wtorek, 16 lipca 2013

Lookbook #1

Cześć dziewczyny!
Większość z Was narzeka na pogodę, ja w głębi serca również. Niestety jestem chora.. co za tym idzie? siedzenie w czterech ścianach. Powinnam się cieszyć wakacjami a ja tylko pragnę by rok szkolny się rozpoczął. Chcę się uczyć, poznać nowych ludzi, zaopatrzyć się w książki, przybory itp. uwielbiam ten szał przed  szkolny. Martwi mnie fakt iż na stronie mej szkoły nie ma wykazu podręczników. W prawdzie obawiam się jak to będzie. Z klasy 1c zostałam przeniesiona do 1a. Zastanawiam się jak w drugiej klasie będę miała lekcje ponieważ klasa 1a jest ścisła a ja jestem na humanie.. modlę się żebym nie miała basenu na wf. Co raz więcej przybywa mi czytelników.. większość dziewczyn robi konkursy na pełne liczby typu : 100,200,300.. ja jednak zrobię konkurs gdy w obserwatorium stuknie 250. Powoli zaczynam rozglądać się za rzeczami :) Jutro pojawi się post kosmetyczny. Czy Wy też sądzicie, że na choroby i po prawe humoru czekolada jest idealna? Okey. Koniec mojego zanudzania.. do jutra!

Spódnica - reserved, koszula - ?, kolczyki - sinsay
bransoletka - mohito, zegarek - ?

21 komentarzy:

  1. Zdrowiej kochana ;* na pewno wpadnę Cię ' uleczyć ' . z pewnością czekolada pomoże :)) mam tak samo jak ty :# już bym kupowała długopisy *.* Jestem ciekawa co będzie do wygrania w konkursie może podpytam jak przyjadę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapomniałam dopisać , że uwielbiam to połączenie ale ty już o tym wiesz ^ ^

      Usuń
  2. uważam, że czekolada to najlepszy pomysł na poprawienie humoru.;D sama tak robię.
    już nie mogę się doczekać postu kosmetycznego ;) lubię czytać takie rzeczy.

    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kuruj się :D
    pokaz na sobie stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie angina "zaatakowała" jeszcze przed wakacjami i nie było mnie na zakończeniu roku + pół lipca spędziłam w domu bo angina nie chciała dać spokoju. Stwierdzam że czekolada jest dobra na wszystko! Mnie chyba uratowała herbata z owoców leśnych <33
    Bardzo fajne, kolorystyczne ciuchy! Czekam na outfit i post kosmetyczny :)
    wracaj do zdrowia!
    pozdrawiam xx
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Jessi ,, mam nadzieje , że w sobotę będziesz już zdrowa .. mam zamiar z Agatą i jej rodzicami wbić .. basen , grill no wiesz :)))) Zdrowiej siostra ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zobaczymy. Z pewnością będziemy na działce bo moja mama twierdzi, że muszę się przewietrzyć. Jak będzie gorąco i ze mną lepiej to basen na 100%

      Usuń
  6. Zdrowia! :*
    Ja też lubię ten szał przed szkolny. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również czekam na rok szkolny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowia ;* Zapraszam do mnie agaforever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekolada jest idealna na wszystko :) to nie jedzenie to magia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowiej nam! Czekam na kolejną notkę!
    Czekolada jest dobra na poprawę humoru, a na chorobę to chyba bardziej herbata z cytryną i miodem :)

    + obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna koszula :) Czekam na post kosmetyczny ;)

    +Pytałaś o obserwację. Ja już teraz Twoja kolej.

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrowiej :) Czekolada dobra na wszystko :P Śliczna spódnica *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hah u mnie dziś jest post kosmetyczny :D
    Zapraszam: Katla-katlaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny i ciekawy blog :))
    Zapraszam też do mnie :) http://werka-blogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. czekolada dobra na wszystko (:

    OdpowiedzUsuń
  16. czekolada zawsze poprawiała mi humor!
    czekam na konkrs :)
    obserwuje i zapraszam
    http://go-to-kitchen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super produkty

    Zapraszamy do nas http://pinkusiowo.blogspot.com/

    My już zaobserwowałśmy teraz ty :**

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.