czwartek, 18 lipca 2013

Moja pielegnacja włosów.

Cześć dziewczyny!
 Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam produkty które są rajem dla moich włosów. Z natury moje włosy są kręcone. Lecz nie używam żadnych produktów do kręconych włosów. Nie widzę takiej potrzeby. Raz na jakiś czas pewnie będzie się pojawiać aktualizacja tego postu.


Garnier Fructis szampony z tej " przezroczystej " serii są genialne. Jednak moje włosy nie przepadają za zieloną serią.
Isana suchy szampon. Chyba każdy go zna? czasami kiedy ma się lenia może na prawdę zdziałać cudo.


Garnier Fructis Goodbye Damage odżywka dzięki której włosy mniej wypadają, i lepiej się rozczesują.
Pantene Aqua Light lekka odżywka dzięki której włosy są miękkie, nadaje im lekkiego blasku.



L'Oreal eliksir upiększający który nakładam przed prostowaniem włosów. Dzięki nie mu włosy się  nie puszą.
L'Oreal eliksir odżywiający nakładam go zawsze po umyciu włosów. Śmiało mogę stwierdzić, że dzięki niemu moje włosy są silniejsze.


Marion olejek arganowy dzięki któremu nie rozdwajają się  tak końcówki.
To już wszystkie produkty. Używacie któryś z nich? z ręką na sercu polecam Wam każdy z powyżej wymienionych. Do jutra! :) 

28 komentarzy:

  1. A ja już od dawna czaję się na ten suchy szampon i się zdecydować nadal nie mogę :p

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę sobie kupić suchy szampon :D Dzięki ze przypomniałaś :)
    ja mam z natury lekko kręcone końcówki włosów :)
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szampon, odżywkę lekką no i jeszcze suchy szampon : ] Reszte wypróbuję u Ciebie : ]]

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama mówi , że te eliksiry do włosów są świetne :n

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie pościki. ;) *O*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy post!
    Używam kilku odżywek/szamponów z garniera ale muszę
    zobaczyć jakie moje włosy będą po tych ;D
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Marion olejek arganowy - jest naprawdę dobry ? poszukuję jakiegoś preparatu na moje końcówki, niestety rozjaśnianie włosów daje sie we znaki ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam przyjemność przetestowania prawie każdego
    z tych produktów i najlepsze opinie mam na temat
    tych od Garniera.

    Aktualnie używam serii Goodbye Damage i jestem
    pod wrażeniem efektów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie używam nic do włosów prócz szamponu. I też mam piękne włosy ; )

    http://dusiabloog.blogspot.com/
    dopiero zaczynam i bylabym wdzieczna za każdy komentarz i obserwacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie używam nic tylko szampon, niestety widać tego efekty..
    life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog *_^
    Zapraszam do mnie ;) http://petitealleedesroses.blogspot.com/
    Obserwujemy ? ;3 ja już i liczę na rewanż ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi I'm Ana from Blogginup.com/en/.

    Blogginup is a website that allows users follow content of blogs that you like in the easiest way.

    The user can follow your content every day and with labels marking the post or blogs.



     
    I invite you to come and add your blog in less than 1 minute and start having your own followers to follow your blog.
      
    http://youtu.be/o_j8j7RXl-Y

    blogginup.com

    English version blogginup.com/en/

    Regards!

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę sobie kupić ten eliksier z LOreal :)

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i obserwacji :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie by przydala sie jakas odzywka czy cos.. strasznie swoje wlosy psuje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam niczego z powyżej wymienionych rzeczy ;D
    Również obserwuję :)

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie używam żadnych z tych produktów :)
    _______________________________
    www.myszka-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam żadnego z nich, jednak przydałaby mi się odżywka :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zadnych nie uzywam lecz post ciekawy ;>

    Pisałaś do mnie o obserwacji ja już zaobserwowałam czekam na wzajemność! :)

    http://rudzielecxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używam żadnych ale fajny post :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    Będę tu częściej wpadac :)

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też żadnych nie używam;)
    tylko jedwab i czasem jak jestem na wakacjach nad wolą to spray AQUA z Pantene;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Garnier'u używam na okrągło<3

    OdpowiedzUsuń
  22. jasne że obserwujemy ;) ja już teraz twoja kolej :)

    kejtis-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny blog. (:
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Może ci się spodoba. (:
    _________________________________

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie tu u ciebie! :)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  25. muszę wypróbować tej odżywki dzięki, której włosy mniej wypadają ;] boski blog <3
    obserwujemy? ;*
    zapraszam xD | berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam tą kurację z Marion, ale jak dla mnie to przeciętny produkt :p

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię ten eliksir, jest świetny .
    Miłego weekendu, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  28. ten szampon Garnier Fructis jest najlepszy <3 + obserwujemy? ja już. zapraszam do mnie werkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.