czwartek, 30 maja 2013

Wyciskacze łez


Cześć. Za oknem deszcz, w domu chłód. I co w taki dzień robić? Zapewne wiele z Was zastanawia się nad filmami. Na kapryśne pogody ; wyciskacze łez. Dzisiaj polecę Wam trzy filmy. Na pewno je znacie, albo o nich słyszałyście.
○ " Katyń " - na pewno znacie ten film z resztą  każdy polak powinien go znać. Film opowiada o historii polskich oficerów, generałów. Którzy zostali schwytani przez Armię Czerwoną. Film przyciąga każdą osobę. Mnie osobiście bardzo się podoba. Jest przedstawiony w sposób wielkich wyborów, lojalności wobec narodu. Jest wiele wzruszających momentów. A na samym końcu na pewno każdy się rozklei.
○ " Chłopiec w pasiastej piżamie " -  opowiada historię dwóch chłopców. Jeden z nich jest żydem przebywającym w obozie. Drugi zaś jest synem gestapowca. Cała historia opiera się na zakazanej przyjaźni chłopców. Sam koniec filmu jest mega wzruszający. Ja płakałam jak głupia. Wydaje mi się, że film nawet najbardziej zatwardziałe serce wzruszy. Film  przede wszystkim przedstawia realia obozów dla żydów.
○ " Oskar i Pani Róża " - na pewno znacie ten tytuł. Film został nakręcony na podstawie książki. Książka jest lekturą w gimnazjum. Czytałam książkę i wzruszałam się  w tych samych momentach co w filmie. Film opowiada o chłopczyku chorym na raka. Jestem pewna, że więcej nie muszę pisać na temat tej książki/filmu bo na pewno go znacie.
Jakie plany na długi weekend? Wczoraj za namową wychowawczyni i koleżanki stwierdziłam, że pójdę na komers. Więc jutro razem z Wiktorią idziemy poszukać rzeczy. Ja butów, koturnów. Wiecie gdzie mogę fajne zdobyć? Wiktoria będzie poszukiwacz sukienki oraz butów. W środę z całą szkołą idę na basen więc z Lolą nagramy dla Was vloga. Ktoś mnie na asku o to poprosił więc stwierdziłyśmy czemu nie. Teraz lecę ćwiczyć i dalej tańczyć Michaela. Pozdrawiam! I dziękuję za każdą obserwację i komentarz!
Blog na dziś :
http://miasto-optymizmu.blogspot.com/ Tak, wiem. Blog poleciłam Wam w poprzedniej notce. Ale dalej podtrzymuję tą decyzję.
http://eneverwherever.blogspot.com/ oraz blog mojej imienniczki.

31 komentarzy:

  1. Własnie miałam obejrzeć "Chłopca w pasiastej piżamie", ale nie mam nastroju. Ostatnio koleżanki strasznie polecały to pani od historii. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam `Oskar i pani Róża` :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam na histrorii Katyń, a Oskara i panią Różę czytałam tylko książkę, ale bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Chłopiec w pasiastej piżamie" to jeden z moich ulubionych filmów :)

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę obejrzeć któryś z nich! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lecę odwiedzić te blogi -.- Ja raczej nie oglądam takich smutnych filmów jednak dwa ostatnie znam :(

    am-aam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie, możemy obserwować, masz fajnego bloga;)
    poprzedni post z faktami świetny;)
    pozdrawiam i zapraszam:

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcie ; DD
    Czekam na vloga.

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zaciekawił mnie Katyń...na pewno obejrzę :)
    http://myy-liffe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy "Chłopcu w pasiastej piżamie" płakałam jak nigdy dotąd.. Ksiazka "Oskar i pani Róża" też mi się bardzo podobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wyciskacze łez to tylko dramaty. Ubóstwiam je.

    OdpowiedzUsuń
  13. UUU dobrze , że u mnie się rozpogodziło :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam dwa pierwsze, ostatni czytałam (książka). Wszystkie godne polecenia :D

    Do Jagódkowa : Więc lepiej się nie przyznawaj.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba teraz sobie obejrzę "Chłopiec w pasiastej piżamie" :)

    http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. EDIT: Obejrzałam "Chłopiec w pasiastej piżamie". O boże, popłakałam się! To straszne co oni wyprawiają z tymi ludźmi. Nadal nie wierzę, że to tak się skończyło. To smutne.

      Usuń
  16. Ja tez ostatnio sie naogladalm,a le troche innych filmow ;)

    Zapraszam na moje aukcje, pilnie potrzebuje uzbierać trochę pieniążków i jestem zmuszona sprzedać co nie co, może coś się Tobie spodoba - wszystkie aukcje od 1 zł.

    http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=9086526

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię filmu "Katyń". Fajnie, że polecasz blogi <3.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych dwóch blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy blog znam, jest świetny. Mam zamiar obejrzeć parę filmów, ale ja niestety nie mam wyciskacza łez na filmach. Mnie to co najwyżej śmieszy. Katyń widziałam - niezła komedia. heh.
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. lovely picture! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna:)
    musze coś z tego obejrzeć:)

    możemy, ja już:)
    czekam na cb:)
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakby co, już od dawna obserwowałam;D

      Usuń
    2. Tak? O masz. Nie wiedziałam.

      Usuń
  22. mi dzisiaj łzy wzruszenia popłynęły, kiedy zobaczyłam siebie na filmie, miałam na nim 4 miesiące... :)
    zapraszam Cię do siebie oraz do wzajemnej obserwacji, jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie tu :)
    follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam żadnego z tych filmów z wyjątkiem "Katynia" . ;))
    Pozdrawiam ! ; *

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.