środa, 31 lipca 2013

Moja przygoda z Pretty Little Liars.

Cześć, hej, siema.
Dzisiaj przychodzę do Was z postem tematycznym. Ostatnio dostaję wiele wiadomości prywatnych na temat Pretty Little Liars książki oraz serialu. Więc postanowiłam napisać Wam o mojej przygodzie. Z pewnością nie muszę tłumaczyć Wam co to za serial, książki. Praktycznie każda dziewczyny z blogów lub yt wie o tym cudzie.
 Pretty Little Liars zaczęłam czytać w czerwcu rok temu. Od tej książki zaczęła się moja przygoda z czytaniem. Wcześniej jakoś nie miałam chęci do czytania. Lecz pewnego ranka obudziłam się z myślą " kurcze muszę sobie kupić książkę. " tak właśnie się stało. Poszłam z mamą do empiku i przede mną był wielki wybór fantasów oraz książek historycznych. Chwyciłam w rękę pierwszą książkę która rzuciła mi się w oczy.. i od razu sięgnęłam do streszczenia. Po minucie stwierdziłam, że to ta książka i kupiłam ją. Przeczytałam ją w zaledwie dwa dni. No i oczywiście chciałam więcej. Tak o to zakochałam się w tej książce. Mój zbiór obejmuje dziesięć części. Nie mogę się doczekać kolejnych.. na razie nie kupuję ponieważ mam do przeczytania " Malowanego człowieka ". A w roku szkolnym na pewno czeka na mnie wiele lektur. Więc z pewnością zażyczę je sobie od rodziny na święta. Za to serial zaczęłam oglądać jakieś dwa miesiące temu. Na początku włączyłam zerowy odcinek i po pięciu minutach wyłączyłam twierdząc, że to dziadostwo. Po kilku dniach zmierzyłam się z tym odcinkiem jeszcze raz i takim o to sposobem zakochałam się również w serialu. Książka i serial w fabule nie wiele łączy. Moją ulubioną bohaterką jest Spencer jak w serialu tak i w książce. Moją ulubioną parą w serialu jest Spencer i Tobby. Jeśli nie oglądałyście, czytałyście Pretty Little Liars to wiele tracicie. Są wakacje więc idzie do empiku bądź załączcie kinolive. Na pewno nie pożałujecie.


38 komentarzy:

  1. Nie lubię czytać . Ale serial jest genialny . Ty wiesz , że ja kocham Arie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nigdy nie czytałąm ani nie oglądałm, ale zaraz chyba to nadrobię <3

    Zapraszam na konkurs do mnie!! Do wygrania kolczyki! ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabieram sie za nią juz od dłuzszgo czasu, ale na pewno przeczytam, a gdy przeczytam to i obejrze później.

    Hah, no raczej dziwnie by było. No niestety nie poszło po mojej myśli ;/
    No ale... najlepsi zdają za 2 razem :D i tego się trzymajmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia .! :)
    Śliczna jesteś :>
    Będę tutaj częściej wpadać, bo blog jest świetny :)
    Zapraszam : loveinmyworldss.blogspot.com/ :>

    OdpowiedzUsuń
  5. nie czytałam, nie oglądałam zawsze brak czasu czy coś :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;3


    http://estkka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja myślałam, że to tylko serial :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałaś mnie! Śliczne aktorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham PLL! Oglądam serial, ale chciałabym też przeczytać książki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zbieram się do przeczytania tej książki, ale jakoś nie mogę. Muszę w końcu to zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie napisałas o czym jest ta ksiązka/serial bo ja kompletnie nie wiem o czym to jest :(.

    OdpowiedzUsuń
  12. Faine !!
    Zapraszam do siebie : allwayssmille.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety w ogóle nie wiem, o czym to jest, wiem, że dużo osób ogląda, ale jakoś nigdy nie miałam dość chęci, żeby zacząć to oglądać c;
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog i świetny post! :))

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie ten post , zachęciłaś mnie i chyba pójdę i kupie tą książkę ;)
    Zapraszam do mnie ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo jak ja kocham ten serial :)
    ja również obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo fajnego bloga:)
    Obserwujemy?
    housee-of-anuubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam ten serial! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o nim wiele razy, ale nie ciągnie mnie do oglądania czy czytania tego ;)

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. słyszałam o tym serialu wiele razy, dużo moich koleżanek go ogląda a mnie jakoś on nie zainteresował :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie: http://lifesveronica.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pretty Little Liars jest moją miłością od hmm, czerwca?
    Na początku obejrzałam pierwszy odcinek. Zrobił na mnie duże
    wrażenie ale jakoś z braku czasu nie oglądałam dalej odcinków.
    Jednak nie mogłam spać po nocach bo nie mogłam się doczekać co będzie
    w kolejnych odcinkach. Teraz jestem ze wszystkimi na bieżąco!
    Moją ulubioną postacią jest Emily a związek (był) Arii i Ezry, agh.
    Nadal nie mogę uwierzyć że to się skończyło ;cc
    pozdrawiam xx
    ♡ » http://henrykstylowy.blogspot.com « ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czekam na 9 odcinek 4 sezonu <3

      Usuń
  22. + pytałaś się u mnie na blogu o obserwację za obserwację, cóż ja Cię obserwuję od co najmniej 2tyg, hah ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słońce stwierdzam, że jesteś podobna do Spencer :* Szczególnie z charakteru tej serialowej oczywiście :* Ja z chłopaków najbardziej lubię Haleba .

    OdpowiedzUsuń
  24. Takkk ! Pretty Little Liars jest genialne jako serial. Ksiażki to nie wiem. :)
    zapraszam, life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja akurat niedawno kupiłam pierwszą część PLL, i niedługo zabieram się do czytania :D

    obserwuję + zapraszam - http://grittygritty.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam w planach to kiedyś obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chyba to obejrzę :)
    reemixer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietny blog ♥.Sliczny avek ♥.
    Zapraszam do mnie ♥.

    http://the-pink-eyeshadows.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. nie słyszałam o tym wcześniej, pierwszy raz czytam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna notka, nie czytałam, nie oglądałam i gdy skończę czytać książki, które mam do przeczytania może wezmę się za PLL :)

    Zapraszam: letyourdremscometrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Dużo blogowiczek pisze o tej książce, chyba też ją przeczytam.:) Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój ulubiony serial :) Słodkie kłamstewka są genialne, każdy odcinek ma w sobie to coś, że chce się obejrzeć kolejny i trzyma w napięciu :)

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. KOcham PLL :3 Jasne obserwuję już http://tellmeoliiwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.