czwartek, 11 kwietnia 2013

O cennym uczuciu


Cześć.
  Gdyby nie rozprawka na temat miłości pewnie nie podjęła bym się tego tematu. Po pierwsze czym jest miłość?
Miłość to obdarowywanie. Nic  innego. Obdarowujemy drugą osobę wszystkim co mamy, naszym silnym i trwałym uczuciem. Miłość jest bezgraniczna, wieczna.

Czy wierzycie w miłość od pierwszego wejrzenia? Miłość od młodu? Bo ja jakoś nie. To jest stan zauroczenia, zakochania ale nie prawdziwej miłości. W naszych czasach słowo " miłość " jest używane tak często. A w wielu przypadkach nic nie znaczy. Przypomnijcie sobie swoje związki. Czy aby czasem też nie używałyście tych dwóch magicznych słów " Kocham Cię "? Oczywiście, że tak. Słowa te z wielu przyczyn tracą swą wartość.
  Wiele nastolatek załamuje się po zerwaniu, płacze, użala się nad sobą. Tak, pewnie dla wiele z Was to jest po prostu żałosne. Ale czy wy kiedyś nie płakałyście z powodu chłopaka? Trzeba umieć zrozumieć te dziewczyny. Bycie w związku to przede wszystkim przyzwyczajanie się do drugiej osoby. Kiedy ona odchodzi brakuje nam jej. Cierpimy bo jednak zdążyliśmy się do niej przyzwyczaić. Ale większość nastolatek nazwie to wielką miłością. A potem będzie z kimś innym i o tamtym zapomni.
  Nie powiem zdarzają się przypadki, że prawdziwa miłość dopada w młodym wieku. Przykładem mogą być moi rodzice. Zaczęli ze sobą chodzić w wieku 15 lat. Szczerze nie pytałam się ich czy rozmyślali nad ich  związkiem czy  przetrwa tyle lat. W wieku 19 lat podjęli decyzje ślubu. I są razem do teraz. W lipcu będzie rocznica. 30 - lecia.
  Jak rozróżnić miłość od zauroczenia, zakochania? To proste. Odpowiedź sobie na pytanie czy jestem w stanie w tej chwili zgodzić się na coś bardzo absurdalnego. Np. Twój wybranek klęczy przed Tobą i pyta się czy za niego wyjdziesz jutro! Bardzo szybko zorientujesz się czy twoje uczucie jest szczere, prawdziwe. Można na wielu przykładach zadać sobie pytanie o miłość.
  Ja byłam zauroczona dwa razy. A teraz jestem w stanie zakochania. Całe szczęście jest to zakochanie odwzajemnione.
  A dla dziewczyn które są zranione. Na prawdę nie warto się przejmować.  Jest tysiąc i jeszcze więcej chłopaków na tym świecie. Jeszcze nie jeden Wam wpadnie w oko a wy mu. Jeszcze nie raz przeżyjecie najlepsze chwile w życiu :)

59 komentarzy:

  1. fajny pomysł na posta ;d obserwuję i zapraszam do mnie http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. miłość przychodzi z czasem;) życzę Ci żeby Twoja miłość przetrwała wszystko <3 tak w ogóle to świetny post:) będę tu wbijać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fest dobra notka ;)
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://marta-lifeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna notka. :P
    Życzę ci szczęścia w miłości :*

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym sie szcześliwie i z wzajemnoscią zakochać;]
    i tobie też tego życze :D
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bym chciała.< 3
    Pozdrawiam ! : *

    OdpowiedzUsuń
  8. Uważam jak ty. Miłość od pierwszego wejrzenia ...nie sądzę... Nie lubię też takich sytuacji, gdy moje koleżanki (13 lat) mówią mi : Zakochałam się. To jest ten, na którego czekałam... Uważam, że w wieku 13 lat można się tylko zauroczyć, bo ja już wiele razy się zauroczyłam. A gdy jakiś chłopak pyta się mnie: Kocham Cię. Będziesz moją dziewczyną? Zawsze odpowiadam mu: KOchasz mnie? Nie sądzę...
    Fajnie, że poruszyłaś taki temat. Sorka za tak długi komentarz :p
    Zapraszam do mnie: ninaa-blog.blogspot.com
    Obserwujemy? Odpowiedz u mnie na blogu, dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  9. również bym chciała! <3

    Zapraszam, dopiero zaczynam, więc byłabym wdzięczna, jeśli mogłabyś zareklamować, czy cokolwiek mojego bloga :) Obserwujemy? ♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. oj też zmagałam się z rozprawką na te tematy, bardzo go nie lubię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby miłość to łatwy temat ale dla mnie to ciężki orzech do zgryzienia. Popisałam nie złe głupoty, niestety.

