wtorek, 2 lipca 2013

Kartka z pamiętnika #8

~
Cześć. Stwierdziłam, że zawieszanie bloga nie mam sensu. Nie da się ukryć tęsknię za blogowaniem, rozmyślaniem na jaki temat napisać post itp. Dlatego między innymi to jest główny powód dla którego wracam. Jak mijają mi wakacje? próbuję zapomnieć o tym co mnie dręczy, spędzam większość czasu z Klaudią, Michałem, Gracjanem, Wiktorią, jem, piję, żyję. Tak jak widać na zdjęciu u góry przefarbowałam włosy. Od zawsze chciałam mieć wiśniowe, bordowe włosy. Postanowiłam zrobić je na początku szamponetką by zobaczyć efekt i nie ukrywam jestem w nich zakochana. Chciałabym mieć je na stałe ale jak wiadomo mama zbytnio do tego pomysłu nie jest przekonana. W piątek będę wiedziała czy mnie gdzieś przyjęli także wyczekuję tego dnia. Dzisiaj wychodzę z przyjaciółkami a potem spotykam się z pewną osobą... jak o tym myślę to aż się boję. Także to by było na tyle. Postaram się jeszcze w tym tygodniu zrobić ulubieńców czerwca. A pro po zrobił by mi ktoś nowy wygląd?

20 komentarzy:

  1. Też chciałam zafarbować włosy, ale mama nawet mi szamponetką nie pozwala :(

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny masz kolorek tych włosów c:

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym przefarbować włosy, ale jestem za młoda xd ale mama pozwoliła mi zrobić czerwone pasemka *o*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że znowu piszesz bo warto jest pisać, jeśli tylko sprawia nam to jakąś przyjemność :D
    Świetny kolorek <3 Ja w czwartek za tydzień znowu będę ciemna, bo tlenienie już mi się znudziło :D

    escape-to-my-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa! Chcę do Ciebie przyjechać i uściskać Cię mocno <3 Wygląd zniewalająco w tym kolorku :* :* :* W odcieniu fioletu też Ci będzie ładnie mówię Ci to ja :* Kocham!
    Oczywiście Agata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglądasz ******

      Usuń
    2. Oberżyna Agatko :* Czekam na Ciebie i się doczekać nie mogę.

      Usuń
  7. No, i dobrze zrobiłaś, że jednak zostajesz ;3
    Ale jesteś ładna *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. To dobrze że nie zawieszasz bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja o wynikach rekrutacji dowiem się już jutro, trochę się boję :c
    Wróć do pełnego blogowania, latem każdy ma więcej pomysłów na wpisy ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Ufff... Dobrze, że jednak nie zawieszasz bloga :)
    Pięknie ci w tych włosach ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do nowego wyglądu, to mogłabyś się zgłosić do Klaudii S. [nie wiem dokładnie z kim z fan clubu utrzymujesz kontakt, ale zapytać chyba warto]... zresztą sama zdecyduj, zmuszać Cię nie będę.. ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej tutaj Carrie D, która z przyczyn osobistych musiała zablokować tamtego bloga. Byłaś jego obserwatorką więc informuję Cię, że powstał mój nowy blog o innej nazwie. Mam nadzieję, że nie stracę twojej osoby, jako stałej czytelniczki. Zapraszam do obserwowania nowego bloga . Jeśli zaobserwujesz, powiadom mnie o tym, a na pewno się odwdzięcze z tego konta.
    XOXO Karla
    karladreamsworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. No piękny kolor włosów, też bym takie chciała! *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog. Kolor włosów, też. Pozdrawiam!
    Obserwujemy?
    http://obrazkiweroniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To dobrze, że wracasz ;)
    Bardzo ładny kolorek i do twarzy Ci z nim ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jesteś bardzo ładna :) Ja uważam, że blogowanie jest bardzo uzależniające, przeważnie jak porzucasz albo usuwasz jeden blog - wkrótce powstaje następny, przynajmniej tak było w moim przypadku :) Świetny kolor włosów :) Zawsze chciałam mieć granatowe końcówki, ale nie jestem pewna, czy do mojej rudości będą pasować xD
    Pozdrawiam serdecznie!

    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jaka piękna :o
    jeśli jesteś chętna, to możemy coć ustalić jeżeli chodzi i wygląd Twojego bloga ;)
    ja już obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.