poniedziałek, 27 maja 2013

25 faktów o mnie


~
No cześć. Właśnie siedzę siorpiąc nosem, jedząc czekoladki i popijając je herbatą. Jest zimno jak w listopadzie pewnie z tego powodu jestem chora. W słuchawkach leci Klaudia Gawor - lekkość życia bez słów. Zakochałam się w tej piosence. Chciałam napisać tematyczny post ale no weny nie mam. W głowie mam ułożone dwa tematy... ale tekst mi się nie ' skleja '. Więc teraz kilkanaście faktów o mnie.
○ Jestem uczulona na fałszywość.
○ Panicznie boję się pajoków, węży. Od razu płaczę.
○ Piję mnóstwo wody.
○ Lubię biegać, grać w piłkę ręczną oraz koszykówkę.
○ Uwielbiam książki min. " Pretty Little Liars ", " Krzyżacy ", " Harry Potter ".
○ Nie lubię jak ktoś żuje gumę.
○ Kocham sałatę rzymską.
○ Nie lubię ciast, tortów.
○ Mam dziwne palce. ' Uciekające ' w prawą stronę.
○ Bez słodyczy nie wyobrażam sobie życia.
○ Jestem wegetarianką.
○ Nie lubię chemii. Zawsze się na niej nudzę.
○ Planuję studia teologiczne.
○ Słucham muzyki świata, etno.
○ Kocham Indie oraz Francję.
○ Moje ulubione wokalistki to Mela Koteluk, Ania Dąbrowska, Edyta Górniak.
○ Moje ulubione aktorki to Agnieszka Dygant, Małgorzata Kożuchowska, Daria Widawska.
○ Jestem samotniczką, domatorką.
○ Bardzo dobrze czuję się w swoim towarzystwie.
○ Jestem dużym wrażliwcem.
○ Mam dużą wadę wzroku a mimo to nie noszę okularów.
○ Z kuli pieprzyków nie mogę przebywać długo na słońcu.
○ Za 2tyg. mam urodziny.
○ Nie lubię lata. Lubię zimę.
○ Moim ulubionym miejscem w domy jest mój pokój i kuchnia.
Oto 25 faktów o mnie. Wchodźcie i słuchajcie :
- Lekkość życia bez słów
- Zgadnij - Maja Hyży
Ktoś oglądał X Factor? Czekam na płyty Klaudii Gawor, Grzegorza Hyży, Maji Hyży. A Wy?
Dziękuje za każde komentarze. Pozdrawiam!
Blog na dziś :
 http://miasto-optymizmu.blogspot.com/ Zachęcam Was do poświęcenia mu chwilę uwagi.

47 komentarzy:

  1. Też panicznie boję się pająków i od razu rycze XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny blog <333
    Zapraszam do obserwowania i komentowania :
    http://thousand-mysteries.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe fakty :)

    diamonds44.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutkie fakty :)... Wyglad rowneiz wchodzi w rachube, w najblizszym czasie chce zrobic konkurs na desing bloga :D
    Pozdrawiam !!!
    Framlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam lato !!

    Obserwujemy ? Ja już dodałam ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. No ciekawe u mnie będzie 35 faktów o mnie . No nie powiem ciekawy blog .
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah, a mnie się wszyscy dziwili, że przeczytałam całych "Krzyżaków" :D
    + Też się boję pająków, od razu piszczę na ich widok ._.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiele nas łaczy.; )
    I też boję się pająków !!! : D
    Ładne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się boję węży xd
    Wody nie lubię, ale od czasu do czasu się przemogę ;p dla zdrowia ahhahah <3
    Ja kocham latoooo <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ją też panicznie boję się pająków :o
    Ale ty śliczna jesteś . ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe fakty, niektóre mam podobne :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe fakty ;> dużo mam podobnie, ale nie cierpię "Krzyżaków" ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez boję się pająków. brrrr... ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. O jejkujejkujejkujejku! :) dziękuję z całego serca za polecenie bloga. Jedno zdanie, a jak cieszy :)
    Mamy dużo wspólnego! Osobiście z największą niecierpliwością czekam na płytę Grzegorza ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo cieka fakty. Ja akurat nie jestem wegetarianka, ale chyba nie byłoby to dla mnie trudne przejść na dietę bez mięsa, bo reszty nie odpuszcze ;) Jedyne z mięsa co jem to grillowany kurczak, oraz okazyjnie jakaś szynka, ale są to tylko dwa typy jakie jem :) Bardzo fajny blog! Ja czekam na płytę Grzegorza, bardzo mi przypomina Olly Murs'a. Tolerujesz obserwacja za obserwacje? Jeśli tak, daj znac u mnie ;) http://have-fun-inlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojejku.. jaka ty ładna. http://happyisad.blogspot.com/ obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Czytając twoje fakty mam wrażenie,że czytam o sobie :D


    Zapraszam Cię na mojego bloga, dopiero zaczynam :)

    http://fleetingmomentsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja byłam wegetarianką... przez 2 tygodnie xdd

    maggie-maggi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. ale jesteś ładniutka :)

    Obserwuję i liczę na twoją obserwację;)

    juna-junnna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak widzę jesteśmy dość podobne. Też wolę Zimę od lata, kocham serię HP i PLL. No i uwielbiam... SŁOOODYCZE ;-)!!! OBSERWUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  23. Też panicznie boję się pająków i innych takich stworzeń...

    Zapraszam na rozdanie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki tam sobie fajny blog :) Skoro lubisz zimę, z resztą tak ja ja to może snowboard? :D

    am-aam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny blog a zdjęcia prześliczne :)

    http://anetaa010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna jesteś

    dodajemy do obserwowanych ? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. większość mam podobnie , szczególnie to 1 <3
    Obserwujemy?
    http://mikilove47582.blogspot.com/
    http://instagram.com/miki4758
    http://www.bloglovin.com/blog/6733983

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ciekawe informacje, piekna jestes :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  30. pieknaś ! a ja omarzę o tym, żeby przeczytać "Krzyżakow" :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne fakty, dużo się o tb dowiedziałam <3.

    OdpowiedzUsuń
  32. 1. Świetnie wyszłaś na zdjęciach :P
    2. Fajne fakty, dużo mam podobnie.
    3. Super masz blog i obserwuje ^^

    http://p-aulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. równiez koooocham Francję <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. masz suuuper bloga!
    Obserwujemy?
    normalnanienormalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post, super blog ^^
    Pewnie, że obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. You look so pretty! And I also love Harry Potter! :)

    I'm following you now on GFC, hope you follow me back :)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawy fakty
    Fajny blog :)
    Obserwuję :)


    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. czytam pierwszy wpis i już mam ochotę na kolejny :) boski blog.

    OdpowiedzUsuń
  40. Też panicznie boję się pająków :).
    Bardzo ładne zdjęcie.
    Obserwuję i zapraszam do mnie : ollaaleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Niektóre fakty są też o mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.