czwartek, 18 kwietnia 2013

Wywiad ze Zmianoholiczką.

Cześć.
 Dzisiejszy post będzie bardzo nie typowy. Dlaczego? Ponieważ pierwszy raz w moim życiu przeprowadziłam wywiad który Wam udostępniam. Dominika również przeprowadziła wywiad z jedną blogerką. A więc miłego czytania. Pewnie wszystkie znacie Zmianoholiczkę.
•  Jesteś osobą publiczną. I jak się z tym czujesz? Nie miałaś problemów z oceną innych na twój temat?    Czuje się dziwnie, gdy ktoś określa mnie mianem osoby publicznej, ale fakt faktem jestem nią. Czuje się z tym świetnie, to dla mnie coś bardzo naturalnego, zwyczajna codzienność Początki były trudne, ale za to teraz jest świetnie.
•  Czy przyzwyczaiłaś się do obraźliwych komentarzy?
    Z obraźliwymi komentarzami po prostu trzeba się polubić Nie ma na nie lekarstwa; były, są i pewnie będą. Na szczęście u mnie nie zdarzają się zbyt często.
Jaki jest twój stosunek do hejterów?
   Najczęściej nie zwracam uwagi na takich ludzi, naprawdę nie warto Jednak szczerze mogę przyznać, że czasami zdarza mi się odpisać na komentarz zaczepkę. Nie chodzi mi tutaj o zagłębianie się w dyskusję z taką osobą, ale o udowodnienie swoich racji.
Kiedy zaczynałaś kręcić filmiki na youtube. To jak to wszystko wyglądało w twoich oczach? Liczyłaś na taką rzeszę " fanów "?
   Nagrywać filmiki postanowiłam ze względu na moich blogowych czytelników. Chciałam zrobić dla nich coś więcej Poza tym, zrobiłam to również dla siebie; sama tego chciałam. Wydawało mi się, że to zajęcie jest wprost stworzone dla mnie, bo uwieeelbiam gadać. Faktycznie, okazało się, że miałam rację Zainteresowałam swoją osobą innych i jestem naprawdę szczęśliwa.
Masz ciekawe filmiki, robisz coś nowego. Skąd na to wszystko bierzesz pomysły, inspiracje?
   
To dosyć ciężkie pytanie; nie wiem skąd czerpię swoje inspiracje... Chyba z życia i całej mojej codzienności
Jaki masz stosunek do swoich " fanów "?
   
Wydaje mi się, że jak najbardziej pozytywny Staram się każdemu odpowiadać na zadane pytania, pomagać, czasami wspieram, zawsze mogę coś doradzić Moi widzowie są dla mnie bardzo ważni Gdyby nie oni, nie robiłabym tego, co robię.
Miałaś kiedyś ciężkie chwile kiedy myślałaś sobie " Koniec z youtubem "?
   
Tak i nie Chciałam z tym skończyć, nawet kilka razy... Nie było to spowodowane jakimś traumatycznym przeżyciem czy czymś w tym stylu. Jestem okropnie leniwą osobą i czasami moje lenistwo wygrywa z moimi ambicjami.
Co sądzisz o tym wszystkim co dzieje się na youtube. Jest coraz więcej młodych blogerek, vlogerek. Czy przeszkadzają Ci?
   Dlaczego ktoś miałby mi przeszkadzać? Też kiedyś zaczynałam i wiem jak to jest Myślę, że stale rosnąca liczba osób zajmująca jakieś miejsce w internecie jest czymś jak najbardziej pozytywnym.
Jakie filmiki lubisz oglądać u innych dziewczyn?
   Ojjjjj, różne ! Przykładowo uwielbiam oglądać makijażowe tutoriale. Nigdy nie mogę wyjść z podziwu i zastanawiam się, jak to możliwe, że dziewczyny tworzą coś tak pięknego Ja tego nie potrafię.
Od dziecka interesujesz się modą? Czy w dzieciństwie raczej nie zwracałaś na to uwagi? A tak na marginesie. Ślicznie się ubierasz.
   Dziękuję. Nie, nie interesowałam się modą w dzieciństwie Miałam fajniejsze dziecięce zainteresowania
W jakim zawodzie widzisz się w przyszłości?
   
Powiem Ci, że jeszcze nie wiem do końca jaki zawód wybiorę. Zdobycie jakiegoś wykształcenia, praca i zarobki to dla mnie tylko przystanek postojowy. Jak już wypłynę na odpowiednią pozycję, chciałabym zając się czymś ważnym, jak założenie rezerwatu dla zagrożonych gatunków zwierząt.
Jesteś osobą trzymającą dietę czy raczej łasuchem?
   Nie jestem na żadnej diecie, byłam. Nie wytrzymałam długo. Pochłaniam ogromne ilości jedzenia i nic na to nie poradzę. Moi znajomi nie mogą pojąć jakim cudem jestem w stanie zjeść tak dużo.
Masz jakieś motto którym się kierujesz w życiu?
   
"Żyj tak, aby marzenia stały się rzeczywistością".
Kiedy coś Cię dręczy, zdenerwuje, to mówisz to komuś czy raczej dusisz w sobie?
   
Swoje problemy staram się załatwiać sama ze sobą Jednak nie mam żadnych oporów przed wyżaleniem się przyjaciółce czy mamie.
I ostatnie pytanie. Jak sądzisz.. czy w wieku 30 lat dalej będziesz kręcić na youtube?
  
Kto wie, co będę robić w wieku 30 lat Jeśli nadal będzie uszczęśliwiało mnie kręcenie filmików, to czemu nie.

To już cały wywiad. Mam nadzieję, że Wam się spodobał. Starałam się wymyślać pytania które Was zainteresują.
Linki do yt, bloga Zmianoholiczki :
Youtube
Blog

23 komentarze:

  1. Super wywiad, dużo się dzięki niemu o niej dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wywiad! Ciekawe pytania i ciekawe, wyczerpujące odpowiedzi Zmianoholiczki, której niestety nie znam, ale zaraz zerknę na youtube :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny wywiad, bardzo miło mi sie czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny!!! uwielbiam wywiady
    już udzieliłam 5 :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeeeeeeeej polecam robić filmiki jako wywiady ja tak robię :)))



    http://weronikafashionphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wywiad! Chciałabym, żeby ktoś coś takiego ze mną przeprowadził :P
    http://only-in-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wywiad . Super masz bloga zaobserwuję i będę często tu wpadać
    Zapraszam do mnię mam nadzieję że zaobserwujesz http://karolinagauszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super <3 Kocham zmiankoholiczkę <3

    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wywiad, często wchodzę na jej bloga :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja jej nie znam ;cc
    ale blog fajny. Obserwujemy? <33
    http://dusiaalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny wywiad i blog:)zapraszam;
    martina1203.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmianoholiczkę znam tylko z bloga, żadnych filmików chyba nie widziałam. Ciekawy wywiad! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy wywiad :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ALE ŁADNE ZDJĘCIE *.*

    ciekawy wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love everything! :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post :)
    obserwujemy ?
    http://julcia102030.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ją oglądać; ciekawy wywiad :)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.