poniedziałek, 29 lipca 2013

Cześć.
Tak. O to ja. Chyba pierwszy raz w plenerze? sama nie jestem pewna. Siedzę sobie w piżamce, rozmyślam o tym co za mną, sięgam również w przyszłość. Myślę sobie, że jestem inna. Zawsze byłam uśmiechnięta, mimo pesymizmu ludziom okazywałam optymizm. Przez pewną grupę ludzi byłam nazywana : wariatką. I rzeczywiście tak było. Głupie, szalone pomysły to zawsze ja. Od dwóch lat już tak nie jest. Nie jestem tą postrzeloną Dżesiką.. tak mnie nawet nauczyciele w podstawówce nazywali. W głębi czuję chęć by uwolnić, ściągnąć tą maskę. Ale może nie powinnam? trzeba być dojrzałym.. a może powinnam mieć czas na odkrywania życia, zabawę? Dzisiaj będąc z koleżanką na dworze położyłam się na chodniku i zaczęłam się śmiać jak głupia. Poczułam to co czułam kiedyś. Uczucie było nie samowite. Tak też czułam się w wakacje rok temu kiedy z Weroniką knułyśmy wariackie plany. Chcę być taka jak kiedyś. Szajbniętą a za razem zdystansowaną Dżesiką. A wy jakie jesteście na prawdę? jakie tak naprawdę w środku kryjecie szczątki byłej siebie?


34 komentarze:

  1. Śliczna :)
    Musisz uwolnić siebie nim to Cię zje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie zdjęcia :D
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :http://wana-wanaa.blogspot.com/
    + Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre foty!
    Buźkę to ty ładną masz :*


    http://margarett-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie uwolnij maskę! Ja chyba też muszę... ale coś mi nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiamy z przyjaciółmi. Mimo, że mam to 18 lat, lubię to! :) I nie będe się zmieniać bo inni tego chcą. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszłas na zdjęciach. Obserwuje i liczę na to samo :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdj :)
    obserwuję i liczę na rewanż diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze staram się być sobą, ale jak każdy popełniam błędy...

    OdpowiedzUsuń
  9. BOŻE JAKA TY ŚLICZNA *-*

    Obserwujemy? ;3 --> strange-lucky.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bądź po prostu Sobą :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , bądź sobą. To najlepsze co możesz dla siebie zrobić :)

      Usuń

  11. Ja też kiedyś byłam bardziej zwariowana, i teraz, chociaż każdy pamięta mnie szaloną, przy znajomych taka jestem, ale ogólnie to ciężko mi się "otworzyć" przy ludziach, których dopiero poznałam.
    Myślę, że to też przez to, że przyjaciółki ode mnie odeszły, mam mniejsze zaufanie do ludzi.

    http://couple-issues.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy blog :)
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż : http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze trzeba być sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zawsze bądź sobą !
    zapraszam, life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bądź sobą! :) nie warto ukrywać tego, że się jest zwariowanym!
    Obserwuję i pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj, ładna :)
    Już obserwuję, zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiesz może jak oddzielić kolumnę (tą co masz po lewej stronie) od posta?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jasne, możemy obserwować, ja już ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny blog. Pisałaś mi czy obserwujemy... TAK! xD

    ja zacznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Po pierwsze - przepraszam, że dopiero teraz to piszę, ale wcześniej nie mogłam znaleźć czasu - dziękuję za nominację do libster blog award! :)
    A co do notki - ja uważam, że mamy w sumie czas, żeby "być dorosłymi". Po co przejmować się tym, czego od nas wymagają? Mamy dopiero po 16-17 lat, a nie po 48, by zachowywać się jak dorosłe kobiety. Korzystajmy z młodości póki można, by mieć co wspominać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ludzie z czasem się zmieniają. Jak porównuję siebie sprzed kilku lat,a teraz- to się zastanawiam kiedy stałam się taką nudziarą xD
    Pozdrawiam :)

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam: http://worldbycytrusia.blogspot.com/ I nominuję Cię do Liebster blogger Award (tego pierwszego) info u mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Niektórzy ludzie z biegiem lat zmieniają się, tak samo było ze mną.Moim zdaniem na lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ludzie się zmieniają. Tak już jest i nikt ani nic tego nie zmieni ;(


    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  26. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA :)
    http://chachisummer.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html
    GRATULACJE WSZYTKO JEST U MNIE OPISANE :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ludzie się zmieniają,niektórzy na gorsze niektórzy na lepsze ja mam nadzieję,że zmienię się w przyszłości na lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna jesteś *.* Najważniejsze aby być zawsze sobą i nie wstydzić się tego :) Zapraszam: http://clau-deen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. hej, łądna jesteś <3
    mam pytanie:

    jak to zrobiłaś że twoja lewa kolumna kończy się wraz z licznikiem?
    bo moja się ciągnie i ciągnie i nie wiem jak to zrobić ;_;
    błagam, napisz mi:
    uszatkaa.blogspot.com

    odwdzięczę się jak chcesz <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post :) MI tez jest strasznie ciepło :/

    obserwuje i liczę na to samo <333

    zapraszam
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.