środa, 26 czerwca 2013

Smutku łzy

Cześć. W pokoju ciemność, w słuchawkach dobra muzyka, obok kubek gorącej herbaty. Mój ulubiony stan. Dlaczego tak rzadko się tu pojawiam? odpowiedź jest prosta. Nie mam siły, nie mam chęci. Przyznaję się do tego.. nie mam zamiaru się usprawiedliwiać. Każda z Was to przeżyła, przeżyje więc oczekuję od Was wyrozumiałości. Przez ostatni czas tak wiele łez wypłynęło z mych oczu. Nie ważne dlaczego.. W prawdzie jestem smutna, dobita nie tylko sprawami głębszymi. Już w piątek ostatni raz pojawię się w szkolnych murach mojego gimnazjum, pożegnam się z najlepszymi nauczycielami z nie którymi jestem na prawdę mocno zżyta, przywiązana. Trzeba się powoli przestawić w świat dorosłych, przyszłość. Jakoś muszę sobie z tym wszystkim poradzić. Teraz wyruszam w podróż muzyczną po oazę spokoju, siły. Do następnego.

13 komentarzy:

  1. Trzymaj się..

    fire-hove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczę, że mimo wszystko zdobędziesz siłę i chęci!
    +Jesteś zainteresowana wzajemną obserwacją? Ja niestety bloga nie posiadam, ale chętnie blogi czytam a te, które mi się podobają promuję :D Na pewno się odwdzięczę, jeśli zaobserwujesz bloga mojej znajomej:
    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się. Wszystko się ułoży... <3
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko będzie dobrze, musi być! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami trzeba wypłakać cały smutek, żeby zacząć coć nowego...lepszego

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne piosenki
    + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. "Osz Ty, Skurczybyku!" :P Moja Ankaaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już dzisiaj miałam koniec roku i już strasznie tęsknię za osobami z mojej klasy i żałuję ze czas w gim. tak szybko zleciał .

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrób mix zdjęć z ostatnich dni :)
    Agatka ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Dasz radę, każdy ma czasem smutne chwile! Trzymam kciuki i obserwuję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszy blog <3<3
    ordinary-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.