czwartek, 16 maja 2013

Kartka z pamiętnika #6

Cześć, cześć moi drodzy!
Tak, wiem! Dzisiaj powinien pojawić się post tematyczny lecz ja po prostu nie mam głowy do tego. W szkole pełno nauki, popraw. Walczę o moje oceny i mam nadzieję, że mi się wszystko uda. W sobotę wybieram się z Lolcią na zdjęcia.. nazwijmy to szukane pięknej natury w Jastrzębiu. Dzięki zdjęciom które zrobimy będziemy miały 6 i lepszą ocenę z geografii. Muszę się dowiedzieć konkretów związanych z konkursem. Potem zamierzamy u mnie zalogować się do szkół i iść na warsztaty teatralne. Uwierzcie mi, że nic mi się nie chce. Głowa codziennie boli ale na szczęście za niedługo koniec męczarni. Przez nadmiar nauki nie mam chęci pisać na blogu. Możliwe, że napiszę coś w sobotę z Lolą ale to tylko będzie zależało czy mi się będzie chciało. Trochę odpoczynku ode mnie Wam nie zaszkodzi :) Może założę aska? Co Wy na to?
Jutro wieczorem postaram się zajrzeć na Wasze blogi. Dziękuję za każdy komentarz!

15 komentarzy:

  1. Zakładaj <3 Ja też nie mam na nic siły i czasu przede wszystkim :D

    Pozdrawiam!
    + Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o aska to załóż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam aska i żałuję, że podawałam go ludziom ze szkoły, bo teraz masa hejtów..

    OdpowiedzUsuń
  4. Załóż aska :)
    U mnie także jest masa nauki, boję się czy nie zawieszę bloga na kilka dni, ale jeszcze tego za dobrze nie przemyślałam :)

    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Załóż aska, ale nie podawaj go znajomym , bo potem hejty są. Testuję to na własnej skórze i nie jest fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę się wybrać na jakieś zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się również nic nie chce ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, też muszę się zabrać za oceny -,-

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w walce o jak najlepsze oceny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ask to fajna sprawa <3. Czekam aż założysz <3.

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię końca roku właśnie przez wględ na te oceny i latanie żeby je poprawić :)

    świetny blog ;d

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.