niedziela, 21 lipca 2013

Poszukiwacz #4

Cześć dziewczyny!
 W czwartek razem z rodzicami wybrałam się na zakupy. Pokażę Wam ciuchy oraz kosmetyki które " dopadłam ". Nie pamiętam kiedy byłam tak zadowolona z zakupów.
• Kosmetyki :
Garnier Hydra Adapt natura - 10zł
Garnier Krem BB rosmann - 15 zł
Sweet Secret rosmann -?
Lady Speed Stick rosmann - 6zł
Volume Million Lashes natura - 42zł
Biała kredka Ikebana, Drogeria Jaśmin - 10zł
Isana suchy szampon - 6 zł
Lakier Nivea -?
Gilette Olay rosmann - 14 zł
Dove żel pod prysznic rosmann - 8zł
May to be drogeria jaśmin - 5 zł
May to be lacquer - 10 zł

Ciuchy:

Koszulka Camaieu - 22zł
Trampki Deichmann - 34zł
Rzymianki CCC - 42 zł
Torba Puma Deichmann - 159zł
Spodenki Crop - 49 zł

22 komentarze:

  1. Dużo tego ;) Fajne trampki^^
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne trampki :)
    od razu wpadły mi w oko :D
    mydiarymylifemystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahh, widzę, że prawdziwe łowy!
    Może obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w tej torbie.. po wczorajszym Twoim opowiadaniu i kupiłam ją <3 Jeszcze pojadę z rodzicami do galerii i planuję kupić sobie ten zielony matujący krem z garniera.. i jeszcze pare rzeczy z Twojej listy.. siostro ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej spodobały mi się szorty :) Ostatnio też kupiłam BB Krem, ale słaby jest ;<

    Zachęcam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te lakiery*,*

    Zapraszam, miło by było gdybyś zostawiła komentarz, bądź jeśli ci się spodoba- zaobserwowała:)
    begin-with-nothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo bardzo fajnych żeczy :)
    ________________________________
    www.myszka-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby mnie tak rodzice zabierali na takie zakupy ;c
    Fajne trampki i torba ;3
    Obserwujemy? http://rebellenliebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No no , niezłe zakupy :) Spodenki są super !
    inspiracionesxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zakupy!
    najlepsza torba !
    life--wonderful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne spodenki ;)
    Obserwacja dalej aktualna??
    Ja już xD
    http://anabellandanabell1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna torba :)) Dodałam cię do obserwujących. Mogę liczyć na rewanż?

    http://kaaarooolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne spodenki *.*
    Ja już obserwuję, liczę na rewanż! :*
    berrysmilee.blogspot.cpm

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodenki mam podobne, ale z innego sklepu :>

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie , że obserwujemy . Ja już teraz Ty :)

    Świetne spodenki <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaszalałaś. Musisz mi powiedzieć czy ten krem BB garniera jest skuteczny. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używałam go 3 razy i stwierdziłam, że jest na prawdę spoko. Za taką cenę. Ostatnio u jednej z blogerek przeczytałam jego recenzję i postanowiłam kupić i nie żałuje :)

      Usuń
  17. tyle tego wszytskiego ;) rzymianki prześliczne a torba fantastyczna !
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdyby nie brak pieniędzy na ktory aktualnie cierpie już bym cos brala :C
    Pozdrawiam i zapraszam!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne sandały :)
    Zapraszam do mnie http://dudkowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. własnie chce kupić sobie te krem BB, ale boję się o odcień ;/ bo są tylko dwa i hmm nie wiem :) jak się sprawuje?

    OdpowiedzUsuń

Zachęcam do wyrażania opinii.