poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Obóz dla figury


Cześć.
Dzisiaj o moich planach sprawnościowych. Pewnie nie tylko ja chcę mieć piękną, wymarzoną figurę. Właśnie dlatego postanowiłam ćwiczyć i to dość intensywnie. Pragnę być tak dobra jak kiedyś. Sport który sprawia mi przyjemność to bieganie. Od zawsze kochałam biegać i byłam w tym dość dobra. Potrafiłam bez rozgrzewki przebiec dużo kilometrów. Ale gdy tylko poszłam do gimnazjum wszystko się zrujnowało. Nie mam kondycji. Więc stwierdziłam, że czas się ruszyć. A nie tylko mózg przyćmiewać laptopem. A w lato planuję biegać na stadionie który mam pod nosem. Ale do tego muszę się przygotować, wytrenować. Chcę być chuda i umięśniona. Więc słodkości, opychanki na bok. Trzeba przemóc się do zdrowej żywności którą również mam pod nosem. Moja mama ma na jej punkcie bzika lekko pisząc.
Jestem szczęśliwa ponieważ do mojego miasta zawitała Wiosna! Jest słoneczko, jest cieplutko czego chcieć więcej Przyznam się, planuję zrobić tag ' Kocham Wiosnę '. Co do dzisiejszych próbnych testów byłam pod wielkim wrażeniem. Chemia okazała się być nawet łatwa, z resztą fizyka też. Biologia była średnia ale geografia to porażka. Strasznie nie lubię tych całych obliczeń a niestety wszystko się prawie z nich składało. Matematyka jakoś uszła. W ostatniej chwili okazało się, że piszę rozszerzenie z francuskiego. Strasznie się wystraszyłam. Ale okazało się, że wszystko było a,b,c jak w podstawie. Dla mnie rozszerzenie było łatwiejsze. Pani z wosu powiedziała, że dobrze nam poszło najniższa ocena to 3. Tylko ciekawi mnie fakt, że my już wosu nie mamy. Więc nie wiadomo gdzie, pod co wpisze ocenę.
Kochane. Bardzo Wam dziękuję za każdą obserwację oraz komentarz. Przez dwa dni liczba obserwatorów wzrosła do 65. To dla mnie wiele znaczy. Z resztą pewnie znacie moje uczucie :) Takie moje małe pytanie skierowane w Waszą stronę. Co myślicie na temat fan page? Chciałybyście bym założyła? Ja osobiście uważam, że to fajna sprawa. Możliwość kontaktowania, wrzucania inspiracji i wielu innych rzeczy.
Jak tylko wrócę z kościoła to na pewno wezmę się za komentowanie, odwiedzanie waszych blogów.
A teraz piosenki przy których super się ćwiczy
- Wings

40 komentarzy:

  1. ja sobie cwicze przsiady, dziś zrobiłam 20 a mam jeszcze z 60 ;D ale jakos przeżyję, nie wiem tylko czy wykonuje je poprawnie ale w sumie nie robie tego jakoś dla figury, bo nie mam do niej zastrzeżeń, tylko dla zabicia czasu ;D i zeby sie sprawdzic cz meisiac wytrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ćwiczę :). Przepraszam cię że tyle zwlekałam z tagiem od cb ale zapomniałam . Dzisiaj powinnam go zrb

    OdpowiedzUsuń
  3. Piosenki faktycznie pobudzają do ćwiczen!
    Piekne wloski masz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. takie piosenki potrafią pobudzić do ćwiczeń:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobne plany, ale u mnie zazwyczaj na obiecywaniu się kończy :) Trzyma kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też zamierzam ćwiczyć, ale biegać nie lubię :c

    OdpowiedzUsuń
  7. ja muszę się wyrobić do wakacji! start gdy zniknie śnieg:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie zobaczyłabym ten tag w Twoim wykonaniu :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem chuda, więc nie potrzebuje ćwiczen ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio zaczęłam biegać, chociaż jestem chuda :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też czasami sobie lubie pobiegać ;)
    Świetny blog ;* Obserwuje i licze na to samo<3
    Zapraszam -> http://aatyskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mam to nieszczęście , że mam niedowage xd
    Ok, ja już obserwuje :P
    aboutmeoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozszerzenie z francuskiego to dla mnie czarna magia :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fanpage są spoko :D a co do Twojego postu na temat kondycji, to też bym chciała, każdy by chciał być chudy :c ale ja nie mam chyba motywacji, cierpie na lenia :c ale życze powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  15. pomysl na poprawe kondycji idealny !! u mnie cieplutko na dworzu i mam zamiar w pelni korzystac z pieknej pogody, a nie garbic sie przed kompem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. francuski <3 mój ulubiony język . Ciekawie piszesz ;) Obserwuję i zapraszam do mnie ruedeparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też muszę wziąć się za siebie ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze się chciałam nauczyć języka francuskiego,ale wydaje mi się trudny.
    Fanpage są okej,pomysł mi się podoba.
    Zapraszam
    http://antykompleks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę francuskiego :D ja się uczę sama z marnym skutkiem jak na razie :P brak mi konsekwencji :P lato idzie, trzeba coś ze sobą zrobić :D ja będę biegać jak już śnieg stopnieje :D

    www.ronniex333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Może fanpage z okazji 100 obserwatorów ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Superr blog też powinnam się wziąć się za siebie i też kocham biegać jestem najszybsza w klasie :D
    A tak wgl to obserwuje i licze na wzajemność
    Zapraszam http://cyska-cela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi by też pasowało się wziąć za bieganie, ale jestem zbyt leniwa :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz naprawdę fajny blog. Będę wpadała częściej :) Ja również powinnam się wziąć za jakieś bardziej wymagające treningi, ale mam zbyt mało silnej woli i jak na razie Skalpel z Ewą Chodakowską mi starcza :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. W ciągu tego roku dość dużo schudłam. Sama nie wiem, jak to się stało właściwie, bo się nie odchudzałam. Co prawda ćwiczę prawie codziennie, ale są to ćwiczenia ortopedyczne, na płaskostopie.
    Piosenki są naprawdę fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog. Teraz też będę brała się za ćwiczenia, w końcu to tylko brzuszki i bieganie, ale widać będzie efekty, na pewno :)
    Fajne piosenki.

    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę wytrwałości w ćwiczeniach :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ja cwicze tydzień i juz widzć efekty;]
    http://isabellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wszyscy teraz ćwiczą.. chyba wiosna idzie, haha :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Nominowałam Cię do Creative Blog Award, szczegóły sprawdź na moim blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  30. heh ja tez mam zamiar zacząć ćwiczyc xD
    a ten fun page to super sprawa ^^

    http://muffinki14.blogspot.com/ zapraszam na mojego blooga <3

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję wiosennego postanowienia :)
    to dobry moment na takie akcje:)

    też ćwiczę przy muzyce:)
    moim zdaniem to bardzo ułatwia sprawę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja gram intensywnie w siatkę, kocham to!

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Powodzenia w ćwiczeniach i poprawianiu kondycji. A szczerze ci powiem, że wiele osób "pogarsza" się w dziedzinie sportu w gimnazjum.

    http://kasiuleniunia-diary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajny post , choć nie lubię czytać o miłości ;(
    Może wpadniesz? Skoemntuesz? Zaobserwujesz?
    http://mikilove47582.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Motywacji do ćwiczeń:)

    Zapraszam do konkursu na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.