niedziela, 19 maja 2013

Grillowanie

Zdjęcie na geografie.
Cześć! Jak spędziliście weekend? W spokojnej rodzinnej atmosferze czy szalejąc na mieście? Wczorajszy dzień był całkiem przyjemny. Pełno zakupów i odpoczynku. Oczywiście bez sprzątania się nie obyło. Delektowałam się moimi ukochanymi ciasteczkami cynamonowymi. Zalogowałam się również do szkół ponadgimnazjalnych i czułam się tak troszkę dziwnie. Jakiś niepokój we mnie siedzi co do tej kwestii.
Dzisiaj odbył się planowany grill. Spotkałam się z moją ukochaną rodzinką i nie tylko. Kiedy usiedliśmy w spokoju na działce do taty zadzwonił tata Agaty z wiadomością, że do nas jadą. Jasna sprawa - ja ucieszona od ucha do ucha czekałam na sms, że dotarli. Agata ma to wyczucie, kiedy jestem chora albo jest mi smutno.. albo po prostu czuję się samotna to prosto z Częstochowa pędzi do mnie co sił w kołach xd?
Oczywiście nie obyło się od łez ale ze śmiechu.. przeszłyśmy wiele dróg, dróżek.. Musiałyśmy się wywalić i pupy nas bolą.. ;< W pchałyśmy w siebie wiele słodyczy z żabki... a teraz relaksujemy się. Zaraz mamy w planach obejrzeć rodzinke.pl a później spać bo rano trzeba wstać... tak więc Agata sobie jutro urządza wagary a ja niestety nie.
Jutro wejdę na Wasze blogi.. w końcu chcę sobie w spokoju poczytać.. i poszukać jakiś nowych :)
Także POZDRAWIAMY! DOBRANOC.

24 komentarze:

  1. mój weekend był świetny! :)
    zapraszm do siebie, nowa notka :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja grillowałam w sobotę :] Nie kupuje nigdy w żabce o.o"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ja też nie. Tylko jak jest zamknięte wszystko i korci mnie do łakoci.

      Usuń
  3. Kurcze nie było mnie tu kilka dnia a tu takie zmiany :)
    O to miłą niespodziankę miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, a ja żabkę lubię :D
    Śliczne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja szalałam do upadłego :)
    domyślam się, że żabka to jakiś sklep ...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w weekend szalałam ze znajomymi :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to miałam nawet ciekawy weekend. W sobotę spędziłam czas ze znajomymi, a wczoraj siedziałam z rodzinką w ogródku i plotłam wianki z kwiatów, bo była tak ładna pogoda :D

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetnego bloga!
    Oczywiście obserwuję i liczę na to samo! :)
    normalnanienormalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja dawno na grillu nie byłam *.* Mój weekend przeleciał pod znakiem choroby :<

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też grillowałam rodzinnie ;)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwieeeeelbiam grille <3
    Wekeend spędziłam spokojnie.
    Pewnie że obserwujemy. Ja już i liczę na cirbie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuje i liczę na to samo :)

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Grillowanie ! ;3.
    Świetny blog, zapraszam do mnie ;) http://igosia56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi weekend minął w towarzystwie :) W gronie rodziny . W przyjaznym gronie. Niedawno też miałam grilla <3
    Pozdrawiam . :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kocham Grillować... Jakie śliczne zdjęcie ! : )))

    OdpowiedzUsuń
  16. Cześć, chcesz zwiększyć kilkukrotnie liczbę obserwatorów na sowim blogu? Jeśli tak, to zaparaszam do grupy, gdzie dowiesz się więcej informacji i będziesz na bierząco z naszym planem.
    Grupa: https://www.facebook.com/groups/145213998999047/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jeszcze nie grillowałam :P współczuję upadku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nadal jestem obolała :<

      Usuń
  18. ja też mam już pierwszego grilla za sobą :)
    maj sprzyja takim akcjom:):)
    śliczna fotka:) taka sielska:) miło popatrzeć:)

    ps. śliczny wygląd bloga:)
    moje oczy lubią to! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Grilla rowneiz mam zasoba ale niestety nie udalo mi sie nic zjesc bo kolega akurat w tym tdniu mial urodziny na ktore zostalam zaproszona ! :( W sumie tych upadkow trzeba wspulczuc ale jak tak dobrze sie przy tym bawilas ? Fajny post ;D

    Framlii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.