poniedziałek, 22 lipca 2013

Kartka z pamiętnika #9

Cześć dziewczyny!
 Dzisiejszy post jest dla mnie jednym z ważniejszych. Każda z Was z pewnością zna to uczucie kiedy liczba obserwatorów wzrasta, przyjmuje liczby o których nigdy byśmy nie pomyślały. Otóż to. Kiedy zakładałam bloga... nie myślałam, że zostanie on odebrany tak dobrze, że ktoś będzie chciał go czytać, że ktoś polubi to co ja robię. Jestem mile zaskoczona. Pojawiają się początkujące blogerki które pytają się mnie o rady, miłe komentarze na temat mnie.. Po prostu dziękuję Wam wszystkim i każdej z osobna. Za każdą obserwację, komentarz, czytanie mnie. Jest mi niezmiernie miło. Mam nadzieję, że mój blog się Wam nie znudzi. Jeśli chcecie pod tym postem możecie się " promować ". Zostawiać linki do swoich blogów na które będę zaglądać i napisze co nie co o Waszym blogu.. tylko trzeba napisać  " P : "..
 Jeszcze jedno bliska mi osoba przekonuje mnie do założenia fan page. Sama nie wiem. Napiszcie jakie jest Wasze zdanie na ten temat, czy chciałybyście oglądać zdjęcia mojego autorstwa które rzadko się pojawiają na blogu, wiedzieć co tam u Bougiedor?
 Jeśli nie ma cie z kim prozomawiać a czujecie, że musicie albo po prostu nudzicie się zawsze możecie napisać do mnie na e-mail. Z wielką chęcią pomogę każdej z Was.
 Koniec mojego " stękania ". Miłego Dnia!


22 komentarze:

  1. Gratulacje słonko :-*
    Pewnie , że masz założyć : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje siostra :*
    Tak jak powyżej napisał Oli zakładaj fan page i nie marudź.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to niesamowite uczucie :)
    Pewnie, załóż fan page :)
    P : http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje Ci <3
    Oczywiście załóż :3
    P : http://littlegirlwithbig-dreams.blogspot.com/
    + obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Załóż Fan Page :)

    Obserwuję i liczę na rewanż:(chcę dobić do 100 obserwatorów pomożecie? ;* :

    P: bunnyandsunny.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Załóż fan page;)
    Miałaś nas zaobserwować ;)
    P: http://pinkusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pozostaje pogratulować, a fan page to kolejny myślę,że opłacalny krok :P

    magdalena-antonina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie Ci gratuluję :)
    Zdecydowanie zasługujesz na tylu obserwatorów, a nawet i na wieeelu więcej, bo piszesz bardzo ładnie!
    I tak, zakłądaj Fan Page!
    Pozdrawiam ♥




    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakładaj Fan Page! :D

    http://wtg17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładaj tego FanPage ... ;))
    I daj mi do niego linka, to chętnie polubie ;-)

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. noo załóż fan page :) Ślicznaś !

    zapraszam -
    tyynka.blogspot.com
    tyynka.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To juz od ciebie zależy :)
    Ja radzę ci założyć, fajnie by było :)
    ___________________________________

    P: www.myszka-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Blog to wspaniałe miejsce :)
    Założ fan page :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję sukcesu
    Załóż fanpage.
    P: bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję należało Ci się ;* czeekam na fanpage : D

    aa i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Po 1 dziękuję za obserwacje, a po 2 bardzo fajny blog więc też obserwuje :)
    Gratuluje tylu widzów <3

    P: http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję. Jeśli chcesz to załóż. :)

    http://rebellenliebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. GRATULUJE <3
    Oby tak dalej ,,3

    P haha : www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też nie pomyślałabym,że też koło 200 osób może obserwować mojego bloga:) Powodzenia w dalszym prowadzeniu,a co do fanpaga to nie wiem. Ja założyłam i skasowałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję, serio :) To nie lada sztuka tak przyciągnąć czytelników, a tobie się to udaje :)
    Załóż FP, przy takim zainteresowaniu blogiem warto ;)

    P: www.soratta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Z taką liczbą obserwatorów Fan Page jak najbardziej tak! :*

    P: http://ineedyoursoul.blogspot.com/
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  22. Fan Page? Jak najbardziej tak! ;)
    P: www.pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.