tak zachowują pokazuje, że nie są godni uwagi.

    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdj.
    Mam taką samą sytuację tylko jeszcze czekają mnie 3 lata z nimi :(.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie znosiłam mojej klasy w gimnazjum.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gimnazjum to dziwne miejsce, czekam tylko żeby je skończyć. ;)
    Wytrzymaj, już niedługo do wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze w gimnazjum są chore sytuacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj te gimnazjum -,- Sama jestem w gim i wiem jak to jest. Dasz radę ;* Fajne zdjęcia.
    Fajny blog = duża ilość obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gimnazjum.. weź nie strasz.. ja idę teraz. :o
    U mnie i tak zdarzają się w klasie jakieś chore sytuacje. Moi "koledzy" mają po 15 lat bo nie zdali. Piją, palą, biorą "dragi" . Normalna klasa? Nie sądzę. .. Kurcze... dzięki tobie mam pomysł na post! :) :* A i dziękuję za miły komplementu mnie ♥
    ninaa-blog.blogspot.com - wpadaj częśiej :) ;*
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gimnazjum... U mnie co prawda nie jest zle, ale spotkałam się już z takimi sytuacjami. Nie przejmuj się, w końcu już tylko 3 miesiące i się z nimi pożegnasz ;) piękne zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
  11. uszy do góry !! musisz być silna i proszę, nie daj się zwariować !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne fotki :) Powodzenia z tymi " ludźmi " :P
    Fajne piszesz :]
    +obserwuję i liczę na rewanż.

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na ten wiosenny tag <3
    http://marcepan94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosna!!!!!! Mój dzisiejszy post tez w pewnym stopniu jest o wiosnie która nadeszla do Katowic (chyba mieszkamy blisko sb!
    Ogólnie super blog! Zapraszam do oceny mojego:
    http://keepaneyeonlanina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chodzę do bierzmowania... ; )
    No nie zazdroszczę jak ktoś Cię czymś rzuca... : /
    Ale będzie lepiej ; )
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też powinnam w tym roku podejść do bierzmowania, ale nie mieszkam obecnie w Polsce i jakoś nie po drodze mi iść tutaj do kościoła i pogadać o tym z księdzem

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama jestem w gimnazjum i doskonale Cię rozumiem. Niektórzy mają naprawdę problemy -.-

    Dodaję się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. czekam na new notkę oraz obserwuję ; )

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.