czwartek, 9 maja 2013

W murach gimnazjum

Cześć. Dzisiaj razem z Dominiką piszemy na dość trudny temat. Bo wcale nie jest tak łatwo opowiedzieć o szkole w której na prawdę wiele się przeżyło.
Szkoła podstawowa to życie w śnie, bajce. Nikt nie przejmuje się ocenami, nic złego się nie dzieje, nie ma problemów, miłości. Gdy tylko przekraczamy próg i wchodzimy w realia gimnazjalne czarne chmury momentalnie nas otaczają. Wchodzimy w etap dojrzewania, czasem wszystko co proste wydaje się nam skomplikowane. Gimnazjum to już nie podstawówka... tak na prawdę zaczyna się początek prawdziwego życia. Możecie spotkać się z różnymi sytuacjami min. złym towarzystwem, prześladowaniem, wymuszeniem, poniżaniem. Uważa się, że 2kl. jest najgorsza. Jest jakimś przełomem w naszym życiu, jest o wiele więcej nauki. Z mojego doświadczenia potwierdzam te przypuszczenia, ale 1kl. ze względu na naukę nie jest łatwa... za to 3kl. aż tak trudna nie jest. Szkoła gimnazjalna to przede wszystkim szkoła które zmienia nasze poglądy z dzieciństwa, zaobserwujemy różne sytuacje, zdarzenia które nie będziemy mogli pojąć, to próba walki, to kolejny punkt na drodze życia.
' Prorok codzienny ' - Mam problemy z kręgosłupem dlatego jutro wybieram się do lekarza. Więc jak się domyślacie nie idę do szkoły. Szczerze mówiąc żałuję. Pojawił się konkurs fotograficzny w mojej szkole " Moje miasto ". Stwierdziłam, że czemu nie wziąć w nim udziału. W wakacje dostanę na reszcie lustrzankę także tylko wyczekuję. Po za tym nie dzieje się za dobrze. Ale nie można narzekać. Wszystko dzieje się po coś. Następny post będzie o ścieżce życia a następny jakiś modowy. Zdjęcia na konkurs :

24 komentarze:

  1. Gimnazjum było okropne. Jak dla mnie to zmarnowanie 3 lata życia. No może trochę przesadzam, ale uważam, że to jest naprawdę zły etap. Chyba w tym czasie najbardziej kształtuje się nasza osobowość.
    Ps. Drugie zdjęcie absolutnie fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w gimnazjum nie jest tak zle, choć zdecydowanie wolę czasy podstawówki ;p te drugie zdjęcie przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja wiem... Ja nie bałam się gimnazjum, za to boję się liceum ;_;

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest średno...
    -------------------------

    wpadniesz? Zaobserwujesz?
    willbefineee.blogspot.com

    +KONKURSY NA MOIM BLOGU!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak. Gimnazjum jest okropne. Może w liceum ludzie będą bardziej wyrozumiali i dojrzalsi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liceum jest o wiele lepsze od gimnazjum :) Sama się o tym przekonałam ;-)

      Usuń
  6. Właśnie kończę podstawówkę i idę do gimnazjum. Szczerze - trochę mnie zniechęciłaś :D kocham moją klasę z podstawówki, ale idę do gimnazjum jedynie z moją przyjaciółką. Wszyscy inni idą gdzieś indziej. A szkoda!
    Piękne sa te zdjęcia na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią popiszę. Ja cały czas jestem na gg a mój nr masz u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chodzę jeszcze do gimnazjum, teraz to mnie dopiero nim przeraziłaś. :) Śliczne zdjęcia na konkurs ♥

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajne fotki :) Co do gimnazjum to dla mnie jest fikcją , każdy dojrzewa w swoim tempie. Ja może trochę przedwcześnie, ale taki jest fakt. Uważam, że dłuższa podstawówka byłaby lepsza :) ZZapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy dorasta w swoim tempie. Ale nie ma odpowiedzialności za kogoś.

      Usuń
  10. śliczne zdjęcia :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Gimnazjum było dla mnie niezbyt przyjemną "przejściówką" :)
    Czasy liceum wspominam i zawsze będę wspominać najmilej:)
    To nie stereotyp, że w liceum zawiera się znajomości na całe życie - taka jest prawda :)

    Fotki na konkurs śliczne:)
    wygrałabyś, gdybym była w jury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i w moim przypadku będzie tak samo.
      Dziękuję. Chciałabym wygrać ponieważ jest spotkanie z fotografem :)

      Usuń
  12. Mnie gimnazjum dobiło, więc chodziłam tylko niecałe dwa lata i "czmychnęłam" za granicę xd Zgadzam się z Twoimi spostrzeżeniami :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W podstawówce też było wyzywanie i naśmiewanie się... Z całą resztą się zgadzam, świetny posta nie mogłam oderwać się od czytania :)

    http://maly-wielki-swiat365.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uważam , że dla mnie najcięższa i najgorsza jest 3 kalsa :< Ale ogólnie bardzo trafnie wszystko opisane :p Naprawdę dobry post :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzecia klasa gimnazjum to zuo. -.- Same powtórki niekoniecznie łatwe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem w pierwszej klasie gimnazjum i łatwo nie jest... Zobaczymy co będzie za rok. Oj.. podstawówka, tylko powspominać można.
    Ładne te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja idę do 1 gim. też się boję , ale mam nadzięję że wrzystko będzie dobrze mam przyjaciół z mojej teraźniejszej klasy ;) Jak masz ochotę popisać to mój blog mam nadzieję że wejdziesz ;) Domi-dooomi.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog!Miło się czyta<3 oraz świetne zdjęcia! ;) Zapraszam też do mnie tu link http://pa0lka07101999.blogspot.com/ Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Rany, jak ja nie znosiłam swojego gimnazjum. Nauczyciele byli straszni, klasa mnie irytowała jak nie wiem... w tamtych czasach prakrtycznie nie miałam przyjaciół, byłam tzw. szarą myszką. Wszystko się zmieniło jak poszłam do średniej, tam dopiero poznałam wspaniałych ludzi z którymi sie zaprzyjaźniłam <3

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.