      Usuń
  11. genialny blog :)

    diamonds44.blogspot.com skomentuj :) obserwuje , zrób to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. taka mała definicja :)

    oxox. zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ehh, a ja obecnie przechodzę zdradę ze strony mojej wielkiej miłości ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcialabym poznać w końcu tego jedynego. Byłam już zakochana, no niestety, nieszczęśliwie ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana u mnie ósemka <3
    luckymemory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. love this photo and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny blog, zapraszam: cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie napisałaś, że miłość to obdarowywanie- w 100% się zgadzam <3.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze powiedziane!!! :)

    http://myy-liffe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Znalazłam cię w komentarzach na blogu Lucy i bardzo się z tego powodu cieszę :) Super blog obserwuję !


    http://lifestylemichalina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też znalazłam Cię u Lucy w komentarzach :) fajnie prowadzisz bloga widać czego chcesz :)
    zapraszam mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mądrze piszesz :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  23. masakra jaki świetny blogg <33
    ♥ile masz lat bo piszesz jakbys już wiele przeżyła i wgl megaa ;*

    draszka-draszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. chciałabym kiedyś spotkać prawdziwą miłość.. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Również chciałabym spotkać tego jedynego ♥ miłość jest wspaniała ale czasami maluje łzy.

    obserwuję i zapraszam:
    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny blog <3
    Byłoby mi niezmiernie miło gdybyś wpadła do mnie
    julia-blooog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Miłość jest pięknym uczuciem, bardzo wyjątkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo fajny post:)przeczytałam całego:D
    zapraszam; martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgadzam się z tym co napisałaś w 100%. Ja też nie mogę uwierzyć w miłość od pierwszego wejrzenia, bo to nie jest miłość, a tak naprawdę zwykłe zauroczenie. O miłości można mówić, jeśli bliżej poznamy tę osobę i spodoba nam się nie tylko z wyglądu, ale także z charakteru.
    Natomiast wierzę w miłość od młodu, bo to już inna, mniej skomplikowana sytuacja.
    Śliczne zdjęcie, Ty robiłaś?
    Z chęcią zaobserwuję, ciekawy blog :]

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo sensownie napisałaś .Prowadzisz naprawdę świetnego i ciekawego bloga ;3 Jesteś bardzo sympatyczną osobą .Będę tutaj wpadać częśćiej .No i oczywiście obserwuję *.*
    Będzie mi miło jeśli również wpadniesz i jeśli ci się spodoba zaobserwujesz ;)
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę mądrze piszesz, a teraz serio ciężko o takiego bloga. Gratuluję (:
    monika-melody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mądra treść posta ;)
    A ja już obserwuję, teraz czekam na Ciebie ;)
    Pozdrawiam!
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo mądra jesteś :)
    i uczucie dobra rzecz:)
    miło jest tu u Cb:)
    Może obserwujemy jak tak to zacznij ;d

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawy post
    masz fajnego bloga
    bodyy-rockk.blogspot.co.uk trwa rozdanie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny blog. zapraszam cie na mojego , jesli ci sie spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo trudny temat :)
    Fajny blog.
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię takie posty. Sama mam 14 lat, miałam chłopaka ale nam się nie układało. Jedno jest prawdą - Jak kogoś naprawdę kochasz to nigdy nie przestaniesz. Zawsze się coś czuje, nawet w najmniejszym stopniu. Ja się z chłopakiem rozstałam 4 miesiące temu (byliśmy razem łącznie 8 miesięcy), mimo wieku i tak sądzę, że to nie było zauroczenie, bo nadal tęsknie, a minęło tyle czasu..
    Nie za bardzo jednak lubię stwierdzenie, że "nie przejmuj się, jest wiele innych chłopaków na świecie" - właśnie przez to, że opuszczamy osobę którą kochamy i szukamy kogoś innego, zapominamy o niej zamiast walczyć o swoje uczucie, są te rozwody i inne rzeczy.. Tzn. chodzi mi o to jeżeli dwie osoby ze sobą już były, bo jeżeli to od początku jest nieodwzajemniona miłość to zupełnie co innego.
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  38. hej hej, piszesz bardzo mądrze i oczywiście jest to racją. Ja też miałam chłopaka i nie jesteśmy już razem, bo poszło o jedną ważną sprawę mimo tego, że jesteśmy skłóceni ja dalej w najmniejszym stopniu coś do niego czuję.
    obserwuję i liczę na to samo: ang-angie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Baaardzo mądre posty. Ciekawy blog.!
    http://kasia00004.blogspot.com Blog mojej przyjaciółki. Zapraszam i Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. DOBRY POST!

    zapraszam: zihozawsze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny post! Dobrze piszesz :D
    Dlatego jestem jak najbardziej za wzajemną obserwacją, ja już :)
    http://aguuu-aguuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. miłość po prostu jest i każdy w swoim odpowiednim czasie jej doświadczy :) fajny post *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdjęcie :)
    Obserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Zaobserwujesz ? Naprawdę byłabym bardzo wdzięczna. Proszę.
    Dopiero zaczynam.
    http://my-world-my-crayons-and-my-blog.blogspot.com/

    Bardzo ciekawy blog, ja juz obserwuję i liczę na rewanż :d

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mądrze piszesz

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    stone-iron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. mądry post, mam koleżankę, która zakochuje się w każdym chłopcu i twierdzi, że jest to wielka miłość. Oni ją unikają potem a ta rozpacza. Nie umie odróżnić zauroczenia od zakochania : ))

    OdpowiedzUsuń
  47. wow, bardzo inteligentna i przyjemna do czytania rozprawka:)
    gratuluję talentu literackiego:)
    miłość to tak rozległy temat, że chyba nigdy się nie skończy.

    Wszyscy prędzej czy później się zakochują, robią głupoty z miłości, cieszą się i płaczą..
    Ja mam to szczęscie, że trafiłam na idealnego faceta i każdego dnia topię się w uczuciu, jakim mnie obdarza:)

    tego samego życzę każdej z Was!:)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.