piątek, 14 czerwca 2013

Komers 2013

~

Cześć. Po raz kolejny przepraszam Was za nieobecność. Ale miałam sporo na głowie. Przede wszystkim przygotowania do komersu mnie tak pochłonęły. Jak pewnie widać po tytule dzisiaj mini recenzja z komersu. Szłam tam z myślą, że będzie tak sobie, że nie będę tańczyć bo nie lubię, że będzie sztywno. Po polonezie którego nie tańczyłam siedzieliśmy wspólnie z moją klasą i przynieśli mięso -,-, sałatki... wszystko jak to nazwała Natalia było jak " Na obiedzie rodzinnym ". Po 30 minutach wszystko się rozkręciło. Tańczyłam, darłam się z Julcią na sali jak i na dworze śpiewając ' do kołyski - dżemu ', jadłyśmy prawie same banany, Pani pedagog razem z Panią dyrektor prawie cały czas tańczyły. Wszystko było jak z bajki kolorowe światła, dym oczywiście bez skarg mieszkańców się nie obyło, nawet tańce wolne się odbyły. Z chęcią chciałabym przeżyć ten komers jeszcze raz. Wczoraj byliśmy na basenie. Było całkiem spoko Wika piła 2l sprite słomką, ja miałam kubeczek z kubusia. Oczywiście z Julią i Wiką nie miałyśmy biletów więc same poszłyśmy na basen na całe szczęście dołączyłyśmy się koło netto do innej klasy bo była by lipa. Także czwartek i piątek jak najbardziej. Po pięciu godzinnym tańcu dopiero dzisiaj odczuwam zakwasy. Teraz przed Wami parę zdjęć.
z Julcią 
basenowo

w okularach Wiki

17 komentarzy:

  1. Ja wczoraj miałam bal gimnazjalny 6 godzin zabawy. Żywiłam się winogronami, a tak to cały czas tańczyłam :D Dzisiaj padam z nóg xD

    OdpowiedzUsuń
  2. hej hej fajne zd ja tez ma w tym tygodniu komers w czwartek dokładnie mam nadzieję ze bedzie fajnie pozdrawiam i zapraszam do siebie może zaobserwujesz ? buziaki :* Pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądałaś ;)
    Widać, że dobrze się bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądałaś i jak widać, super się bawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądałaś :)
    Zabawa widać udana !
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądacie <3. BARDZO ładne zdjecia <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojjj, ja miałam komers rok temu. Było świetnie, chciałabym jeszcze raz ^^

    superr ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne fotki :)
    Fajna notka :*
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosko wyglądałaś, cudowna sukienka, do twarzy ci w niej . ;*


    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie wyglądałaś ;)
    Widać - była dobra zabawa!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. matko.. ja o swoim komersie zapomniałam dawno temu:)
    śliczną miałaś sukienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna sukienka! :)
    Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuu... Współczuję zakwasów ;)
    Ale najważniejsze, że komers był udany i się wybawiłaś ;3
    Sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne fotki ;)

    P.S. Przepraszam, że ostatnio u Ciebie nie bywałam, ale dzisiaj to nadrabiam ;)
    Zapraszam również do mnie na nowy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.