poniedziałek, 15 lipca 2013

Dzienny makijaż

Cześć dziewczyny!
Dzisiaj post kosmetyczny. Bardzo dawno takiego nie robiłam. Z tego co kojarzę to tylko raz się pojawili - ulubieńcy. W tym poście pokażę Wam jakimi produktami wykonuję mój dzienny makijaż.


Vichy krem przeciw słoneczny z filtrem 50. Uwielbiam jego konsystencję. Jest lekki, szybko się wchłania i pięknie pachnie.
La Roche-Posay krem BB jeśli chcecie się coś o nim dowiedzieć zapraszam do ulubieńców kwietnia.

L'OREAL Volume Million Lashes excess tusz który w moim przypadku pogrubia rzęsy.
L'OREAL False Lash Telescopic pięknie wydłuża rzęsy.


Ingrid cienie sypkie. Oczywiście nie używam niebieskiego ani tego brązu. Są też w nim jasne, cieliste odcienie.
Drugi cień również jest sypki cielisty róż.. niestety nie mam pojęcia z jakiej firmy.


Mój ulubiony puder. Ładnie matowi skórę i co ważne jest na składnikach mineralnych.


Baza pod cienie.


Pęndzelek do pudru z Elile.
Aplikator kosmetyczny, gąbeczka Inglot.

To już wszystkie produkty. Jeśli taki kosmetyczny post Wam się spodobał, lubicie takie to dajcie mi znać w komentarzach. A z pewnością częściej będzie się pojawiała tematyka kosmetyczna. Dziękuje za każdy komentarz oraz obserwację. 

24 komentarze:

  1. Uwielbiam kosmetyki <3 Dodawaj częściej takie posty :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bardzo lubię czytać takie posty :) też uwielbiam kosmetyki. ile dałaś za ten pierwszy tusz?

    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przecenie kupiłam go za 42 zł w Naturze.. w Rossmanie jest teraz na przecenie :)

      Usuń
    2. Czas wziac sie na poszukiwanie rossmana tutan :D

      Sali-pno.blogspot.com

      Usuń
    3. Jest przecena w naturze za 42 zł :)

      Usuń
  3. Świetny post. Czekam na więcej kosmetycznych postów :)

    ten-jedyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Czekam na więcej kosmetycznych postów :)

    ten-jedyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używałam tego pudru z Bell ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. lubie takie posty :D
    klaudmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post. Czekam na więcej takich :)
    u mnie nowy post, life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny blog :)
    Uwielbiam takie posty.
    Dziękuję za komentarz na blogu :)
    Obserwuję i liczę na to samo :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, nie powiem ale kilka tych kosmetyków mnie zachwyciło! Muszę zacząć ich szukać w moich drogeriach!
    pozdrawiam xx
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog Award. :)
    Więcej informacji u mnie na blogu: http://lovealexsa.blogspot.com/
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Same wspaniałe produkty tutaj widzę. ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Oli ma e-maila w google... z resztą jak Agata.. potrafisz przekonywać :) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oli co ty nie powiesz.. jeszcze widzę :>

      Usuń
  14. świetny post :)
    dziękuję za komentarz na blogu :)
    no i już obserwuję, liczę na to samo :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój dzienny makijaż wygląda bardzo podobnie :)
    Lubię posty tego typu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny wygląd bloga i super pomysł na nagłówek *.* Co powiesz na wspólną obserwację ;* ?? Ja już ^^ !

    http://la-petite-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja jakoś nie jestem przekonana do cieni, chyba że na jakąś okazję ale tak to nie pamiętam kiedy używałam ;)

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com + dodaj do obserwowanych jeśli Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. http://ollie-liv.blogspot.com/ obserwuję i liczę na to, że ty mnie te z zaobserwujesz; ) dopiero zaczynam i chciałabym się wybić, zapraszam do mnie pozdrawiam ;) / Liv ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taaak, zjedz całą czekoladę, a humor będzie lepszy ;)

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny bloggg

    pozdrawiam

    i zapraszam

    do sibie

    s
    su
    sup
    supe
    super
    supe
    sup
    su
    s


    dariaanddomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.