środa, 10 lipca 2013

Czy obojętny jest winny?


Cześć!
 Więc dzisiaj mam ochotę podzielić się z Wami moją opinią na temat powyżej wymieniony. W prawdzie zgadzam się z powyższą tezą. Ludzie czasem po prostu są wyrachowani, nie istotna jest dla nich  ludzka krzywda. Dla mnie rzeczą naturalną jest pomoc gdy ktoś cierpi bądź gdy ktoś krzywdzi drugą osobę. Czasem dziwi mnie, że osoby młode nie mają w ogóle empatii w sobie. Czyżby dla nich pomoc innym to siara? Otóż tu jest błąd. Nie powinniśmy wstydzić się swoich uczuć i reakcji na ból innych. Jest tyle wypadków, sytuacji gdzie ludzie są obojętni ' Ja stoję z boku mnie to nie dotyczy więc mnie to nie interesuje '. Chore jest takie podejście ludzi do rzeczywistości i świata. Nie mamy bladego pojęcia co nas w życiu czeka. Może kiedyś my będzie potrzebować pomocy od osoby całkiem nam nie znanej. A ona w tedy zrobi to co my kiedyś? . 
 " Prorok codzienny " - można powiedzieć, że u mnie już co raz lepiej. Trwają wielkie przygotowania do rocznicy moich rodziców. 2 lipca stuknęło im okrągłe 30 lat małżeństwa. Z tej okazji w niedziele jest " impreza " rodzinna. Czy interesuje Was temat ćwiczeń, diety, zdrowego jedzenia?
Bardzo dziękuję Roksanie za wykonanie pięknego wyglądu na bloga.

25 komentarzy:

  1. Mi niby każdy mówi że jestem obojętna i niczym się nie przejmuję ale to tylko ich punkt widzenia. Ktoś może nie potrafi się przyznać że też go to boli lub ma po prostu taką naturę. Człowieka łatwo ocenić ale przecież nikt nie wie co kryje się w jego sercu. Czasami milczenie jest lepszym wyborem niż "zainteresowanie" które u pewnych osób często jest sztuczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie śmieszy to w dzisiejszych czasach, że osoby młode w naszym wieku uważają się za super kiedy przejda obojętnie wobec osoby starszej czy jakiejkolwiek która potrzebuje pomocy i naśmiewając się jeszcze. :/ To nawet boli mnie kiedy zobaczę, kolezankę moja która jest obojętna i nie przejmuje sie takimi rzeczami. A kiedy ona potrzebuje pomocy to dziwi się dlaczego nikt nie rzuca jej się żeby pomóc. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Temat ćwiczeń jest bardzo fajny :)) , tak wg bardzo fajny blog :))

    +obserwujemy?

    Zapraszam
    http://klaaaaudyna1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. eh, ta obojętność..bywa czasem powodem cierpienia niewinnych.

    będę tu zaglądać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo teraz pomoc to 'siara'... XXI wiek..

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz absolutną rację, dobrze napisane:)

    Zapraszam, liczę na szczerą opinię:*
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze napisane! świetne zdjęcie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie umiem przejść obojętnie obok krzywdy innych. Zawsze staram się pomóc. :) Moim rodzicom w tym roku mija 25 lecie małżeństwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz absolutną rację, a ta obojętność..
    i świetne zdjęcie. ;)

    Psst! Zastanawiałaś się kiedyś, jak to naprawdę jest być gwiazdą? Patrząc nie tylko na blaski, ale i cienie takiego życia? Zapraszam - http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie, ja już obserwuję :)

    abnormal-susie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja zawsze staram się pomóc, i strasznie denerwuje mnie obojętność innych
    zapraszam do mnie na giveaway http://dark-paradise1.blogspot.com/2013/06/giveaway-with-persunmal.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Suuper.! ♥

    Fajny blog, będę wpadać częściej ;)
    Obserwacja=Obserwacja.
    caramellovee.blogspot.com <--- Zacznij. :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy post.
    Gratuluje Twoim rodzicom 30-stki :P
    Dziekuje za komentarz u mnie, i tak, obserwujemy.
    Pozdrawiam!



    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za kom , tak obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz rację! Ładny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam takie okulary tylko w innych oprawkach ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowe zdjęcie :)
    Fajny kolor mają oprawki ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Zostałaś nominowana do Liebster blog Award: http://w-zwierciadle--codziennosci.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję!

    jeśli masz ochotę to zapraszam na małe rozdanie na moim blogu
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zgadzam się. ja mam tak samo. (:
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie moge zniesc tego ze ludzie znecaja sie nad zwierzetami..;< to okropne...

    .
    jasne ze interesuja nas cwiczenia i zdrowe jedzenie!!
    Gratuluje twoim rodzicom (w takiej sytuacji sie gratuluje nie?;)30 lat.to bardzo dlugo.

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ciekawy i ładny blog : )

    http://www.pastelowe-lovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.