wtorek, 23 lipca 2013

Moja przygoda z blogowaniem.


Cześć dziewczyny!
 Dziękuje za miłe komentarze po pod przednim postem. Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem - Moja przygoda z blogowaniem.
1. Kiedy zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się tak na poważnie pół roku temu. Blog został założony wcześniej
ale w ogóle na niego nie wchodziłam pisałam coś raz na 2 miesiące to było po prostu słabe. Byłam zajęta wszystkim innym. Lecz później przemyślałam to. Od zawsze chciałam pisać bloga, blogować. Więc postanowiłam, że nie zniszczę swoich marzeń.
2. Kto lub co zainspirowało Cię do napisania pierwszego postu?
W prawdzie to nikt. Pewnego pięknego słonecznego dnia obudziłam się z myślą, że może warto spróbować. Nie obawiać się bo mogę przez to wiele stracić. Dziś wiem, że podjęłam słuszną decyzję.
3. Jak oceniasz swoje pierwsze posty z perspektywy czasu?
Nie najlepiej. To było początki więc obawiałam się ujawnić samą siebie. Moje uczucia, pisałam nudne notatki z życia. Nic ciekawego. Ale weszłam w prawe - całe szczęście.
4. Co zmieniło się w Twoim życiu odkąd zaczęłaś pisać bloga?
Przede wszystkim jestem bardziej pewna siebie, swoich możliwości. Poznałam fajne dziewczyny. Jednak wróciła do mnie nutka nadziei, że nie wszyscy ludzie są wredni i czyhają na ludzkie nie szczęście. W blogsferze każdy jest dla siebie taki miły dzięki temu można nawiązać wspaniałe znajomości.
5. Jakie rady dałabyś dziewczynom, które chcą rozpocząć swoją przygodę z blogowaniem?
Jedną z ważniejszych rzeczy jest netykieta. Pisać z ortografią, interpunkcją. Stosować mało emotikonek. Dodawać zdjęcia raczej lepszej jakości. No i oczywiście wygląd bloga powinien przyciągać czytelnika a nie odpychać.

To już wszystkie pytania. Taki luźny, przyjemny post. Planuję zrobić post Pytania i odpowiedzi. Jeśli macie jakieś pytania to zadawajcie mi je w komentarzach. Wezmę również parę pytań z aska - Bougiedor .
Blog, który polecam:

16 komentarzy:

  1. fajnie, że założyłaś fanpage, oczywiście polubię w najbliższym czasie, bo teraz mam jakieś problemy z facebookiem
    dziękuję, że poleciłaś mojego bloga <3
    http://mydiarymylifemystory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi. ^^
    Ja boję się bardziej ujawnić, może później będzie lepiej. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no tylko nie usuwaj tego fan page. Fajne są te odpowiedzi złotko.
    http://colorfulwindd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi :)) Ładne spodnie ^^

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O idę polubić twój fanpage :) Fajny post ;)

    http://kaaarooolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ciekawy post! Dużo się o Tobie dowiedziałam.
    Blogowanie też było zawsze moim marzeniem i zaczynam
    bardzo podobnie do Ciebie! Dziękuję za rady, na pewno
    się przydadzą :) Jeśli chcesz znaleźć więcej życzliwych
    ludzi na pewno znajdziesz i twitter'ze!
    pozdrawiam xx
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post :) Dobrze, że zaczęłaś blogować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog i zdjęcia :) Zapraszam również do siebie na nowy post. revevelyn.blogspot.com + obserwujemy ? Buziaki ;*

    revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post . To prawda dziewczyny , gdy zaczynają pisać bloga stają się pewne siebie , a co za tym idzie dojrzalsze =) .
    Zapraszam do mnie , może obserwujemy ?
    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi :)
    Ja nie nabrałam pewności siebie przez bloga, wciąż jestem tak samo nieśmiała :D


    Obserwujemy?
    Jeśli się zgadzasz to napisz u mnie w komentarzu, że się zgadzasz lub, że zaobserwowałaś :)
    you-have-to-believe-in-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe odpowiedzi :)
    śliczny kolor spodni *.*
    obserwuję i zapraszam http://whoooi.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post :) .
    Świetne spodenki :)
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już zaobserwowałam, teraz Ty <3

    http://eloelo3200.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.