niedziela, 21 kwietnia 2013

Kartka z pamiętnika #3

Cześć!
Jak się czujecie? Ja całkiem dobrze. Za oknem słońce + wiatr czyli moje lubiane(?) połączenie. A po wyżej moja ukochana piosenka. Dzisiaj piszę z pewną informacją do której zaraz dojdę. Jak wiadomo większość ludzi w soboty robi porządki. Tak również było w moim przypadku. Mój laptop ( Stefcio ) jest zawsze brudny a szczególnie ekran. Więc tak go umyłam, że z prawej strony rozmazuje mi się ekran... całe szczęście podczas jego zakupu wykupiliśmy gwarancję. Która działa miej więcej tak, że jeżeli coś się stanie z mojej winy czy nie mojej to albo go naprawiają albo dostaję nowego oczywiście za darmo. A więc zabiorom mi Stefcia na nie wiem ile. Wydaje mi się, że mi nie naprawią ekranu... ale zobaczy się. Właśnie dlatego nie będę miała możliwości pisania na blogu. Ale spokojnie pomysły które w głowie mam będę realizować :)
We wtorek egzaminy!! Nareszcie!!

18 komentarzy:

  1. Cieszysz się, ze egzaminy? :D
    Nie ma to jak dawać imię laptopowi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Stefcio ♥ :c Oby naprawili lub dali nowego laptopa i to szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stefcio od razu skojarzyło mi się z moim byłym kotem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. Obserwuje i licze na cb!
    http://martynkabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia robisz, ale mam zastrzeżenie?! Jak ty dbasz o Stefcia, jak on taki brudny? :( A tak naprawdę to ci współczuje, teraz bez komputera ani rusz :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na recenzję "Imagine", które mamy okazję oglądać w kinach! :) http://filmowe-abecadlo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Stefcio ♥ Mój ma na imię Stanisław, więc żółwik! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah xD Fajne imię-Stefcio ♥

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia ^^
    bodyy-rockk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  10. Powodzenia życzę, przy okazji bardzo ładny wygląd bloga i ciekawy :)

    Oczywiście obserwuje i liczę również na obserwację :) http://xxturnmeon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszysz się z egzaminów? ja w sumie też, chce to mieć za sobą;) Powodzeniaa!;3

    OdpowiedzUsuń
  12. To mam nadzieję że dobrze poszło :)


    //// Zapraszam do mnie na http://marttujest.blogspot.com/( Obserwacja za Obserwacje / Komentarz za Komentarz )

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia :) Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny blog , : )

    http://swiat-wedlug-wikii.blogspot.com/

    serdecznie pozdrawiam : >

    OdpowiedzUsuń
  15. słodko, że nazwałaś laptopa:)
    pomyślę nad nazwą mojego:)

    mama nadzieję, że szybko oddadzą Stefcia,
    bo bedę tęsknić za moją wierną czytelniczką..:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog <3 zapraszam na mój: czeekoo.bolgspot.com + ja obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.