poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Życie nauczyło mnie...


Hey, hey. Dzisiaj mam na prawdę dobry humor. Co prawda za oknem pełno śniegu ale przecież nic na to nie poradzę. Dziś napiszę tag który sama wymyśliłam ' Życie nauczyło mnie '... napiszę go razem z Dominiką. Zapraszam Was do niej na bloga :) Z pewnością napisze ciekawe odpowiedzi. Na sam koniec o taguję parę blogów. Zaczynamy :

• Życie nauczyło mnie... jak pielęgnować przyjaźń. Nie raz, nie dwa zniszczyłam coś niegdyś ważnego. Utraciłam wiele przyjaźni. Chyba nie konserwowałam ich dokładnie. Na szczęście  z każdą osobą się koleguję.
• Życie nauczyło mnie... jak kochać. W życiu każdego z nas jest wiele różnych sytuacji. W każdej z nich uczymy się czegoś cennego. W moim przypadku najczęściej uczę się jak kochać bliźniego.
• Życie nauczyło mnie... wybaczania. Jeżeli zrobię coś nie tak, coś złego potrafię przeprosić oraz przyznać się do błędu.
• Życie nauczyło mnie... jak trzymać się na baczności. Zawsze mam kontrolę nad tym co piszę, mówię.
• Życie nauczyło mnie... jak doceniać. Doceniam najmniejszy szczegół w moim życiu. I za każdy dziękuję. Nawet za ten zły.
• Życie nauczyło mnie... pokory. Nie jestem osobą która wywyższa się wszech i wobec.
• Życie nauczyło mnie... jak dźwigać ciężary. Jak w moim tak i waszym życiu jest wiele przykrości. Ale staram się brać je ' za rogi ' na barki i iść z nimi w świat.
• Życie nauczyło mnie... empatii. Gdy byłam mniejsza w ogóle nie posiadałam takiej cechy. Z biegiem czasu dostałam dar empatii. Zrozumiem każdą osobę, każdą sytuację.
• Życie nauczyło mnie... asertywności. Nie idę za znajomymi jak za stadem bydła. Umiem powiedzieć stanowczo NIE.
• Życie nauczyło mnie... życia. Z każdym nowym dniem uczę się życia jak by na nowo. Przecież, często popełniamy te same błędy.
• Życie nauczyło mnie... braterstwa.
• Życie nauczyło mnie... akceptacji.
• Życie nauczyło mnie... tolerancji.

 A czego Was nauczyło życie? Jestem bardzo ciekawa.
Blogi które taguję :
- pannaS
- Karolina
- Magia Słów
- Lucy
- Dominika
- Joanna13
- Chchchejka
- Patrycja
- Jess
- Wspaniała Lama
- Kryzysowa narzyczona
- Red Rock
- Lonia
 To już wszystkie osoby. Oczywiście każdy może zrobić taki tag :) Czekam na odpowiedzi .
Dziękuję za obserwacje oraz komentarze.

33 komentarze:

  1. świetne odpowiedzi, niektóre jakbym czytała o sobie ;)
    nowa notka, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobię na pewno, ale to jakoś wieczorem albo jutro rano ;)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny tag, coś nowego ^^ Nie wiem tylko, czy u osób w wieku ok. 11 lat się sprawdzi.
    Ja w sumie nie nauczyłam się jeszcze jak wszystko doceniać. Czasami to dostrzegam,a le nie zawsze.

    Pozdrawiam!
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post, dziękuję za otagowanie :) ;

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag :D Dziękuje za otagowanie, z pewnością odpowiem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tag :) Spodobał mi się Twój blog więc dodaję go do obserwowanych i licze na to samo z Twojej strony! Buziaki, Dż ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ! : ))
    zapraszam do mnie : d
    obserwowanie za obserwowanie ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny tag, pierwszy raz się z takim spotkałam. ♥

    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :) Ciekawy tag.

    weronka-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mądry post.
    Dzięki za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post ^^
    Wpadnij , jeśli masz ochotę ;)
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wesołych świąt :)dziekuje za nominacje; jak tylko bede w domu; w koncu przy swoim komputerze obiecuje zrobic tag

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post !
    Mnie życie nauczyło hm.. Jak kochać, zdecydowanie ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny post, obserwuje :) jeśli ci sie spodoba mój blog również możesz zaobserwować :)
    bulion-pamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny post :) masz ochote na obserwowanie?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie nauczyło przede wszystkim wybaczać. Z czasem się tego nauczyłam...

    U MNIE KONKURS NA WYGLĄD BLOGA ;)
    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie życie nauczyło, żeby nie przejmować się zdaniem innych i mieć swoje.
    http://navy-blue-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z autorkami poprzednich komentarzy, świetny pomysł na posta. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny ten post, jak bym czytała o sobie. :)
    Mnie życie nauczyło, żeby spełniać swoje marzenia, nie patrząc na zdanie innych. :>
    Bardzo fajny blog. :)

    http://loveonlytofashion.blogspot.com/
    Może obserwujemy? Jesli tak, napisz u mnie. :>

    OdpowiedzUsuń
  20. thx za otagowanie. Przepraszam ale taki post pojawi się za 2 dni albo 3 :(.
    Ps. Świetny pomysł

    Jak chcesz to wbij do mnie :):
    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za otagowanie ;* a ile ma być tych odpowiedzi na "życie nauczyło mnie"? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny ten tag:D a tak poza tym to mnie też nauczyło mówić nie:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś otagowana do zabawy "5 rzeczy bez których nie wychodzisz z domu". Więcej na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  24. super tag :D Obserwuję i liczę na rewanż! ananaseq.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.