niedziela, 14 lipca 2013

Do trzynastoletniej ja


Droga trzynastoletnia ja!
Mimo ran ze strony dwóch przyjaciółek przeżyjesz z nimi wiele przygód przez rok. Będziesz udawała punkowe, Twoje oceny będą tragiczne, wylejesz wiele łez, znajdziesz nową " przyjaciółkę na zawsze ".
Co czeka Cię przez te dwa lata? poprawisz się w nauce, zakochasz się " po uszy ", książki będą dla Ciebie wszystkim, zaczniesz uczyć się języka hindi, francuski oraz historia to będę Twoje dwa ukochane przedmioty, będziesz słaba z matematyki.. ale nauczycielkę bardzo polubisz. Inni będą ranili Cię na każdym kroku ale pamiętaj, że siła jest w rodzinie. Przez ten czas z dziecinnej nastolatki zmienisz się w dojrzałą nastolatkę. Zaczniesz blogować. Stanie się to jedną z Twoich najważniejszych pasji. Z dobędziesz na koniec gimnazjum nagrody w konkursach plastycznych. Będziesz miała problemy z samą sobą. Wyglądem, ciałem, włosami, twarzą.. do słownie wszystkim. Lecz po woli zacznie to mijać. Pamiętaj, żebyś zawsze była sobą i nie zakładała " maski ".


Cześć dziewczyny!
Dzisiaj taki inny post. Wyobraźcie sobie, że pojawia się Wasza osoba kiedy Was już nie ma. Piszecie " podręcznik " pomocne rady.. co ją może czekać jak zmieni się w moim przypadku przez trzy lata. Myślę, że to na prawdę fajny pomysł. Na post wpadłam dzięki Ginny z youtube -  same zobaczcie . Co u Was słychać?
Chcę Wam polecić pewien blog. Dziewczyna dopiero zaczyna ale blog na prawdę jest fajny jak i ona. Także w chodźcie, komentujcie, obserwujcie. http://myszka-fashion.blogspot.com/

28 komentarzy:

  1. Świetna katana na zdjęciu :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooooo jaki piękny uśmiech <3
    Świetna stylówka!

    margarett-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne jest to pierwsze zdjęcie ;) ♥
    Dziękuję o wspomninie ♥
    Myszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc były to 3 lata w czasie których wiele przeżyłaś :) i nie były one zmarnowane :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to napisałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombowa kurteczka! <3 Skoro tak luisz sprzątać, do ja dajęci adres i mi posprzątaj :D Jutro pojawi się nowy post, a więc zapraszam serdecznie ! life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i nagłówek *.* Jaki masz aparat?
    Zaobserwowałam i liczę na rewanż :)

    http://la-petite-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do kurtki to mam bardzo podobną :)
    Miło by było gdyby pojawił się nowy komentarz. :) ----> http://juliablog113.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Heheszki super pomysł na post:) Ciekawie napisane, też takie coś sobie zrobię tylko w pamiętniku, tyle że ja na te 2 lata gimnazjum:]

    OdpowiedzUsuń
  11. Punkówa powiadasz ? :) to fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jasne, że obserwujemy ;)) ja już teraz ty
    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka ty piękna *.*

    Pewnie, że obserwujemy :))
    ~allly-all.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jesteś :))

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny pomysł! :)

    i--love--my--life.blogspot.com ->> Dopiero zaczynam. Zaobserwujesz? :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładny masz uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki śliczny uśmiech <3
    pozdrawiam xx
    + obserwuję i liczę na rewanż x
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog! Fajny strój i notka:)
    Obserwuję i liczę na rewanż:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/07/young-and-beautiful.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog:) Ładne zdjęcia:) Poleć mojego bloga..:)
    dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł z tą wróżbą ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. super pomysł w wróżbą :D

    zapraszam do siebie moze obserwujemy ? Ja już :)

    http://black-and-whitee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. super pomysł z tą wróżbą :)
    Obserwuję i komentuję :)
    Liczę na rewanż: Katla-katlaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy post :3
    Obserwuję :*
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć ślicznotko ;*
    Wyglądałaś pięknie.. taka promienna :))

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.