poniedziałek, 17 czerwca 2013

Gościnnie Derrix

Cześć wszystkim :) Z tej strony Daria. Jestem kumpelą Jessicy :) Hmm znamy się pewnie z 8 lat, także dość sporo. Zostałam poproszona przez Jessę o napisanie posta i z wielką chęcią to czynię. Od razu mówię, że moje wypociny nie będą tak ładne jak właścicielki tego oto bloga. Tak więc zaczynam!

Najpierw krótka historia naszej znajomości :) Miałyśmy obie 9 lat kiedy poznałyśmy się na placu zabaw przy bloku mojej babci. Ona była z 2 koleżankami, a ja sama. i wtedy się zaczęło. Zaczęłyśmy się kłócić, która jest fajniejsza, czy ja czy ona. Ale moja rodzinka uniemożliwiła kontynuację tej dyskusji bo jechaliśmy do Zawoi do mojego domku wczasowego. Ale po powrocie znowu na siebie wpadłyśmy, lecz tym razem obie okazałyśmy wobec siebie przyjazne zamiary. I się zaczęło siedzenie do późnych godzin wieczornych na dworze, wielogodzinne spacery po mieście, karaoke do największych hitów Nelly Furtado i Rihanny (bo one wówczas były popularne) oraz malowanie pasemek we wszystkich kolorach tęczy. Potem tak co roku spotykałyśmy się, ale przez pewną osobę nasze relacje się popsuły :c Na szczęście obie z biegiem czasu je odbudowałyśmy i teraz mamy ze sobą całkiem dobry kontakt. Ja pomagam Jessie a ona mi :)

Teraz co nie co o tym jak ja postrzegam Jessicę. Tak więc jak dla mnie jest bardzo miłą dziewczyną, od której bije dużo pozytywnej energii :) Ma poukładane w głowie, a nie tak jak większość nastolatek sieczka w głowie. Nie liczy się dla niej sława, a takie rzeczy jak pisanie bloga to dla niej przyjemność wynikająca z podzielenia się swoimi poglądami ze światem. Poza tym jest baaardzo śliczna. Uwielbiam jej włosy i oczy, które skrywają jakąś tajemnicę, sama nie wiem jaką :)

A na koniec coś o mnie. Nie jestem blogerką, aczkolwiek prowadzę photobloga (americanmonster.fbl.pl). Poza tym jestem osobą raczej przyjaźnie nastawioną w stosunku do innych. Bardzo lubię robić zdjęcia, słuchać muzyki i spać. Uwielbiam hip hop, obojętnie czy polski czy z innych zakątków świata. Poza tym mam fioła na punkcie samochodów (szczególnie Audi). Moja działalność internetową możecie również obserwować na Instagramie (instagram.com/derrix) i na Tumblrze (americanmonster.tumblr.com).

Życzę miłego wieczoru :)

a oto cała ja!

14 komentarzy:

  1. Śliczne masz włosy :)
    W fajny sposób się poznałyście! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło, ze znacie się tak długo i jesteście przyjaciółkami. Miłych chwil razem Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :) Ciekawa jest historia waszej znajomości :P Ty też jesteś ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł na posta :) ciekawa historia :>

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie piękna *.*
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jessaaaa !! Uwaga, cytuję słowa Twojej przyjaciółki !! "Poza tym jest baaardzo śliczna." !! I proszę mi się więcej nie kłócić !! :P :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z taką notką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł z gościnnym postem. Oby wasza przyjaźń trwała jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie masz bloga. W tumblry i te inne się nie bawię, a chętnie bym coś twojego poczytała c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za miłe komentarze :) i pozdrawiam Cię mocno Jessa <3 by Derrix :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł z tym postem :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.