niedziela, 9 czerwca 2013

16 urodziny.

~

Cześć. Dawno tutaj nie zaglądałam. Postaram się pisać częściej. Niestety nie mam weny. Jak pewnie widać po tym jak się produkuję. A mniejsza o to. W piątek były moje urodziny które zapamiętam do końca dni. Moja przyjaciółka poinformowała wszystkich o moich urodzinach i takim o to sposobem prawie wszyscy nauczyciele złożyli mi życzenia. O tak oczywiście muszę napomknąć o Pani z francuskiego która zaśpiewała mi życzenia w języku francuskim <3 Chciałabym ten dzień przeżyć jeszcze raz. Żeby Lola nie była zła pochwalę się Wam, że dostałam od niej słodkiego misia do kluczy który już jest ochrzczony imieniem Agnieszka, również dostałam gumkę do gumowania w kształcie świni ( taa, pewnie mi coś sugerowała ), kartkę z ogromnymi życzeniami, no i cztery wspólne zdjęcia z cytatami. I poznałyśmy bardzo ciekawych panów. Wczoraj przyszła do mnie rodzina i urodziny odbyły się bardzo hucznie. Jutro zrobię zdjęcia nowych ciuchów oraz produktów.. więc jutro bądź we wtorek pojawi się post. Nie wiem jak wy.. ja jutro nie idę do szkoły. Mama ma dla mnie jakieś zajęcia i tak czuję, że pewnie wybierzemy się na zakupy. Nadszedł czas na koniec postu. Więc dobranoc.

28 komentarzy:

  1. No to najlepszego! :D Udanego roku i samych szczęśliwych dni.
    Miś Agnieszka? Ciekawie. Zazdroszczę, że nie idziesz do szkoły. Ja mam kartkówkę z matmy- blee.

    OdpowiedzUsuń
  2. No to wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń :D
    Też w tym roku obchodziłam sweet sixteen :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzkie imiona dla zwierząt zawsze spoko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała być Cysia.. ale wyszło, że Aga :)

      Usuń
  4. 100 lat! ;d
    http://dream-memorie.blogspot.com/
    Obserwuję ;pp

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźnionego wszystkiego najlepszego! :P Świetne miałaś urodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bym chciała nie iść jutro do szkoły...

    OdpowiedzUsuń
  7. spóźnione ale wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego Najlepszego ! ;3
    Spóźnione, ale są ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. supeer blog :)


    http://diamonds44.blogspot.com/ zapraszam :) skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyśpiewane życzenia po francusku! łoo *_*

    OdpowiedzUsuń
  12. great! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepszego ! ♥
    Chciałabym żeby Pani od francuskiego wyśpiewała mi to w tym języku *___*

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. wszyskiego najlepszego :* też miałam niedawno urodziny, 5 czerwca dokładniej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spóźnione, ale szczere :)) Najlepszego !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego, kochana! :)
    Spóźniłam się, ale życzenia są od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Szczegóły u mnie ;)
    milena-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Co jak co, zdjęcie robi furorę. :D Spóźnione, ale wszystkiego najlepszego. ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepszego :)
    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.