środa, 24 kwietnia 2013

Kartka z pamiętnika #4

Cześć!
Przed chwilą wróciłam do domu. Zmęczona, wykończona... a moich nóg nie czuję.
Wczoraj pisałam pierwszą część egzaminu czyli część humanistyczną jak pewnie wiecie. Historia to mój ulubiony przedmiot a nie wypadł mi najlepiej. Dla mnie był trudny a wszyscy mówili, że prosty. Za to dla mnie prosty okazał się język polski.. nie miałam z nim żadnych trudności. Oczywiście też bardzo zaskoczyła mnie charakterystyka ale bez zastanowienia zaczęłam pisać o Alku z " Kamieni na szaniec ". Z resztą fragment " Potopu " też mnie bardzo zaskoczył.
Dzisiaj część druga czyli przyrodniczo-matematyczna. Biologia i chemia były nawet okey ale fizyka i geografia to jakaś pomyłka. Z fizyką chyba miałam większe kłopoty niż z geografią. A matematyka? o dziwo zrobiłam 2 zadania otwarte nie wiem czy dobrze czy źle zrobiłam ale tak jak mi do głowy przyszło... może po jednym punkcie mi dadzą... a ogólnie przyznam się szczelałam jak szło. Nie umieć matematyki!:(
Jutro tylko idę na godzinę ponieważ piszę 60min. podstawę z francuskiego.. po patrze sobie na wcześniejsze testy z francuskiego.
Lecę oglądać Prawo Agaty a potem Harrego Pottera :)

15 komentarzy:

  1. Tak jak dziewczyna po wyżej życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dołącze się do innych: Powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię polski, za to historia w ogóle mi nie wchodzi! :c
    Powodzenia jutro ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, więc też piszesz?
    Ja też lubię historię, więc nie miałam z nią problemu. Dziś pewnie poszło gorzej...
    Powodzenia jutro! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam na jakimś blogu, że komuś też dobrze poszedł j. polski, a historia już gorzej. Powodzenia jutro! Też oglądam Prawo Agaty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. no to trzymamy mocno kciuki kochana:)) powodzenia !
    pozdrawiam:)
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  7. tez jak usłyszałam temat, o czym mieliście pisać, od razu skojarzyłam z Alkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez lubię historię ale nie z nasza panią
    Uwielbiam ogląda Prawo Agaty ;D
    Obserwuje <33
    http://loveit666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dzisiaj miałam bardzo dobry dzień ;)
    Byłam na sesji z przyjaciółką!
    Jeszcze tylko jeden dzień egzaminów, wytrzymasz, wierzę w Ciebie ;*

    http://powerofinspirationss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcie :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuuper
    zapraszam http://cyska-cela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bonne chance pour tes examens, je sais que tu peux le faire !!

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.