piątek, 12 lipca 2013

Libster Blog Award

Hej dziewczyny. Moja twórczość została wyróżniona przez Dominikę której bardzo dziękuję za nominacje. Zapraszam Was również na jej bloga. Z resztą którego bardzo lubię czytać. Przejdźmy do konkretów. Libster Award polega na odpowiedzeniu na 11 pytań, zadanie 11 pytań innym blogerką. Więc zaczynamy.
1. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Przede wszystkim Pretty Little Liars. Uwielbiam również Harrego Pottera.
2. Czy posiadasz jeszcze jakiegoś bloga?
Nie.
3. Jesteś zadowolona z osiągnięć na swoim blogu?
Oczywiście. Według mnie dużo osiągnęłam.
4. Jaka jest twoja wymarzona podróż?
Od dziecka marzę o Indiach oraz Paryżu.
5. Co robisz w wolnym czasie?
Najczęściej czytam książkę, uczę się języka hindi, ćwiczę.
6. Z czego czerpiesz pomysły na posty?
Przede wszystkim z życia.
7. Jaka jest twoja największa wada?
Ufność, brak wiary w siebie,
8. Jaka jest twoja największa zaleta?
Dobre serce.
9. Kim chciałabym zostać w przyszłości?
Katechetką, fotografką, dziennikarką.
10. Jak ci mijają wakacje?
Dobrze. Czasem są zachwiania ale daję radę.
11. Kto wie o tym, że prowadzisz bloga?
Rodzina.
Czas na moją wyobraźnię ;
1. Jaka jest według Ciebie największa wartość w życiu?
2. Co chciałabyś zmienić w świecie?
3. Czy jest coś czego bardzo żałujesz?
4. Jaki wynalazek sprawił by Ci radość?
5. Jesteś dumna z siebie? jeśli tak to z czego?
6. Największe Twoje osiągnięcie?
7. Co jest Twoja największą pasją?
8. Wolisz czytać czy oglądać filmy?
9. Lubisz ćwiczyć?
10. Ideał siebie w przyszłości?
11. Czy jesteś zakupoholiczką?

38 komentarzy:

  1. Swietne odpowiedzi, ciekawe bardzo ;)
    Gratuluje i pozdrawiam!



    maybe-come-true.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasne ze moglas pozyczyc obrazek. Ja go ukradlam Oli ktora mnie nominowala:O Mam nadzieje, ze nie byl jej autorstwa...
    Tak uwielbiam zwierzaki!;3 Noi lubie czytac bloga Dominiki, rowniez !

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje nominacji :D
    ufnosc..ja tez jestem tka :3

    Zapraszam do siebie+ na aska do lajkowania i pytan <3
    Ask.fm/syb14

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji :D
    +Obserwujemy?
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chciałabym do Paryża. *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tag to bardzo dobry pomysł. Uwielbiam twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak wiele mamy wspólnego xx
    pozdrawiam :)
    + obserwuję i licze na rewanż,
    tak jak napisałaś u mnie xx
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com/ « ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominację, w wolnej chwili na pewno wezmę udział c:
    Podoba mi się nowy wygląd bloga - prosty, ale bardzo ładny ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne odpowiedzi!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. SWIETNE ODP; A PRZECZYTALAM WSZYSTKIE!! ;D

    +Zapraszam do mnie, do komentowania/obserwowania i CZESTEGO WPADANIA !! :D:3
    http://prawdziwieinaturalnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. z tych odpowiedzi dowiedziałam się dużo o Tobie ! :) zapraszam do mnie life--wonderful.blogspot.com + obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna szata szablonu;)
    dodajemy do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię takie posty, a Twój jest bardzo ciekawy ;)

    Obserwujemy? Ja już ;) | http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne odpowiedzi :*
    Lubię odpowiadać na tego typu tagi :)
    Ale czasem po prostu za dużo tego mam. I nie chcę zanudzać ;**

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy tag, ja zostałam nominowana kilka razy:)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluje nominacji. (:
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję nominacji, zasłużyłaś na nią :D
    Obserwujemy?

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne odpowiedzi ;)
    I oczywiście czekamy na tag ;)
    oll-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne odpowiedzi :))
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dodałam Cię do obserwowanych jako ♥love♥

    photo-andyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jasne że obserwujemy ; )) ja juz teraz ty

    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zaobserwowałam :) Liczę, że uczynisz to samo. Dopiero zaczynam, więc liczę na wsparcie :)

    i--love--my--life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo dziękuję za nominację! :) Wieczorem dodam odpowiedzi na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe pytanka nie które blogi nawet odwiedzam ;d

    Co powiesz na wzajmną obserwację ? ja już <3

    OdpowiedzUsuń
  26. jasne że obserwujemy <3
    Twoja kolej ; *

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja też już wiem, że prowadzisz bloga ^^ Przede mną nic się nie ukryje ;*
    ~ Oli ( Damino )

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja obserwuję i liczę na rewanż :)
    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pisałaś u mnie, czy obserwujemy, pewnie, że tak ;)
    Powiedz mi jak zrobiłaś nagłówek <3<3
    http://ordinary-reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję nominacji ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie do komentowania i obserwacji ;>
    http://expositionoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuje za nominację ! :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.