środa, 1 maja 2013

Bougiedor #2

Ogrom.
Cześć.
 Nareszcie wolne. Mam nadzieję, że odpocznę i nabiorę siły na dalszą naukę. Tylko 2 miesiące do wakacji. Ten czas na prawdę szybko minie. Więc uważam czas na poprawki za otwarty.  Jak wiecie strasznie przejmowałam się egzaminem z historii. Natomiast okazało się, że tak źle mi nie poszedł. Razem z panią go sprawdzaliśmy i tylko 3 zadania zrobiłam źle. Oczywiście pamiętam tylko pierwsze odpowiedzi a w paru zadaniach pozmieniałam. Mam tylko nadzieję, że te drugie odpowiedzi nie zbiją mojego wyniku poniżej 30.
Po tak długim wstępie mogę przejść do konkretów. Dzisiaj odpowiem na pytania od http://alex-nath.blogspot.com/ bardzo dziękuję za nominację.
1. Ulubiona piosenka?
   W tej chwili mam dwie.
le miracle
Qui peut vivre... sans amour
2. Należysz do jakiegoś fandomu?Jakiego?
   Nie, nie należę. Kiedyś należałam do fanklubu Haliny Mlynkovej.
3. Masz zwierzę?
   Nie, nie mam.
4. Gdybyś miała możliwość wybrania wycieczki dokąd tylko chcesz gdzie by to było?
   Oczywiście Francja. Co chyba widać po utworach powyżej.
5. Jaki kolor ścian masz w pokoju?
   Dwie w odcieniu chabrowym oraz dwie w odcieniu jagodowym.
6. Ulubiony zespół?
   Nie mam żadnego ulubionego.
7. Ulubione imię męskie i damskie?
    Męskie : Alan, Kacper.
    Damskie : Lilianna, Lena.
8. Jaki masz model telefonu?
    Samsung CHAT 335
9. Ostatnio przeczytana książka?
    "  Harry Potter i wiezień Azkabanu "
10. Ulubione perfumy?
      Na chwilę obecną nie mam żadnych ulubionych.
11. Ulubiony film?
• Podejrzani zakochani
• Harry Potter
• Chłopiec w pasiastej piżamie
• Kołysanka
O to wszystkie pytania. Nie nominuję nikogo. Kolejny post chyba będzie na temat mojego pokoju.
Dziękuję za każdą obserwację oraz komentarz.

12 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi, też chciałam mieć chabrowe ściany, ale w końcu postawiłam na śliwkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie poszło Ci źle z tym testem. :] Ja mam jeszcze dłuższe wolne, bo maturzyści się produkują.
    Koniecznie napisz post o pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuję i licze na to samo z twojej strony zajmie dosłownie chwilkę a tak wiele radosci mi da :3 liopelia.blogspot.com

    fajnie tu ~~

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwierz mi, ze to tylko pozory! :) sama tez wątpiłam w ich wygodę, ale tuż po założeniu od razu zmieniłam zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam film "Chłopiec w pasiastej piżamie" i pozostałe też są mi bliskie. Francja? Też uwielbiam :D.
    Obserwuję i liczę na to samo :). Świetny blog ^_^.
    http://marta-lifeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pytania :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham "Chłopiec w pasiastej piżamie". To był chyba jedyny film po, którym tak naprawdę płakałam.

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne odpowiedzi ;3
    Ja "Chłopca w pasiastej piżamie" czytałam i się popłakałam.
    Nominowałam cię do Liebster blog Award, więcej tutaj: http://eneverwherever.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  9. O ja też bym chiała do Francji <3

    OdpowiedzUsuń
  10. O, a ja zawsze chciałam do Hiszpanii. Nie wiem czemu, ale ten język i kraj mi się bardzo podoba. Natomiast nigdy nie lubiłam Francji i tego języka. Ostatnio jednak staram się przemóc i polubić ten kraj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super blog zapraszam do mnie catsandwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.