sobota, 20 kwietnia 2013

Poszukiwacz #3


Cześć.
W środę, czwartek wybrałam się na zakupy które w 100% spełniły moje wymagania. Chciałam się rozerwać jak wiadomo ciągłe rozwiązywanie testów po prostu wykańcza. Oczywiście towarzystwa dotrzymywała mi mama. Dzisiaj również wybrałam się na zakupy. Ale już szłam z zamysłem na białą koszulę oraz żakiet. Więc przedstawiam Wam moje rzeczy z których jestem bardzo, bardzo zadowolona.

1 )

2)
3)


4)

Najzwyklejsza luźna, duża bluzka.
np. do szortów.
5)

6)

7)
Na wieszaku nie wygląda tak pięknie.
8)
Duża, luźna granatowa koszula. Również wieszak
jej nie służy.

To już wszystkie rzeczy. Część z nich zobaczycie w zestawach. Które pojawią się w piątek.
3 stylizacje na 3 dni egzaminów ma się rozumieć.
Na Wasze blogi zajrzę jutro.  

16 komentarzy:

  1. 5 ♥♥♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ciuszki *,*

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki, koszula i bluzka z 5 ekstra !! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy *o*
    Czekam na stylizacje. Powodzenia na egzaminach. ^^

    http://girls-trio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez mam egzaminy ;(
    ahahah i spodobał mi sie wywiad poniżej.sama bym kiedyś chciala w takim wystąpić :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ubrania, większość z nich chętnie bym przygarnęła ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetne ubrania!
    Poszukuję takiej spódnicy od bardzo dawna *.*

    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    <3

    OdpowiedzUsuń
  8. bluza My world is full of colors jest świetna :) <3

    OdpowiedzUsuń
  9. O, mam podobną bluzkę <3.
    Ładne rzeczy <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog chciałabym zauważyć, hihi. Ja dopiero zaczynam w sumie, jakby Ci się spodobał, to byłoby mi miło. ;-) :*

    OdpowiedzUsuń
  11. 4 i 5 najlepsze, szczególnie 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne rzeczy *.* spodenki i spódniczka najlpsze ,3

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.